حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام وب قابلیت دایرکت در کنار پاسخ به استوری و تماشای لایو را دریافت کرد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

بالاخره اینستاگرام وب پیشرفت بزرگ خود را انجام داد و حالا دیگر تفاوت خاصی با نسخه موبایل ندارد. اینستاگرام وب قابلیت دایرکت در کنار پاسخ به استوری و تماشای لایو را دریافت کرده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

دایرکت اینستاگرام وب

دایرکت اینستاگرام وب

دایرکت اینستاگرام وب

اولین موضوعی که نوید آن را به شما می دهیم، دایرکت اینستاگرام وب است. همانطور که می بینید، حالا به راحتی می توانید با مرورگر وارد اینستاگرام شوید و دایرکت های خود مدیریت کنید. این خیلی خوب است به خصوص که قبلا برای آن باید زحماتی را متحمل می شدید.

موضوع دومی که قبلا جای خالی‌اش حس می شد، پاسخ به استوری ها بود. طبیعتا چون دایرکتی وجود نداشت، مکالمه ای هم تحت استوری وجود نداشت اما حالا شما به راحتی می توانید همانند نسخه موبایل به استوری ها پاسخ یا ری‌اکشن سریع نشان دهید، چیزی شبیه به تصویر زیر:

پاسخ استوری اینستاگرام وب

پاسخ استوری اینستاگرام وب

و موضوع آخری که باید به آن اشاره کرد، تماشای لایو روی اینستاگرام وب است. حالا به راحتی می توانید لایو دوستان خود را روی مرورگر دسکتاپ خود تماشا کنید. همانطور که در تصویر زیر می بینید، آن‌هایی که لایو دارند بالای بخش استوری ها نماش داده می شود:

تماشای لایو اینستاگرام وب

تماشای لایو اینستاگرام وب

به این ترتیب می توان گفت که اینستاگرام وب تقریبا اکثر کارایی های استفاده از محتوا اینستاگرام را دارد. نظر شما چیست؟ شما از اینستاگرام روی کامپیوتر خود استفاده می کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

من نتونستم از نسخه وب لایو ببینم، شاید هنوز همه جا فعال نکردن

BeFair

تست کردم برای من اومده

Milad7

این قابلیت خوب و کاربردی هستش !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)