حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ مشکی هواوی P50 در واقعیت لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

پیش از این با هم تصاویری از ماکت هواوی P50 دیدیم. این ماکت ها معمولا برای ویترین فروشگاه های فیزیکی ساخته می شود و برای نمایش طراحی دستگاه است. امروز رنگ مشکی هواوی P50 در واقعیت لو رفته است. این نشان می دهد که تا معرفی رسمی نباید فاصله زیادی داشته باشیم.

هواوی P50

امروز یکی از وبلاگ نویسان محبوب Weibo رنگ های سیاه و سفید Huawei P50 را نشان داد. وی همچنین گفت که هواوی P50 و P50 Pro هر دو در مرحله تولید انبوه هستند. اما Huawei P50 Pro Plus ممکن است خیلی دیرتر به بازار بیاید.

پیش از این شنیده بودیم که هواوی P50 از صفحه تخت ۶.۳ اینچی استفاده خواهد کرد. کل دستگاه در حدود 156.7 در 74 در 8.3 میلی متر بوده (با برجستگی دوربین عقب، 10.6 میلی متر خواهد بود) و به این ترتیب بدنه P50 بزرگتر از P40 است. جالب اینکه پس از سال ها، لوگو هواوی روی قاب پشتی پرچمدارها به صورت معمول و افقی درج شده است.

پردازنده و دوربین هواوی P50

هواوی P50 همچنین احتمالا با تراشه Kirin 9000 طراحی شده است. اگرچه این تراشه جدیدی نیست، اما این یک چیپست 5G با امکانات کامل است که توانایی انجام کارهای چند وظیفه ای و ارائه عملکرد بهتر را دارد. این یک معماری هشت هسته ای را شامل می شود که شامل یک هسته بزرگ Cortex A77 با فرکانس 3.13 گیگاهرتز ، سه هسته A77 با اندازه متوسط ​​2.54 گیگاهرتز و چهار هسته 2.05 گیگاهرتز با اندازه کوچک است. این تراشه همچنین یک پردازنده گرافیکی 24 هسته ای Mali-G78 را ادغام کرده و از Kirin Gaming + 3.0 و بیشتر پشتیبانی می کند. هواوی P50 Pro نسخه بهبود یافته این تراشه یعنی Kirin 9000E را دریافت خواهد کرد.

همانطور که به تازگی یک گزارش شده است، مدل های سری Huawei P50 با دوربین های اصلی قوی عرضه می شوند. هر سه مدل از حسگر سونی IMX707Y در اندازه 1/1.18 اینچ و مدل RYYB به عنوان دوربین اصلی خود استفاده می کنند. گرچه این سنسور بسیار عظیم است، اما با شایعات قبلی که می گوید P50 Pro اولین حسگر تصویر ۱ اینچی موبایل به نام سونی IMX800 را استفاده خواهد کرد، مطابقت ندارد. بنابراین، این حسگر کوچکتر از حسگر 1/1.12 اینچی ایزوسل GN2 موجود در Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی P50 هستید؟ طراحی و رنگ مشکی هواوی P50 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، امیدوارم که زودتر تولید بشنو به ایرانم سریعتر بیان، فقط خدا کنه قیمت خوبی داشته باشه، مثلا قیمت نسخه پایه حدودا با نسخه پایه سامسونگ s21 باشه، نهایت 50 تا 100 دلار بیشتر اونم بخاطر دوربین های خوبی که داره ولی اگه بخواد از 1000 دلار یا بیشتر شروع بشه هیچی فایده نداره،، شاید تو چین فروش خوبی داشته باشه ولی جهانی نه، گفتم که موه اینکه قیمتش پایین باشه، منتظر این گوشی زیبا هستم با دوربینهای خوبو عالیش، فقط تنها بدی این گوشی به نظرم کورتکسهای A77 که استفاده کرده و میتونست از A88استفاده کنه، البته نمیخوام بگم بدیش حساب میشه ولی در کل اینطوری بود بهتر بود، موفق باشید

Mahdi

بخ نظر شخصی نه خوشگله نه زشت یه جوریه

afsoon

🙄باید سنسور ها رو مخفی میکرد با شیشه ای که روش بود .این خیلی زشت شده 😑

Milad7

ماژول دوربین خیلی شبیه به پریز برقه 😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)