حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A72 سامسونگ با هدف بهبود عملکرد ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی A72 یکی از جدیدترین گوشی‌های سری محبوب Galaxy A می‌باشد. این گوشی طبق ادعای سامسونگ، تا اندروید ١۴ را دریافت خواهد کرد. اخیراً آپدیت گلکسی A72 سامسونگ با هدف بهبود عملکرد ارائه شده است.

آپدیت گلکسی A72 سامسونگ به صورت OTA

گلکسی A72 گوشی میان‌رده سامسونگ از سری محبوب Galaxy A است. این گوشی در ايران هم عرضه شده است. به تازگی، آپدیت جدید این گوشی در مناطق مختلفی ارائه شده است. این به‌روزرسانی، بزرگ‌ترین به‌روزرسانی گلکسی A72 سامسونگ از زمان رونمایی‌اش است.

 

گلکسی A72 سامسونگ با صفحه نمایش ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

 

در گزارش منتشر شده از Sammobile، از آپدیت گلکسی A72 سامسونگ سخن به میان آمده است. دستگاه میان‌رده سامسونگ، به صورت پیش‌فرض از رابط‌کاربری OneUI 3.1 بر پایه‌ اندروید ١١ بهره می‌برد. به‌روزرسانی جدید سامسونگ، حجمی در حدود ١ گیگابایت دارد. این به‌روزرسانی، همراه با پچ امنیتی آوریل منتشر شده است. به زودی پچ امنیتی ماه می برای این گوشی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

آپدیت گلکسی A72 سامسونگ

پچ امنیتی این به‌روزرسانی، مربوط به ماه آوریل است. از آن جایی که معمولاً به‌روزرسانی‌های ماهانه با پچ امنیتی، حجمی حدود ٢٠٠ مگابایت دارند، در این آپدیت شاهد تغییرات دیگری هم هستیم. آن طور که در توضیحات این به‌روزرسانی ذکر شده است، شاهد بهبود عملکرد در گلکسی A72 هستیم. این بهبودها مربوط به رفع باگ‌ها و اضافه شدن امکانات بهبود یافته در این گوشی هستند. با نصب این به‌روزرسانی، تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران این گوشی قرار خواهد گرفت. معلوم نیست که این بهبودها در کدام قسمت‌ها صورت گرفته‌اند. اما مشخصاً سامسونگ برای پایداری بیشتر و تجربه کاربری بهتر، این به‌روزرسانی را ارائه کرده است.

نسخه فریمور این به‌روزرسانی، “A725FXXU1AUD2” می‌باشد. با رفتن به بخش آپدیت گوشی در تنظیمات، می‌توانید این به‌روزرسانی را نصب کنید. اگر این گوشی را دارید، پیشنهاد می‌شود این به‌روزرسانی را دانلود و اعمال کنید.

نظرتان در مورد آپدیت گلکسی A72 سامسونگ چیست؟ به کدام قابلیت A72 علاقه‌مند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

ی چیزی سامسونگ داره ک بقیه برند ها ندارن اینم همین اپدیت دهی هست ک هزینه فوق العاده زیادی داره برا شرکتا . ک خیلی شرکت ها از این اپدیت دهی میزنن و هزینه نمیکنن براش . طرف دارای همون برندا میان میگن وای چقد این گوشی گرونه. شاید یکم گرون باشه ولی به جاش به خاطر همین یکم گرون تر پشتیبانی خیلی قوی هم ارائه میدن . ک خیلی برند ها همچی کاری نمیکنن اخرشم میشه ی گوشی پر از باگ . این پشتیبانی قوی یعنی اهمیت دادن به محصولات و مشتری مداری 🌹🌹

iTroll 2nd Gen

دوست عزیز سامسونگ دو سه سال هست که آپدیت دهیش رو درست کرده
قبل تر از اون افتضاح به تمام معنا بود
برای مثال تبلت سال ۲۰۱۴ من که پرچمدار هم محسوب میشد اونموقع هیچ آپدیتی دریافت نکرد
ولی این دو سه سال رو واقعا بهتر شده و دمش گرم
شیا هم واقعیتش تا اواخر سال ۲۰۲۰ برای من تقریبا ۳ ، ۴ هفته یکبار آپدیت میداد اما الان کندتر شده و چند ماه یکبار میده

Tanha122

چهار هفته ی بار فقط اپدیت های ماهانه بوده ن اپدیت های اساسی برای گوشی

Milad7

موتور اپدیت دهی سامی روشن شده 😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️