حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات موتو جی 6 (moto G6) موتورولا منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، موتورولا

موتورولا نیز همانند شرکت‌های دیگر فناوری گوشی‌های مخصوص به خودش را دارد که از لحاظ سخت افزار و نرم افزار قابل رقابت با دیگر گوشی‌های هم‌رده خود هستند. ظاهرا این کمپانی قصد معرفی نسل 6 خانواده G خود را دارد و مشخصات آن نیز مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.همانطور که گفتیم باید منتظر رونمایی نسل 6 خانواده G شرکت موتورولا در چند وقت آینده باشیم و مشخصات این سری بر اساس شایعات فاش شده است.

اول از همه باید با صفحه نمایش این سری شروع کنیم. هر سه گوشی Moto G6، G6 Plus و G6 Play از صفحه نمایشی با نسبت تصویر 18:9 استفاده می‌کنند اما رزولوشن در هر سه گوشی فرق دارد. به طوری که رزولوشن 1080×2160 تنها باری گوشی G6 و G6 Plus می‌باشد و نسخه G6 Play از صفحه نمایشی با رزولوشن 720×1440 استفاده می‌کند.

به غیر از صفحه نمایش، پردازنده هر سه دستگاه نیز فرق می‌کند. برای جی 6 پردازنده اسنپدراگون 450 و نسخه پلاس پردازنده اسنپدراگون 630 در نظر گرفته شده است که برای یک کاربر عادی مناسب است و هر دو پردازنده از پس کار‌های روزمره نیز بر می‌آیند.

همانطور که در بالای مطلب اشاره کردیم هر دو گوشی جی 6 و جی 6 پلاس از صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس برخوردار هستند و با توجه به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی جی 6 و 3250 میلی آمپری جی 6 پلاس نباید نگران مصرف باتری زیاد این دو گوشی باشید.

اگر نگران باتری هستید ولی مشکلی با پردازنده ضعیف‌تر ندارید باید بگوییم که جی 6 پلی از یک باتری 4000 میلی‌آمپری برخوردار است که با توجه به صفحه نمایش اچ‌دی پلاس خود دوام باتری فوق‌العاده‌ای را برای شما تضمین می‌‌کند. همچنین به غیر از صفحه نمایش، پردازنده اسنپدراگون 430 نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که نسبت به دو پردازنده دیگر مصرف باتری کمتری دارد.

تمام این موارد را گفتیم اما موضوع اصلی یعنی قیمت این سه گوشی مانده است. بر اساس احتمالات قیمت جی 6 پلاس  265 دلار، جی 6  234 دلار و جی 6 پلی 187 دلار در نظر گرفته شده است.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چه دوربین بد شکلی داره!

Pouya

زشت ترین طراحی دوربین تاریخ موبایل رو فک کنم داره .البته کلا با طراحیای موتورولا کنار نمیام ولی دوربین بدترین قسمتشه

ahmad

باهات موافقم بدترین طراحی های دنیارو داره

Peiman

سری هواوی پی ۲۰ ممکنه از این زشت تر باشه

mTAAHAAm

این عکس مربوط به مدل های سال قبله

Mortazavi

چه گوشی باریکی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji