حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارسال پست از اینستاگرام وب به صورت رسمی و به زودی ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اگر شما هم مدت زیادی از زمان خود را پشت کامپیوتر شخصی خود می گذرانید، آرزو کرده باشید که اینستاگرام با نسخه وب مهربان تر باشد. به خصوص درباره ارسال پست و استوری از طریق وب. خبر خوب این که ارسال پست از اینستاگرام وب به صورت رسمی و به زودی ارایه خواهد شد.

ارسال پست از اینستاگرام وب

می دانیم که بیشتر ویژگی های اینستاگرام منحصر به برنامه موبایل آن است. این انحصار شامل یکی از اصلی ترین ویژگی های آن یعنی امکان ایجاد و ویرایش پست ها هم هست. نمی توان انکار کرد که از یک سال گذشته روند گسترش نسخه وب اینستاگرام کاملا قابل احساس است. به گفته یک توسعه دهنده در توییتر، اینستاگرام در فراهم کردم امکان ایجاد و ویرایش پست از نسخه وب خود است.

او همچنین چند تصویر از نحوه انتشار پست اینستاگرام به نسخه وب آن، را منتشر کرد. ظاهراً، نسخه دسکتاپ اینستاگرام به شما امکان می دهد عکس و فیلم را به صورت Drag And Drop به کادر آپلود بیاورید، برش دهید، فیلترها را اعمال کنید، افراد و مکان ها را تگ کنید. تجربه کاربری (UX) کلی شبیه به نرم افزار موبایل اینستاگرام است اما طبیعتا رابط کاربری یا (UI) آن متفاوت است.

ارسال پست از اینستاگرام وب

ارسال پست از اینستاگرام وب

خب شاید بپرسید که این ویژگی جذاب چه زمانی به اینستاگرام وب می رسد؟ هنوز مشخص نیست و ویژگی مذکور در مرحله تست و بررسی است. بعید نیست که بتوانید بگوییم “به زودی” شاهد این قابلیت خواهیم بود و این “به زودی” شاید چیزی شبیه به تا پایان بهار ۱۴۰۰ باشد.

آموزش نوشتن بیو و کپشن اینستاگرام با فونت خاص و عجیب

البته در حال حاضر هم شما قادر خواهید بود با استفاده از Inspect Elements و تغییر به حالت موبایل، از روی کامپیوتر شخصی خود به انتشار پست بپردازید اما کاربردی محدود دارد و نسخه رسمی قطعا خروجی بهتری می دهد.

نظر شما چیست؟ شما از اینستاگرام وب استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)