حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتورولا با چهارلبه خمیده در راه است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | رندر، موتورولا

رندهای یک تلفن مرموز موتورولا در وب سایت Weibo منتشر شده اند. این تصاویر یک گوشی زیبا با صفحه نمایش خمیده و دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر را نشان می دهد. اما جالب است که نمایشگر آن از هر چهار طرف خمیده است. در حقیقت گوشی موتورولا با چهارلبه خمیده شبیه به هواوی پی ۴۰ پرو می تواند باشد.

گوشی موتورولا با چهارلبه خمیده

این رندرها با طراحی عقب گوشی نیز همراه هستند. در پشت این گوشی به ظاهر چهار دوربین یا شاید سه دوربین و یک سنسور 3D ToF (زمان پرواز) وجود دارد. این سه سنسور دوربین به صورت عمودی درون محفظه مستطیل متمرکز قرار گرفته اند. سنسور چهارم و یک فلاش LED در دو طرف لنز میانی در همان محفظه قرار دارند.

در پایین تلفن به ظاهر یک پورت USB Type-C ، یک بلندگو و یک سینی سیم کارت وجود دارد. هیچ برشی برای یک سنسور اثر انگشت فیزیکی در این تلفن وجود ندارد و این نشان می دهد که از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می کند.

قاب این گوشی برای محافظت از صفحه نمایش منحنی اطراف، کمی به سمت گوشه ها بلند شده است. گوشه ها در صورت افتادن آسیب پذیرترین گوشه ها هستند، بنابراین نیاز به محافظت بیشتر دارند. البته این یک طراحی نسبتا غیرمعمول را ایجاد می کند. با این وجود، این طراحی به هیچ وجه برای چشم ناخوشایند نیست.

در کل، به نظر می رسد این دستگاه یک پرچمدار برتر از موتورولا باشد. این طراحی بسیار جذاب است. همانطور که گفنیم از یک صفحه دارای سوراخ برای دوربین سلفی و چهار لبه خمیده بهره می برد که نسبت صفحه به بدنه بسیار بالا است. سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است و این رندرها دوربین چهارگانه در پشت را نوید می دهد.

با این حال، بعید است که این یک تلفن واقعی باشد. موتورولا واقعا می تواند روی چنین محصولی کار کند، اما احتمالاً این رندرها توسط یک طرفدار طراحی شده اند. برش سوراخ نمایشگر بسیار کوچکتر از آن است که بخواهد واقعیت داشته باشد و کمی از حاشیه بالا فاصله دارد. همچنین هیچ دکمه فیزیکی پاور و تنظیم میزان صدا در این گوشی دیده نمی شود. بنابراین توصیه می شود که هنوز از این رندرهای لورفته نتیجه گیری نکنید. باید منتظر بمانیم تا منابع معتبر بیشتری چیزهای مشخص تری ارائه دهند.

انتظار می رود موتورولا در نیمه اول سال آینده یک گوشی هوشمند پرچمدار مجهز به Snapdragon 888 به بازار عرضه کند. این تلفن باید جایگزین Motorola Edge Plus شود که در آوریل سال جاری وارد بازار شد. با این حال، در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد پرچمدار بعدی موتورولا در دسترس نیست.

در همین حال، شرکت متعلق به Lenovo در حال آماده سازی یک گوشی پرچمدار دیگر برای عرضه در اوایل سال 2021 است که احتمالا Motorola Nio نام دارد. این گوشی اخیرا با پردازنده Snapdragon 865 Plus و 8 گیگابایت رم در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شد.

از دیگر مشخصات شایعه شده Motorola Nio می توان به صفحه نمایش با رزولوشن Full HD + با رفرش ریت 90Hz، دوربین عقب سه گانه 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه درون سوراخ نمایشگر کپسولی اشاره کرد. موتورولا ممکن است این گوشی را زمانی در چارک اول سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی پرچمدار موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

الله اکبر این همه جلال
پ.ن:خوراکمه

Naranj

شبیه اس۷ اج شده

SHREK

😍😍😍😍

Milad7

خوشگل است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)