حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوج چلنجر دیمون با قیمتی حدود ۱۰۰ هزار دلار عرضه خواهد شد!

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | خودرو

چند روز پیش شرکت دوج در شهر نیویورک ایالات متحده از خودروی چلنجر دیمون رونمایی کرد. این خودرو ثابت کرد که هنوز ماسل کار ها حرفی برای گفتن دارند و می‌توانند پا به پای هایپر کار ها و حتی بهتر از آن‌ها هم پیش بروند. حالا اخباری از قیمت گذاری این خودرو به گوشمان رسیده که باخبر شدن از آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به جرات می‌توان گفت در دنیایی که همه فکر می‌کردند که برای تحول در دنیای خودرو شانس خودرو های هیبردی بسیار بیشتر است، شرکت دوج با معرفی چلنجر دیمون دنیای خودرو ها را تکان داد و ثابت کرد که هنوز بنزینی ها فرمان‌روایی می‌کنند! فرض کنید در یک خیابان با دیمون‌تان در کنار لامبورگینی و بوگاتی های لوکس و گران‌قیمت شهر هستید. این بار علاوه بر هیبت و صدای این خودرو به راحتی می‌توانید با شتاب صفر تا صد ۲٫۳ ثانیه ای این خودرو خیزی معادل بوگاتی شیرون بردارید و پوز حریفانتان را به خاک بمالید! دیمون را نمی‌توان یک تغییر تدریجی نسبت به نسل قبل خود نامید زیرا خودروی یاد شده کاملا از نو مهندسی و ساخته شده است و تقریبا هیچ نقصی نمی‌توانید در آن بیابید.

موتور ۶٫۲ لیتری سوپرشارژ شده ی وی ۸ ساخت HEMI به همراه ۸۴۰ اسب بخار این خودرو را به یکی از سریع‌ترین خودرو های دنیا تبدیل کرده است. اما نکته ای که ممکن است بسیاری از ماشین بازان را ناراحت کند این است که از این خودرو تنها ۳۳۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد که از این ۳۳۰۰ دستگاه رقم ۳۰۰۰ دستگاه مخصوص ایالات متحده ی آمریکا و ۳۰۰ دستگاه نیز به کشور کانادا اختصاص دارد.

از همه ی این‌ها بگذریم به بحث قیمت می‌رسیم. شرکت دوج قیمتی حدود ۱۰۰ هزار دلار برای این خودرو در نظر گرفته است. شاید شما با تسلای Model S P100D خود که قیمتی حدود ۱۳۵ هزار دلار دارد بتوانید به شتاب ۲٫۳ ثانیه ای این خودرو دست پیدا کنید اما حتی لافراری ۱٫۴ میلیون دلاری با ۹۴۹ اسب بخار هم نمی‌تواند رقیب دیمون در یک چهارم مایل شود!

در نهایت مسئله ای که وجود دارد این است که هنوز این قیمت به‌طور رسمی توسط شرکت دوج تایید نشده است. همچنین در صورت علاقه ی خریدار می‌توان امکاناتی همچون صندلی عقب، سیستم صوتی و … را به خودرو اضافه کرد که هر کدام از این امکانات قیمت نه چندان زیادی را به قیمت این خودرو می‌افزایند.

نظر شما در مورد چلنجر دیمون چیست؟ به نظر شما قیمت گذاری این خودرو معقول است؟!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Note_kayhan

واقعا خودروی محشریه

Big S

یا خدا ۲٫۳ ثانیه.جاده رو دِرو میکنی باهاش.البته درکل بجز شتاب ب لامبورگینی و بوگاتی نمیرسه ولی خعلی خفنه با قیمته خیییلی کمتر از اونا.

Mortazavi

تقریباً ۱۴ برابر قیمت پراید ۷۰۰۰ دلاری ?
البته ۰-۱۰۰ پراید هم ۲/۴ دقیقس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر