حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K40، آیکو ٧ و Oppo A53 5G، پرفروش‌ترین گوشی‌های 5G چین هستند!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | IQOO، اخبار، اوپو، ردمی

بازار موبایل چین، بزرگ‌ترین بازار موبایل جهان محسوب می‌شود. از سوی دیگر، بسیاری از برندهای فعال در این حوزه ساکن چین هستند. به تازگی آمار محبوب‌ترین گوشی‌های فروخته شده در چین منتشر شده است. ما شاهد حضور ردمی K40 و دیگر گوشی‌های شناخته شده در این لیست هستیم.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار چین: ردمی K40، آیکو ٧ و اوپو ای ۵٣ ۵ جی

شیائومی باز هم یک عنوان مهم دیگر را کسب کرده است. این کمپانی چینی، عناوین جذاب زیادی را به دست آورده است. دیروز، در مورد رتبه برتر شیائومی در ٢٢ کشور جهان گفتیم.

 

رتبه اول شیائومی در بازار موبایل ٢٢ کشور؛ کاربران MIUI به ۴۵٠ میلیون نفر رسید

 

به نقل از Gizmochina و بر اساس گزارش‌های Strategy Analytics، شیائومی بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند 5G در فصل دوم سال ٢٠٢١ میلادی بوده است. با این حال تنها یک مدل از گوشی‌های این کمپانی توانسته است در بین سه گوشی پر فروش بازار چین قرار بگیرد. دو دستگاه دیگر، از کمپانی زیر مجموعه ویوو و اوپو هستند. در رتبه اول، گوشی OPPO A53 5G قرار دارد. این گوشی، در ابتدا محبوبیت زیادی نداشت. اما در نهایت توانست در فصل دوم سال جاری میلادی، تبدیل به پرفروش‌ترین گوشی بازار موبایل چین شود. این دستگاه، اواخر سال ٢٠٢٠ رونمایی شده بود!

پس از آن، گوشی‌های ردمی K40 و iQOO 7 قرار گرفته‌اند. این دو گوشی، در واقع به عنوان قاتلان پرچمداران جذاب شناخته می‌شوند. در مورد عرضه جهانی این گوشی‌ها و وضعیت آن‌ها، باید بگوییم که ردمی K40 در خارج از چین با این نام به فروش نمی‌رسد. بلکه با نام‌های Poco F3 و Mi 11X به فروش می‌رسد. از سوی دیگر، Oppo A53 5G منحصر به چین است. آیکو ۷ نیز در خارج از چین، iQOO 7 Legend نام دارد. در واقع آیکو ٧ نسخه جهانی، همان iQOO Neo 5 است. اوپو A53 5G، دستگاهی است که از تراشه Dimensity 720 با لیتوگرافی ٧ نانومتری استفاده می‌کند. در کنار آن، این دستگاه از نمایشگری با پنل IPS LCD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی، باتری ۴,٠۴٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ١٠ واتی برخوردار است.

اوپو ای ۵٣ ۵ جی

اوپو ای ۵٣ ۵ جی

نظر شما در مورد این آمار فروش چیست؟ آیا این دستگاه‌ها واقعاً شایسته محبوبیت این چنینی هستند؟ چه ویژگی خاصی در آن‌ها وجود دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

واقعا تعجب داره چرا فقط 1گوشی از شیائومی هستش، ولی خب هر3گوشی عالی هستن البته از اوپوآ53 زیاد اطلاعی ندارم، ولی آیکو که یجورایی اثبات شدس گوشی‌ها واقعا عالین شیائومی که دیگه همه میشناسن

Mahdi

هر سه تا شون گوشی های خوبی هستن عجیب نبود😕😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️