حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO باتری گلکسی M51 سامسونگ مشخص شد: فاتح صدر جدول DxOMARK!

نوشته

2 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ، عمر باتری

بخش باتری DxOMARK بالأخره افتتاح شد. مدتی پیش، این مجموعه از تست و بررسی باتری گوشی‌ها در آزمایشگاه‌های خود خبر داد. در این تست‌ها، امتیاز باتری چند گوشی مشخص شده است. امتیاز DxO باتری گلکسی M51 سامسونگ نیز در این تست‌ها منتشر شده است. این گوشی، بهترین بازدهی باتری را در بین گوشی‌های تست شده دارد. در ادامه به جزئیات این گوشی خواهیم پرداخت.

گلکسی M51 سامسونگ و افتتاح بخش تست باتری DxOMARK 

گلکسی M51 مدتی پیش به عنوان میان رده جدید سامسونگ با محوریت باتری رسماً معرفی شد. این گوشی، از باتری غول پیکر ٧,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی چهارگانه‌ ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. برای خواندن مشخصات فنی کامل این گوشی، می‌توانید به پست زیر مراجعه کنید.

 

سامسونگ گلکسی M51 با Snapdragon 730 و باتری 7000 میلی آمپری به قیمت ۳۶۰ یورو در آلمان رونمایی شد

 

پس از اعلامیه مجموعه DxOMARK مبنی بر اضافه شدن بخش باتری در روز ٢٠ اردیبهشت (امروز)، این مجموعه بالأخره بخش تست باتری خود را راه اندازی کرد. برای شروع، این مجموعه تست‌هایی از بازدهی باتری گوشی‌های دریافت شده را منتشر کرده است. اما در صدر جدول بخش باتری DxOMARK چه گوشی قرار گرفته است؟ خب، در ادامه به پاسخ این سؤال خواهیم رسید.

تست باتری DxO 🔋 به چه صورت انجام می شود؟ اصطلاحات و دانستنی های مهم

امتیاز DxO باتری گلکسی M51 سامسونگ

گلکسی M51 سامسونگ، یکی از گوشی‌های جدیدی است که به تازگی در این مجموعه مورد بررسی قرار گرفته است. قصد داریم پیش از اعلام امتیاز DxO باتری گلکسی M51 سامسونگ، نگاهی به برخی از مشخصات این گوشی که در بخش بازدهی باتری دخیل هستند، بیاندازیم:

– ظرفیت باتری ٧,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٢۵ واتی

تراشه ٨ نانومتری اسنپدراگون ٧٣٠جی

– نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع Super AMOLED Plus با وضوح +FHD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی

نسخه تست شده این گوشی، از ۶ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده است. در نهایت، این شما و این هم فاتح صدر جدول بخش باتری DxOMARK: گلکسی M51 سامسونگ!

عمر باتری گلکسی M51 در DxOMARK

عمر باتری گلکسی M51 سامسونگ در DxOMARK

در صدر جدول بخش باتری DxOMARK، گلکسی M51 سامسونگ با باتری غول آسایش قرار دارد. اما ابتدا ببینیم چه نتایجی توسط این گوشی کسب شده‌اند؟ در تست‌های DxOMARK، سه امتیاز به گوشی‌های تست شده اعطا می‌شود. این امتیازات مربوط به بخش‌های بازدهی، سرعت شارژ و بهینگی مصرف هستند. اما گلکسی M51 چه نمراتی را در این بخش به دست آورده است؟

ریز امتیاز DxO باتری گلکسی M51 سامسونگ

ریز امتیازات گلکسی M51 سامسونگ در تست باتری DxOMARK

 

گلکسی M51 سامسونگ در بخش بازدهی باتری، امتیاز ٩۶ را به دست آورده که فوق العاده و حیرت انگیز است. در بخش سرعت شارژ، امتیاز ۶١ به این گوشی میان رده تعلق گرفته است کا خب نسبت به چنین حجم باتری، منطقی است. امتیاز بهینگی ٨٧ نیز به این گوشی محبوب داده شده است. با توجه به تراشه ٨ نانومتری و نمایشگر Super AMOLED Plus، این امتیاز نیز قابل انتظار بود. این گوشی، حرف اول را در بین رقبای خود می‌زند و با اختلاف بسیار زیادی، آن ها را در بخش باتری شکست می‌دهد.

مقایسه عمر باتری گلکسی ام ۵١

مقایسه عمر باتری گلکسی M51 سامسونگ (بالا)، موتو G9 Power (وسط) و هواوی P40 Lite (پایین)

عمر باتری گلکسی M51 در تست انجام شده توسط DxOMARK، به ٣ روز و یک ساعت می‌رسد که رقم بسیار زیادی است. اما زمان شارژ این گوشی در تست‌های دگزومارک، کمی عجیب است. به نقل از DxOMARK، زمان شارژ این گوشی از ٠ تا ٨٠ درصد، معادل ٨٣ دقیقه است. در مقابل، زمان تکمیل ظرفیت باتری این گوشی در زمان شارژ، حدود ١۴۵ دقیقه است! یعنی واقعاً زمان شارژ شدن این گوشی از ٨٠ تا ١٠٠ درصد بیش از یک ساعت به طول می‌انجامد؟ این سؤالی است که به شدت ذهن مخاطبان را درگیر می‌کند.

سرعت شارژ گلکسی ام ۵١

نمودار شارژ شدن گلکسی M51 سامسونگ با شارژر ٢۵ واتی

نقاط ضعف و قوت بخش باتری گلکسی M51 سامسونگ

امتیاز DxO گلکسی M51 سامسونگ، نشان می‌دهد که این گوشی حرف‌های زیادی برای گفتن در بخش باتری دارد. با چنین ظرفیت باتری حجیمی، انتظار دیگری هم نداشتیم. این گوشی، فاتح صدر جدول امتیاز نهایی بخش باتری DxOMARK با امتیاز کلی ٨٨ است. به گفته این مجموعه، بازدهی باتری و بهینگی مصرف این گوشی بسیار عالی است. این گوشی برای کسانی که به بازدهی باتری اهمیت فراوانی می‌دهند، انتخاب خوبی است. در مقابل، سرعت شارژ متوسط و وزن و ضخامت زیاد به دلیل استفاده از باتری ٧,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، می‌تواند از نقاط ضعف گوشی غول پیکر سامسونگ باشد.

نظر شما نسبت به بخش باتری DxOMARK چیست؟ آیا امتیاز کسب شده توسط این گوشی مورد قبول شما است؟ کدام بخش این گوشی برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

ب نظرم ۳ روز عجیب نیس ما ایرانی ها زیادی با گوشی کار میکنیم
اونا هم بر اساس مصرف عادی برآورد کردن
الان ی جوان ایرانی تموم زمانش اینستا و …
خارجی ها کتاب و تفریح کنارش گوشی
کلا دنیا ما با اونا فرق داره

mostafa3

تا چند روز دیگه قاب گوشی هم بررسی میکنه
امتیاز ها رو بررسی کنید خیلی مسخره خنده داره
ایفون 12 پرو مکس که نمیشه ۳ ساعت باهاش گیم زد چطور همچین امتیازی گرفته
نه شارژر سریع داره هیچی

iTroll 2nd Gen

اپل بنده را بعنوان نسل دوم آی ترول ارائه داد 🙂

صدرا مخملی

وای ترول !!!

iTroll 2nd Gen

نسل دوم آی ترول هستم دیگه
نسل اول اشکالات زیادی داشت جایگزینم کردن 🙂

M.Y

هواوی نسخه YTroll رو به زودی ارائه خواهد داد 😅

صدرا مخملی

شاید واقعا ام 51 بهتر باشه ولی من نمرات این دگزو مارک رو قبول ندارم !!!

اگه شما قبول دارید رای مثبت یا ایول داری
اگه قبول ندارید رای مخالف یا مخالفم

S AH

میریم برای رکورد لایک….

😂😂😂😂😂
یادش بخیر عجب رکوردی شکسته شد

صدرا مخملی

حق هم دارید برای امتیاز دگزو مارک آیفون 12 پرومکس رو بستید چون واقعا این دگزو مارک شورش رو در آورده !!!

Farcry

چرا؟ شما این گوشی رو داری یا منبع یا لینک معتبر داری که شارژدهیش پایینه؟؟
نسل قبل (آیفون ۱۱ پرو مکس) بین گوشی های پرچمدار جزو دوتای برتر بود (هم جی اس تم آرنا و هم تست هسای یوتوب اینو مبگن) ابن نسل هم با اینکه کمتر شده ولی خب باز به لطف صفحه ۶۰ هرتری و سیستم عامل و پردازندش باز جزو بهترین هاست

Mahdi

به این دیگه نمی تونست کم بده

درسته حالا M51 اومده و تو صدره ولی بازم به دگزامتازون اعتقاد ندارم.
پ ن: مطمئن باشید بعد از باتری به سراغ بخش خوندن فایل ها تو حافظه ( UFS ) و استاندارد آی پی میره😂🏂🏾

من حالا موندم با توجه به پست در مورد آیفون اون با اون باتری چجوری شده صدر پرچمدار بعد آخه جالبم اینجاست تو بازی ها آیفون باتریش فاجعه بار عمل میکنه.😐🤨🤔

Milad7

حاجی انقدر جهت دار نظر دادی که همون بررسی دوربین گوشی ها هم دیگه اعتبار بالایی ندره.چه برسه به اینکه بخوای راجب باتری و صفحه نمایش و اسپیکر هم نظر بدی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️