حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایلان ماسک می گوید تسلا بیت کوین هایش را نفروخته است!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

آخرین توییت ایلان ماسک باعث افزایش ۳ هزار دلاری بیت کوین شد! ایلان ماسک در توییتی اعلام کرده است، برای روشن شدن موضوع باید بگویم شرکت خودروسازی تسلا هیچ بیت کوینی را نفروخته است.

پامپ ۳ هزار دلاری قیمت بیت کوین پس از توییت ایلان ماسک

ایلان ماسک همچنان به صحبت های خود پیرامون بیت کوین در توییتر ادامه می دهد. پس از چندین اظهارنظر بحث برانگیز در توییتر درباره بیت کوین و تسلا، مدیرعامل این غول خودروسازی تایید کرد که این شرکت هنوز تمام ارزهای خود را در اختیار دارد. پس از این اظهارات و تنها در عرض چند دقیقه پس از این توییت، بیت کوین از پایین ترین سطح 3 ماهه خود در تراز 42400 دلار به بالاتر از 45000 دلار رسید.

چارت بیت کوین

چارت بیت کوین

به نقل از cryptopotato، این توضیحات ماسک در حالی به گوش می رسد که اخیرا جنجال زیادی درباره این ارز به پا کرده است. چند روز گذشته تسلا با اشاره به مسائل زیست محیطی بیت کوین، پذیرش بیت کوین برای پرداخت بهای محصول این شرکت را غیرفعال کرد. در نتیجه این اقدام، بیت کوین در یک روز 8 هزار دلار سقوط کرد.

اما دیروز ایلان ماسک در پاسخ یک توییت گفته بود که ممکن است تسلا همه بیت کوین های خود را بفروشد! مشخصا بعد از انتشار این توییت، قیمت بیت کوین با کاهشی ملموسی مواجه شد و روند کاهش قیمت، سرعت بیشتری به خود گرفت. با این وجود اندک بهبود حاصل شده در ساعات اخیر، هنوز بیت کوین در مقایسه با زمان قبل از توقف پذیرش در تسلا، 13 هزار دلار کاهش دارد.

بیت کوین و ایلان ماسک

بیت کوین و ایلان ماسک

نوساناتی که ماسک با اظهار نظرهای خود ایجاد می کند زیان های قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. طبق اعلام Bybt، در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2.4 میلیارد دلار پوزیشن های کاربران در صرافی های مختلف لیکوئید شده است.

نظر شما چیست؟ رفتار ایلان ماسک را در آینده چطور پیش بینی می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

📍بنیان‌گذار اتریوم ۹۰ درصد دارایی SHIB خود را سوزاند❗️❗️
⚀ویتالیک بوترین، هم‌بنیانگذار اتریوم، برای جبران لطف جامعه شیبا اینو در حمایت‌های اخیر، ۹۰ درصد از توکن‌های SHIB خود را سوزانده است و ۱۰ درصد باقی‌مانده را نیز به خیریه اهدا خواهد کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی