حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A72 با بهبود عملکرد دوربین این گوشی ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

حدود سه ماه پیش بود که گلکسی ای ۷۲ سامسونگ موفق به دریافت اندروید ۱۲ شد. این به روزرسانی برای اولین بار در بازار روسیه عرضه شده بود. هم اکنون اما آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A72 ارائه شده است. آپدیت مذکور ویژگی های جدیدی را به این دستگاه می‌آورد و عملکرد دوربین را ارتقاء خواهد داد.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A72 وصله امنیتی مارس را به همراه دارد

سامسونگ گلکسی A72 آپدیت رابط کاربری One UI4.1، مبتنی بر اندروید ۱۲ را دریافت کرده است. این به روزرسانی حجم نسبتا قابل توجهی داشته و برای دانلود آن نیاز است که ۱.۲ گیگابایت از بسته اینترنتی خود را مصرف کنید. آپدیت One UI 4.1 این تلفن هوشمند دارای بیلد نامبر A725MUBU4BVC1 بوده و پچ امنیتی مارس ۲۰۲۲ را نیز به همراه دارد.

Galaxy A72

بسته به‌روزرسانی مورد بحث هم اکنون برای کاربران برزیلی سامسونگ در دسترس است. ماه گذشته نیز کابران Galaxy A72 ساکن این کشور موفق به دریافت آپدیت جدیدی شده بودند. اما این آپدیت رابط کاربری One UI 4.0 بود. در هر صورت هم اکنون سامسونگ تصمیم گرفته تا جدیدترین آپدیت گلکسی ای ۷۲ را در ابتدا برای کاربران برزیلی منتشر کند.

اگر کاربر A72 هستید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و قسمت به روزرسانی دستگاه، وجود آپدیت One UI 4.1 را بررسی کنید. اما این به روزرسانی جدید چه ویژگی هایی را به همراه دارد؟ در آپدیت جدید Galaxy A72 اپلیکیشن Samsung Wallet به روز شده و ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است. همچنین بسیاری از اپلیکیشن های سیستمی نیز به روز شده و بهبود هایی را تجربه کرده اند. همچنین گفته می‌شود که این آپدیت باعث بهبود عملکرد دوربین این گوشی میان رده سامسونگ خواهد شد.

گلکسی A72 چه مشخصاتی داشت؟

گلکسی A72 در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ است. چهار لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شوند. دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته؛ و دوربین های دیگر نیز وضوح ۸، ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی دارند. اگر به خاطر داشته باشید، دوربین سلفی این دستگاه نیز از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون  720G وظیفه تأمین نیروی پردازشی این گوشی را بر عهده دارد. Galaxy A72 از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه شارژ سریع ۲۵ واتی نیز برخوردار است.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A72 سامسونگ با One UI 4.0 در ایران ارایه شد

نظر شما چیست؟ آیا تجربه کار با Galaxy A72 را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی