حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت 10S و ردمی K30 Pro ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، ردمی

شیائومی با گسترش به‌روزرسانی‌های نرم افزاری خود، سعی در جبران تأخیر‌های به وجود آمده دارد. این کمپانی هر چند روز مدل‌های بیشتری را به لیست به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 اضافه می‌کند. اما همچنان بسیاری از کاربران، به سرعت پشتیبانی شیائومی و زیرمجموعه‌هایش معترض هستند. به هر حال، دو گوشی از ردمی، به‌روزرسانی مذکور را دریافت کرده‌اند. آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت 10S و ردمی K30 Pro هم اکنون در دسترس کاربران می‌باشد.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت 10S

سری گوشی‌های ردمی نوت ١٠، حدود دو ماه پیش رسماً معرفی شدند. در این سری، شاهد رونمایی از اعضای مختلفی بودیم. اما امروز، می‌خواهیم در مورد گوشی ردمی نوت 10S صحبت کنیم. این گوشی، یکی از میان رده‌های همین سری است. از مشخصات بارز این گوشی، می‌توان به استفاده از تراشه مدیاتک Helio G95 و دوربین اصلی چهارگانه‌ ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی، با قیمت پایه ٢٢٩ دلاری در بازار جهانی به فروش می‌رسد. برای مطالعه کامل مشخصات فنی و قیمت این گوشی، می‌توانید به پست زیر مراجعه کنید.

 

سری گلوبال ردمی نوت ۱۰ معرفی شدند: Redmi Note 10 5G در کنار Redmi Note 10s و ۲ عضو دیگر + قیمت

 

به تازگی، به‌روزرسانی جدید گوشی Redmi Note 10S نیز منتشر شده است. به نقل از Gsmarena، آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت 10S هم اکنون در بازار جهانی منتشر شده است. البته این دستگاه پیش‌تر، برای برخی بازارها با رابط کاربری MIUI 12.5 پیش فرض در نظر گرفته شده است. اما این به‌روزرسانی، برای همان نسخه اولیه در بازار جهانی منتشر شده است. این نسخه، با رابط کاربری MIUI 12 رونمایی شده بود. اگر به یاد داشته باشید، ردمی قصد دارد گوشی ردمی نوت 10S را با رابط کاربری MIUI 12.5 پیش فرض در هند عرضه کند.

 

تاریخ معرفی ردمی Note 10s مشخص شد: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

گوشی ردمی نوت 10S پیش از این به سیستم عامل اندروید ١١ مجهز بوده است. اما کاربران جهانی این گوشی، خبر از دریافت رابط کاربری MIUI 12.5 نیز داده‌اند. به‌روزرسانی‌ مذکور، با پچ امنیتی آوریل عرضه خواهد شد. حجم نصب به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5، حدود ٢.۶ گیگابایت است. این حجم، برای نسخه جدید رابط کاربری شیائومی کمی زیاد است. اما با توجه به بهینه سازی‌ها و قابلیت‌هایی که فراهم می‌شوند، این امر حداقل برای شیائومی، نسبتاً منطقی است. حال نوبت به چک کردن فریمورهای نسخه‌های مختلف این گوشی در بازارهای مختلف می‌رسد. در بازار اروپا و بازارهای جهانی، این آپدیت به ترتیب با فریمور‌های “V12.5.3.0.RKLEUXM” و “V12.5.5.0.RKLMIXM” منتشر شده است.

ردمی نوت 10S

بنابراین، اگر این گوشی را دارید به زودی می‌توانید تجربه استفاده از رابط کاربری MIUI 12.5 را به دست بیاورید. این گوشی نیز به صورت پیش فرض با فریمور “V12.5.2.0.RKLINXM” در بازار هند عرضه خواهد شد. نصب این به‌روزرسانی، حتماً پیشنهاد می‌شود. مخصوصاً اگر با مشکلاتی در عملکرد گوشی مواجه هستید! در ادامه، به دومین گوشی ردمی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده است، می‌پردازیم.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K30 Pro

ردمی K30 Pro و K30 Pro Zoom، پرچمداران سابق ردمی در چین هستند. این دو گوشی، از تراشه اسنپدراگون ٨۶۵ به عنوان قلب تپنده خود استفاده می‌کردند. در ابتدا، ردمی K30 Pro با قیمت ٢,٩٩٩ یوانی (معادل ۴۶٧ دلار آمریکا) عرضه شده بود. گوشی K30 Pro Zoom نیز با قیمت پایه ٣,٧٩٩ یوانی (معادل ۵٩١ دلار آمریکا) روانه بازار چین شده بود.

 

ردمی کی ۳۰ پرو با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر بدون ناچ رسما معرفی شد

 

اما اکنون، ردمی در چین یک به‌روزرسانی جدید را منتشر کرده است. این به‌روزرسانی‌، به صورت پایدار و نهایی عرضه شده است. به گزارش Realmicentral، هر دو دستگاه Redmi K30 Pro و Redmi K30 Pro Zoom به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کرده‌اند. از آن جایی که اسم رمز هر دو گوشی یکسان است، این به‌روزرسانی به صورت همزمان برای دو دستگاه مذکور، انتشار یافته است. پیش از این، به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ برای این دستگاه محبوب در چین، ارائه شده بود.

 

آپدیت MIUI 12.2.1 ردمی K30 پرو با اندروید ۱۱ ارایه شد

 

گفته شده است که حجم نصب این به‌روزرسانی، حدود ٣.٧ گیگابایت است. احتمالاً پچ امنیتی آوریل نیز با این به‌روزرسانی همراه شده است. نسخه فریمور آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 ردمی K30 Pro و نسخه زوم آن، “V12.5.2.0.RJKCNXM” نام دارد. اگر این گوشی را دارید، می‌توانید هم اکنون به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 را دانلود کنید. با نصب این به‌روزرسانی، بهبود‌های قابل توجهی در عملکرد گوشی حاصل می‌شود. همان طور که می‌دانید، پوکو F2 پرو، نسخه جهانی گوشی Redmi K30 Pro است. اما تاریخ دقیق انتشار به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 برای این گوشی مشخص نشده است. انتظار می‌رود تا یک یا دو ماه آینده، این به‌روزرسانی برای کاربران پوکو F2 Pro نیز در دسترس قرار بگیرد.

به‌روزرسانی MIUI 12.5 ردمی K30 Pro

نظرتان در مورد آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت 10S و ردمی K30 Pro/K30 Pro Zoom چیست؟ آیا سرعت پوشش دستگاه‌های شیائومی در این به‌روزرسانی مناسب بوده است؟ شما از کدام گوشی شیائومی استفاده می‌کنید؟ آیا این به‌روزرسانی مهم را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

ردمی نوت 10 اس هنوز هم تو فروشگاه ها موجود نیست

صدرا مخملی

؟؟

xiaomi mi mix4

فعلا باز هم این آپدیت باگ جزئی داره تیرماه mi ui13 رو سریع بده فوق العاده هست .

Milad7

باگ داره ظاهرا درسته؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️