حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش نوشتن بیو و کپشن اینستاگرام با فونت خاص و عجیب

شاید شما هم دیده باشید که برخی کاربران با فونت خاص و عجیب در بیو اینستاگرام خود یا کپشن پست هایشان متن می نویسند. امروز ما می خواهیم آموزش نوشتن بیو و کپشن اینستاگرام با فونت خاص و عجیب را برای شما ارایه کنیم. این کار بسیار ساده و سریع انجام خواهد شد و خروجی جالبی هم دارد. آموزش قدم به قدم تصویری فونت خاص در اینستاگرام را با ترنجی همراه باشید.

نوشتن بیو و کپشن اینستاگرام با فونت خاص

در حالی که شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام به شما امکان می دهد از ۹ فونت مختلف در استوری های خود استفاده کنید. شاید شما از نوشتن بیو، کپشن های پست و نظرات خود با یک فونت همیشگی ساده خسته باشید. در اینجا می توانید محدودیت ها را کنار گذاشته و ادویه خلاقیت (!) را افزایش دهید.

نحوه کار فونت های سفارشی اینستاگرام – پیش نمایش فونت های مختلف

اینستاگرام از فونت Proxima Nova برای متن کوچک مانند نظرات و زیرنویس ها استفاده می کند. راهی برای تغییر آن وجود ندارد، اما می توانید به نوعی از پس آن برآیید.

برای کار با حروف الفبا، علائم نگارشی، اسکریپت ها و شکلک های مختلف، اینستاگرام از اکثر اسکریپت های Unicode نیز پشتیبانی می کند. در حالی که این موارد شامل مواردی مانند عملگرهای ریاضی (÷) ، نمادهای یونانی مورد استفاده در علم (Ω) و حروف عبری (they) هستند، آنها همچنین شامل برخی از سبک های اصلی نامه مانند 𝒶 𝒽𝒶𝓃𝒹𝓌𝓇𝒾𝓉𝓉𝑒𝓃 𝓈𝒸𝓇𝒾𝓅𝓉 ، 𝔞 𝔊𝔬𝔱𝔥𝔦𝔠 𝔰𝔱𝔶𝔩𝔢 و ⓘⓝ ⓒⓘⓡⓒⓛⓔⓢ حروف کوچک را می توان حتی ترکیب کرد تا مواردی مانند یک فونت وارونه (ʇuoɟ uʍop ǝpısdn uɐ) و ђ ค ش є ש є ץ ๏ ย ς ค ɭɭ Շ ɭɭ ђ ایجاد شود.

فونت خاص اینستاگرام

فونت خاص اینستاگرام

بنابراین اکنون که می دانید چه خبر است، بیایید ببینیم چگونه می توان به راحتی از این فونت های متفاوت در اینستاگرام استفاده کرد.

در حالی که می توانید برخی از نویسه های Unicode را با استفاده از صفحه کلید معمولی وارد کنید، اگر می خواهید بیشتر از جایگزینی علامت + برای “t” انجام دهید، کپی و جایگذاری آن از یک برنامه آسان تر است.

بسیار خوب، به مراحل می رویم:

۱- در تلفن هوشمند خود، به وب سایت CoolFont.org مراجعه کرده و نوشته خود را وارد کنید. حدود 100 گزینه متن متنوع از ساده تا سخت خوانا (!) را به شما ارائه می دهد. اگر می خواهید تزئینات متن دیگری مانند قلب، ستاره و الگوهای تصادفی اضافه کنید، روی دکمه “تزئین” با “Decorate” ضربه بزنید.

فونت خاص اینستاگرام

فونت خاص اینستاگرام

۲- هنگامی که از نحوه مشاهده متن راضی بودید، آن را انتخاب کرده و روی “کپی” ضربه بزنید یا فقط روی دکمه “کپی” ضربه بزنید. سپس می توانید آن را در هر قسمت متنی در اینستاگرام جایگذاری کنید.

۳- لذت ببرید.

حتی با استوری های اینستاگرام کار خواهد کرد، اما احتمالاً به خوبی گزینه های داخلی نخواهد بود.

می توانید از همین روش برای افزودن فونت های سرگرم کننده به سایر رسانه های اجتماعی که از یونیکد مانند توییتر و فیس بوک پشتیبانی می کنند، استفاده کنید. فقط مراقب باشید: شما می خواهید مطمئن شوید که هرچه می نویسید خواندن آن نیز آسان است.

نظر شما درباره این روش جالب چیست؟ شما اهل اینطور شخصی سازی ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

الان میان تو این پست انواع و اقسام فونت ها و شکلک هاشونو امتحانی میفرستن… 😂
اللّه وکیلی آموزش بیو و کپشن اینستا هست…
ورای اینا آخرش نفهمیدم چرا از اینستا زیاد خوشم نیومده هیچوقت…

pooria

منم همینطور 👍 فقط یوتیوب

HM-Royal

قبلاً اکثر اپ‌های کیبوردهای جانبی آیفون قابلیت تعویض آنی فونت و Replace Font و… رو بصورت رایگان یا پولی با نرخ ثابت داشتن ولی الآن راه سرکیسه کردن کاربران را با مدل فروش بصورت اجاره‌ای(روزانه، ماهانه و…) رو یاد گرفتن که ارزش اینهمه هزینه رو نداره… بهترین کار با تمام فوتها و بدون محدودیت و بصورت رایگان، ایجاد ShortCut همین وبسایت CoolFont

m.b

https://instafonts.io/example-collection

منم از این سایت استفاده میکنم… به نظرم اینم خیلی خوبه…

Mahdi

خب چه کاریه برنامه stylish text رو استفاده کنید خیلی راحته

Milad7

والا این برای در و داف ها مناسبه اکانت من اصلا بیو نداره =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)