حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جهانی ردمی K40 Game Enhanced Edition در راه است

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | پوکو، ردمی

گوشی ردمی K40 Game Enhanced Edition، گوشی محبوبی است که مدتی پیش در چین رونمایی شد. شیائومی قصد دارد هر طور که شده است، این گوشی را به صورت جهانی عرضه کند. نسخه جهانی ردمی K40 Game Enhanced Edition اکنون در لیست کنسول گوگل‌پلی دیده شده است. آیا به زودی شاهد عرضه این گوشی در بازار‌هایی به غیر از بازار چین نیز خواهیم بود؟

ردمی K40 Game Enhanced Edition

ردمی K40 Game Enhanced Edition گوشی گیمینگ اقتصادی این برند است. حدود یک هفته پیش بود که پست رونمایی این گوشی را در ترنجی پوشش داده بودیم. از مشخصات بارز این گوشی می‌توان به تراشه دایمنسیتی ١٢٠٠، شارژ ۶٧ واتی و امکانات گیمینگ آن اشاره کرد.

 

گوشی گیمینگ ردمی K40 با Dimensity 1200 و قیمت ۳۱۰ دلار رسما معرفی شد: Redmi K40 Game Enhanced Edition

 

به نقل از Gizmochina، ردمی K40 Game Enhanced Edition در لیست کنسول گوگل‌پلی دیده شده است. پس از استقبال فوق‌العاده‌ای که از گوشی گیمینگ ردمی در چین شد، شیائومی می‌خواهد این گوشی را به صورت جهانی نیز عرضه کند. به طور دقیق، ردمی بیش از صد هزار نسخه از این گوشی را در کم‌تر از یک دقیقه به فروش رساند.

 

فروش ردمی K40 Game Enhanced Edition در کم‌تر از یک دقیقه به بیش از ١٠٠ هزار نسخه رسید

 

نسخه جهانی Redmi K40 Game Enhanced Edition

ردمی K40 Game Enhanced Edition کنسول گوگل‌پلی

گوشی ردمی K40 Game Enhanced Edition در کنسول گوگل پلی

به تازگی، گوشی Redmi K40 Game Enhanced Edition در لیست کنسول گوگل‌پلی قرار گرفته است. قرارگیری یک گوشی در این لیست، به معنای عرضه جهانی آن می‌باشد. در نتیجه، به زودی شاهد رونمایی این گوشی در بازار جهانی خواهیم بود.

احتمال دارد نسخه جهانی ردمی K40 Game Enhanced Edition، به صورت ری‌برند عرضه شود. مانند گوشی‌ ردمی K40 Pro Plus و Mi 11i که این اتفاق در آن‌ها رخ داد. حال ممکن است گوشی گیمینگ ردمی، با نام Poco F3 GT در بازار جهانی رونمایی شود. این استراتژی شیائومی، از مدت‌های اخیر ادامه دار بوده است. البته عرضه این گوشی به صورت جهانی تحت برند ردمی نیز ممکن است.

به نظرتان قیمت Poco F3 GT در بازار جهانی چقدر خواهد بود؟ آیا فروش بالای این گوشی در بازار جهانی هم ادامه دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

فقد نسخه بروسلی بده کافیه

این خبرو خود جی اس ام آرنا یک هفته پیش گذاشته بود چرا اینقدر دیر؟

xiaomi mi mix4

ایول ایول ایول . بنده در پست قبلی به شوخی گفتم برین m51 بخرین ولی مثل اینکه خیلی‌ها هنوز متوجه نشدن که m51 نه اسپیکر استریو نه 5G نه 120hz نه گواهی صدایjbL ندارن ولی بنده برعکس گفتم که m51 با وجود فقط باطری ۷۰۰۰ میلی آمپر 10 میلیون می ارزه یا k40 گیمینگ نسخه پایه که احتمالا دور و بر ۷ میلیون میشه با این امکانات می ارزه

Sarnevesht

قیمت نسخه چین حدود 7 تومن میشه. اما قیمت جهانی شاید خیلی بالاتر باشه متاسفانه…. اما اگه تا 8 الی 8 و نیم باشه من صد در صد میخرمش😍😍
اصلا اگه با این قیمت بیاد بازار تموم گوشی هارو درو میکنه تا رنج 14 میلیون. امیدورام شیا قیمت جهانی رو مناسب بزاره و همچنین با قیمت مناسب بیاد کشور خودمون👌✌️

Tanha122

دوستان این قیمت الانش مال چین هست ن جهانی پس قیمه هارو نرزید تو ماستا

AŁɪ

چه عالی 🤍❤️

Milad7

فقط نسخه ی بروسلی ادیشن 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️