حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال پشتیبانی نسل بعدی گلکسی Z Flip از قلم S Pen قوت گرفت

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال آماده سازی برای عرضه دو گوشی هوشمند جدید تاشو تا اواخر امسال است. این گوشی ها شامل گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 می باشند. طبق گزارشات پیشین، انتظار می رفت که نسخه زد فولد از قلم S Pen پشتیبانی کند؛ حال، با ثبت علامت تجاری جدید سامسونگ، به نظر می رسد که مدل Z Flip نیز با این ویژگی وارد بازار می شود.

پشتیبانی Z Flip از S Pen

به نظر می رسد با قطعی شدن خبر عدم معرفی گوشی جدیدی از گلکسی نوت در سال جاری، سامسونگ در نظر دارد تا ویژگی اصلی این سری را به گوشی های دیگر خود انتقال دهد. بر اساس گزارش LetsGoDigital، غول فناوری کره ای اخیراً و در اوایل این هفته، علامت تجاری جدیدی با نام “Z Flip” را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرده است. این علامت تجاری در بخش 9 که مربوط به گوشی های هوشمند، تبلت ها و کاور های محافظ دسته بندی می شود، به نام قلم الکترونیکی؛ قلم خازنی، ثبت شده است. این بدان معناست که یک مدل خاص از گلکسی Z Flip ممکن است با قلم S Pen و در آینده ای نزدیک رونمایی شود.

پشتیبانی Z Flip از S Pen

پشتیبانی Z Flip از S Pen

شایعات پیشین حاکی از آن بود که گلکسی Z Fold 3 دارای یک شیشه فوق نازک (UTG) محکم تر برای مقاومت در برابر فشار قلم است.

هم اکنون مشخص نیست که آیا گلکسی Z Flip 3 سامسونگ که احتمال می رود در حوالی ماه خرداد معرفی شود، با این ویژگی عرضه می شود یا خیر، اگرچه احتمال پشتیبانی گلسی Z Fold 3 از قلم S Pen بسیار بیشتر است. به عبارت دیگر، ممکن است در آینده شاهد پشتیبانی از قلم اضافه در گوشی های هوشمند تاشو باشیم. با این حال، این ها فقط حدس و گمان هایی هستند که طی چند هفته گذشته منتشر شده اند، بنابراین این گزارش را با اندکی شک و تردید در نظر بگیرید.

پیش از این تصاویر تبلیغاتی و رندر های با کیفیت از این گوشی را برای شما منتشر کردیم و گفتیم که انتظار می رود با یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پرو و پشتیبانی از رنگ های متنوع عرضه گردد. همچنین ممکن است که قیمت تمام شده این نسخه کاهش قابل توجهی پیدا کند که احتمال می رود نسخه پایه آن از ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار باشد.

نظر شما راجع به پشتیبانی نسل بعدی گوشی گلکسی Z Flip از قلم S Pen چیست؟ آیا استفاده از این ویژگی در گوشی های جدید تاشو سامسونگ را حیاتی می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

آقای امیر حسین ملکی آیا گلکسی زد فولد 3 از قلم اس پن پشتیبانی میکنه ؟

آقا صدرا طبق اون رندری که اومده و دیدیم خب هم از قلم پشتیبانی میکنه هم دوربین سلفی زیر نمایشگر داره.
این درمورد ZFlip3 هست.

به به چه شود🤩😍

الان بعضیا میان میگن سامسونگ ته نوآوریش اینه که قلم اس پن به گوشیاش اضافه کنه همین😂😂😂😂😂😂😂

iTroll 2nd Gen

اون بعضیا غلط اضافی میکنن با تو
بیشتر از ترول ها ترول کردی این چند روزو 😐😑😑😑😑

😂😂😂😂🤦🏻‍♂️🤲🏼

ت.ر.و.ل جان این یه هفته هفته داغی بود خسته شدم.😂😂😂😂😂

Milad7

دیگه حسابی قیمه ها را ریخت توی ماستا!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی