حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل داغ شدن پوکو F3 GT در دست بررسی است

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پوکو، مشکلات

گوشی گیمینگ پوکو F3 GT حدودا ۳ هفته پیش معرفی شد. این دستگاه به تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز است. معمولا تراشه های مدیاتک گزارش گرمای بیش از حد ندارند اما کاربران درباره داغ شدن Poco F3 GT گزارش داده اند. شیائومی هم می گوید از این موضوع آگاه بوده و مشکل داغ شدن پوکو F3 GT در دست بررسی است.

مشکل داغ شدن پوکو F3 GT

به جز طراحی ظاهری جذاب و قیمت خیلی خوب، Poco F3 GT به همراه چند ویژگی خاص که برای گیمرها ارایه می شود. یکی از این ویژگی ها شامل دکمه های جانبی MagLev برای راحتی بازی است. با این حال، به نظر نمی رسد همه چیز برای کاربرانی که تلفن هوشمند را خریداری کرده اند خوب باشد. اینجا مشکل داغ شدن گوشی Poco وجود دارد.

مشکل موجود ظاهراً یک اشکال نرم افزاری است که باعث گرم شدن بیش از حد Poco F3 GT می شود. ما شاهد شکایات متعدد کاربران در توییتر هستیم که می گویند این گوشی مخصوص بازی چیپست پرچمدار مدیاتک با داغ شدن بیش از حد مواجه می شود.

مشکل داغ شدن پوکو F3 GT

مشکل داغ شدن پوکو F3 GT

بر اساس این گزارش ، کاربران از گرمای بیش از حد هنگام بازی در این گوشی “گیمینگ” شکایت کرده اند. ظاهرا Poco F3 GT حتی در حالت عادی گرم می شود، در حالی که یک ساعت بازی باعث گرم شدن بیش از حد گوشی هوشمند می شود. تعدادی از کاربران چنین شکایاتی را مطرح کرده اند و پس از این گزارش ها، شیائومی این موضوع را رسما تایید کرده است. بر اساس اذعان شیائومی، به طور کامل مشخص نیست که چه چیزی می تواند باعث این مشکل شود. شاید این مشکل مربوط به طراحی و ساخت پوکو باشد و شاید هم از تراشه مدیاتک Dimensity 1200 ناشی شود.

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

با توجه به اینکه این مشکل در گزارش اشکال MIUI تأیید شده است، احتمالاً در به روزرسانی نرم افزاری آینده یک پچ نرم افزاری برای آن ارایه می شود. با این حال، مشخص نیست که آیا این باعث بهبود دستگاه می شود یا خیر. به هر این چیزی است که تنها پس از انتشار پچ عملکرد مشخص می شود. با این حال، به نظر نمی رسد که این مسئله همه گیر باشد، زیرا برخی از کاربران نیز اعلام کرده اند که اصلاً با چنین مشکلاتی روبرو نشده اند.

پوکو F3 GT به عنوان نسخه جهانی Redmi K40 Gaming معرفی شد

گوشی Poco F3 GT با بهینه سازی های خاص برای بازی معرفی شد و از مدیاتک Dimensity 1200 استفاده می کرد. این دستگاه تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد و دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز ، گواهی HDR10+ و محافظ نمایشگر Corning Gorilla Glass 5 است. همچنین دارای یک دوربین اصلی سه گانه 64 مگاپیکسلی با فیلمبرداری 4K و یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی در یک سوراخ نمایشگر است. برای تامین انرژی باتری ۵۰۶۵ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 67 وات در اختیار شما خواهد بود.

نظر شما چیست؟ مشکل به بهینه سازی پوکو مربوط خواهد بود یا تراشه ۶ نانومتری مدیاتک مشکل دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب این طبیعیه که مربوط به نرم افزاره.
چون تو ردمی K40 گیمینگ اصلا همچین چیزی دیده نشده.

Mahdi

پوکو و ردمی گندش رو درآوردن با این نرم‌افزار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)