حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت دوج کوین ۱۸ اردیبهشت سقوط می کند!

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | رمزارز

این روزها در بازار ارزهای دیجیتال شاهد اتفاقات و قیمت های عجیب و غریبی هستیم. در حالی قیمت دوج کوین افزایش می یابد که پادشاه رمزارزها بیت کوین، لنگ می زند. اما یک تحلیلگر پیش بینی می کند که این هفته حباب دوج کوین می ترکد و روند صعودی قیمت این رمزارز ادامه پیدا نخواهد کرد!

قیمت دوج کوین

حساب محبوب توییتر lowstrife در یک سری از توییت ها که از دیروز منتشر شده است، حکایت از این دارد که دوج کوین از روند قیمت ریپل در سال 2018 پیروی می کند و علائم هشدار دهنده نزدیک بودن زوند صعودی این رمزارز را صادر کرده است. طبق گزارش cointelegraph، دوج توانسته است همچنان صعود خود را در این هفته ادامه دهد و قله قبلی خود یعنی 0.47 دلار را به دست آورد. در یک سال اخیر این ارز دیجیتال ۷ هزار درصد افزایش قیمت داشته است.

با توجه به این که ایلان ماسک، طرفدار و حامی اصلی این پروژه، قرار است در برنامه زنده شنبه شب با عنوان Dogefather در 8 می (18 اردیبهشت) ظاهر شود، با این حال این تاریخ به سرعت در حال تبدیل شدن به یک معیار برای انباشت ثروت در این ارز دیجیتال مبتنی بر شوخی است. ماسک  که به دلیل تعریف و تمجید از دوج کوین در طول سال اخبار آن را بر سر زبان ها انداخته است، قیمت آن را نه بر اساس شایستگی، بلکه بر اثر الگوهای رفتاری ویروسی افزایش داده است.

چارت دوج

چارت دوج

اگر روند تغییر کند، دارندگان آن با ضررهایی روبرو می شوند که یادآور ضررهایی است که پس از پایان آلت سیزن 2018 به وجود آمد. برای Lowstrife معامله گر ارزهای دیجیتال، نشانه هایی بر پایان این روند صعودی وجود دارد. Lowstrife اظهار داشت: مهمترین انباشت های دوج در سال جاری کمتر تهاجمی بوده است. آنچه در ابتدا 18 ساعت طول کشید، اکنون 2 روز است که ادامه دارد . من شک دارم این فشار نهایی  قبل از پایان همه چیز باشد. 8 می (18 اردیبهشت) روز تماشای سقوط بزرگ است.

آخرین مرحله از رشد DOGE کاملا شبیه فشار نهایی ریپل در سال 2018 است قبل از اینکه XRP / USD به بالاترین قیمت همیشگی خود یعنی 3.2 دلار برسد. پس از آن، این جفت ارز به آرامی به پایین ترین سطح 0.14 دلار رسید یعنی 95.6 درصد ضرر برای دارندگان این رمزارز که در خاطره ها ماندگار شد.

نظر شما چیست؟ آیا دوج کوین می تواند به قیمت ۱ دلار برسد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه آبان ماه ۵ میلیون تومان از این شوخی خریده بودیم الان میشد یه میلیارد

Amir galaxy

اینقدری سود ازش گرفتیم که دیگه نیازی بهش نداریم😅
یه شت کوین…
دو روز پیش خارج شدم، دمش گرم کلی انداختم جلو😁

Mahdi

خب حالا چقدر سود کردی 🤔😉

m.b

تل بده گرگ وال‌استریت لعنتی… 😅

Milad7

مارکت داخلی:

کانال ۲۰۰۰۰ و زیر این کانال در دلار

آبشده زیر ۳۹۰۰ و ۳۸۰۰

سکه زیر ۹۰۰۰ و ۸۷۰۰

دیگه زیر این ناحیه‌ها نظارگر باشید این ریزش دیگه منطقی نیست از تکنیکال داره خارج میشه بیشتر دستکاری هست

معامله نکنید هیجانی هم فروش نزنید اینم آخرین راهنمایی هرچند که قرار بود چیزی نگم

ودر آخر تصمیم گیرنده خودتون هستید

Milad7

فعلا بازار به حمایت ها واکنش نشون داد و به سمت بالا برگشت

تا شنبه که بازارها بز بشن سنگین رو خرید نباشید

برای تایید صعود دلار لازمه دلار به کانال ۲۲۰۰۰ برگرده و ماندگار بشه

آبشده بالای ۴۱۵۰ الی ۴۲۰۰ برگرده

سکه هم در مرحله اول بالای ۹۵۰۰ الی ۹۶۰۰ بمونه پس

فعلا آهسته و پیوسته پیش برید

afsoon

همیشه بهم گفتن شوخی هست .روز اول استاد هم گفت شوخی هست و ارزشش صفر .الان حدود سیصد و نود درصد با کاردانو تو سودم .ششصد درصد با ایاس .ده و نیم درصد با بیت کویین .اما اگر همون موقع دوج خریده بودم الان هزار درصد به بالا تو سود بودم .افسوس و افسوس .بیاد دور بر چهار سنت میخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی