حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش ردمی K40 Game Enhanced Edition در کم‌تر از یک دقیقه به بیش از ١٠٠ هزار نسخه رسید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، ردمی

ردمی سه روز قبل از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. این گوشی Redmi K40 Game Enhanced Edition نام دارد. حال خبر می‌رسد که فروش ردمی K40 Game Enhanced Edition از ١٠٠,٠٠٠ نسخه گذشته است.

فروش ردمی K40 Game Enhanced Edition

ردمی گوشی گیمینگ خود را با نام K40 Game Enhanced Edition در چین رونمایی کرد. این گوشی گیمینگ از خنک‌کننده‌‌ای بزرگ و تراشه Dimensity 1200 بهره می‌برد.

 

گوشی گیمینگ ردمی K40 با Dimensity 1200 و قیمت ۳۱۰ دلار رسما معرفی شد: Redmi K40 Game Enhanced Edition

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، ردمی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. این فروش خوب، مدیون قیمت‌گذاری بسیار مناسب این برند است. گوشی گیمینگ ردمی در زمان رونمایی، با قیمت پایه ١,٩٩٩ یوانی (معادل ٣٠٩ دلار آمریکا) عرضه شده بود. اما ببینیم جزئیات فروش این گوشی گیمینگ اقتصادی از چه قرار است.

فروش ردمی K40 Game Enhanced Edition

فروش صد هزار نسخه‌ای گوشی گیمینگ ردمی

ردمی با انتشار یک پوستر، خبر داده است که فروش ردمی K40 Game Enhanced Edition از مرز ١٠٠,٠٠٠ نسخه گذر کرده است. این اتفاق در کم‌تر از یک دقیقه رخ داده است. بنابراین، می‌توان گفت که ردمی K40 Game Enhanced Edition در هر ثانیه به طور میانگین، ١,۶۶۶ نسخه فروخته است. این رقم بسیار مناسب است.

حال ببینیم درآمد این برند از فروش گوشی گیمینگ خود چگونه بوده است. اگر قیمت پایه ١,٩٩٩ یوانی را در نظر بگیریم، باید آن را ضرب در تعداد فروخته شده بکنیم. در نهایت، بعد از این کار، به فروش ١٩٩ میلیون و ٩٠٠ هزار یوانی ردمی می‌رسیم. این رقم، چیزی در حدود ٣٠.٩ میلیون دلار آمریکا می‌باشد. اما در نظر داشته باشید که این درآمد، حداقل میزان آن است و قطعاً ردمی بیشتر از این درآمد کسب کرده است.

نظرتان در مورد نحوه قیمت‌گذاری ردمی چیست؟ آیا ردمی در گوشی گیمینگ خود موفق عمل کرده است؟ ردمی K40 Game Enhanced Edition را انتخاب می‌کنید یا Redmi K40؟ انتخاب شخصی من Redmi K40 Game Enhanced Edition است. آن هم به دلیل امکانات گیمینگ و طراحی‌اش😬

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️