حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز شیائومی FlipBuds Pro با قیمت ١٢۴ دلاری رسماً معرفی شد

شیائومی یکی از پرطرفدارترین کمپانی‌های تولید کننده گجت‌های پوشیدنی است. این محبوبیت، در بخش مچ‌ بند‌ها و ساعت‌های هوشمند، میزان بیشتری دارد. در همین حین، شیائومی سعی می‌کند تا در بخش تولید ایربادز‌های کاملاً بی سیم نیز به جذب کاربران بپردازد. در نهایت، ایربادز شیائومی FlipBuds Pro رسماً در چین معرفی شد. در ادامه این مطلب، به مشخصات فنی و قیمت این ایربادز کاملاً بی سیم می‌پردازیم.

معرفی رسمی ایربادز شیائومی FlipBuds Pro

شیائومی Flipbuds Pro

شیائومی Flipbuds Pro

همان طور که گفتیم، شیائومی یکی از تولید کنندگان بزرگ گجت‌های پوشیدنی است. به عنوان مثال، مچ بندهای سری Mi Band این کمپانی، محبوبیت بالایی دارند. اما در بخش فروش ایربادز کاملاً بی سیم، این محبوبیت حفظ نشده است. در نهایت، محصول جدیدی از شیائومی در این قسمت رونمایی شده است. محصولی که پیش‌تر، در مورد رونمایی از آن، صحبت کرده بودیم.

 

تاریخ معرفی ایرباد جدید شیائومی مشخص شد: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

به گزارش Gizmochina، شیائومی طبق وعده قبلی که داده بود از ایربادز کاملاً بی سیم خود با نام FlipBuds Pro رونمایی کرده است. این ایربادز، از امکانات ویژه و جذابی برخوردار است. در نهایت، مشخصات فنی و قیمت این TWS را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی ایربادز کاملاً بی سیم FlipBuds Pro

شیائومی Flipbuds Pro

شیائومی Flipbuds Pro

خب، اول از طراحی FlipBuds Pro، شروع می‌کنیم. در نگاه اول، خیال کردیم که این ایربادز، همان Airpods Pro است! اما در نگاه بعدی، دریافتیم که این ایربادز کاملاً بی سیم جدید شیائومی است. در نگاه اول، بسیاری از کاربران می‌توانند متوجه شباهت طراحی این ایربادز با ایرپادز پرو بشوند. با این وجود، شیائومی مدعی است که این ایربادز طراحی ارگونومیک و مخصوصی دارد. به طوری که برای طراحی این ایربادز کاملاً بی سیم، بیش از ۵,٠٠٠ تست روی گوش کاربران انجام شده است. در ادامه، بیش از ١٠,٠٠٠ محقق روی ارگونومی ایربادز جدید شیائومی کار کرده‌اند.

به گفته شیائومی، طراحی FlipBuds Pro تا پیش از معرفی رسمی، بیش از ٢٠ بار تغییر کرده است. به همین شکل، طراحی ارگونومی FlipBuds Pro سبب می‌شود تا کاربر حتی با وجود استفاده طولانی مدت از این ایربادز بی سیم، دچار خستگی و یا ناراحتی نشود. این ایربادز تنها در رنگ مشکی موجود است. شیائومی در این ایربادز بی سیم، از ٣ میکروفون مختلف بهره گیری کرده است. به همین دلیل، قابلیت ANC یا Active Noise Cancellation، در این ایربادز به خوبی یک پرچمدار عمل می‌کند. به همین صورت، ایربادز کاملاً بی سیم شیائومی، می‌تواند به کلی تمام نویزهای اطراف را با حداکثر میزان صدای ۴٠ دسی بل، حذف کند.

همچنین می‌توانید حالت حذف نویز را روی مکان‌های مختلفی تنظیم کنید. با تنظیم حالت حذف نویز، ایربادز شما متناسب با همان مکان به حذف نویزها خواهد پرداخت. در این ایربادز کاملاً بی سیم، برای اولین بار در جهان از تراشه بلوتوث کم مصرف کوالکام QCC5151 استفاده شده است. این تراشه‌، یک چیپ بلوتوث پرچمدار است. با استفاده از این چیپ، بلوتوت ۵.٢ در FlipBuds Pro وجود دارد. همچنین این تراشه‌ از کدک‌ صوتی aptX Adaptive پشتیبانی می‌کند. حالت ویژه تأخیر کم در این محصول نیز مختص به بسیاری از مدل‌های شیائومی می‌باشد. این حالت، برای استفاده گیمینگ پیشنهاد می‌شود.

شیائومی Flipbuds Pro

شیائومی Flipbuds Pro

امپدانس این ایربادز، برابر با ١۶ اُهم است که رقم قابل قبولی است. درایورهای صوتی این ایربادز نیز ١١ میلی متری هستند و توانایی تولید صدای بالایی را دارند. در این ایربادز، جسچر‌های لمسی نیز پشتیبانی می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از این جسچر‌های لمسی، موزیک را کنترل کنید و یا تماس‌های دریافتی را قبول یا رد کنید. این ایربادز، توانایی اتصال همزمان به لپ تاپ و گوشی شما را نیز دارد. این محصول به صورت هوشمند می‌تواند بین دستگاه‌های اتصال یافته جابه‌جا شود.

۵ دقیقه شارژ ۲ ساعت پخش موسیقی

درگاه شارژ کیس FlipBuds Pro، از نوع Type-C است. به نقل از شیائومی، این ایربادز تنها با ۵ دقیقه اتصال به کیس شارژ، می‌تواند تا ٢ ساعت در پخش موسیقی دوام بیاورد. همچنین با استفاده از کیس شارژ و در یک چرخه کامل، این ایربادز بی سیم عمر باتری ٢٨ ساعته را در اختیار شما خواهد گذاشت. با استفاده از حالت ANC یا همان لغو نویز فعال، این میزان به ٢٢ ساعت کاهش خواهد یافت.

همچنین بدون کیس شارژ و بدون حالت ANC، ایربادز جدید شیائومی تا ٧ ساعت بازدهی را به ثبت می‌رساند. با استفاده از ANC نیز، تا ۵ ساعت بازدهی را شاهد خواهیم بود. در کل، مشخصات شگفت آوری را در FlipBuds Pro می‌توان مشاهده کرد. اما قیمت این ایربادز کاملاً بی سیم چطور است؟

FlipbudsPro

FlipbudsPro

قیمت ایربادز FlipBuds Pro در چین

شیائومی این ایربادز کاملاً بی سیم جذاب را با قیمت ٧٩٩ یوان چین (معادل ١٢۴ دلار آمریکا) روانه بازار کرده است. قیمتی که نسبت به چنین مشخصاتی، رضایت بخش است.

نظر شما در مورد این ایربادز تمام بی سیم پرچمدار چیست؟ آیا این محصول جدید را می‌پسندید؟ عملکرد شیائومی در بازار TWSها چگونه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

ای کاش میتونست قیمت رو بیاره پایین اما دیگه آخرشه مطمئن با این امکاناتی اگه اپل تولید بکنه نزدیک ۳۰۰ دلاری میشه شایدم بیشتر

Milad7

قیمتش تنده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️