حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استعفای کارمندان سامسونگ و ال جی در پی افزایش قیمت بیت کوین!

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | رمزارز

کارمندان شرکت های بزرگی مانند سامسونگ و ال جی الکترونیک ادعا کرده اند که به اندازه کافی در بازار ارزهای دیجیتال سود کسب کرده اند و به همین دلیل به راحتی می توانند از شغل فعلی خود استعفا دهند. استعفای کارمندان سامسونگ و ال جی درحالی اتفاق افتاده است که کره جنوبی در طی روند افزایش قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای بازار کریپتو، شاهد فضای بی ثباتی است. چنین اتفاقی باعث ایجاد معاملات بسیار موفقی برای طبقه متوسط ​​این کشور و بدست آوردن سودهای زیادی شده است.

استعفای کارمندان سامسونگ و ال جی

طبق گزارش شبکه تلویزیونی JTBC کره جنوبی، کارمندان این شرکت ها با موفقیت توانسته اند از فضای بازار رمزارزها میلیون ها دلار سود کسب کنند. یکی از این افراد که کارمند سابق شرکت ال جی است، در مصاحبه ای به رسانه تلویزیونی این کشور گفت که وی موفق به کسب تقریبا 3 میلیارد وون معادل 2.7 میلیون دلار شده است و تصریح کرد که دستیابی به چنین سودهای حیرت انگیزی در طی معاملات پرریسک انجام شده است.

در واقع، وی پس انداز زندگی و برخی از وام های خود را در بازار کریپتو سرمایه گذاری کرده است و پس از کسب سود میلیونی، ماه گذشته از کار خود در شرکت ال جی استعفا داد. نکته جالب اینجاست که در حال حاضر او یک یوتیوبر تمام وقت شده است تا موفقیت خود را در سرمایه گذاری های رمزنگاری به اشتراک بگذارد.

طبق گزارش دیگری از کره جنوبی، کارمند سابق سامسونگ نیز 36 میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال سود کسب کرده است. یکی دیگر از کارمندان سابق سامسونگ، ادعا کرد که پس از سرمایه گذاری فقط 50 میلیون وون (44670 دلار) در ارزهای دیجیتال، حدود 40 میلیارد وون (36 میلیون دلار) سود کرده است.

با این حال کارمند دیگری که نام  محل کارش را فاش نکرد، از سرمایه گذاری در بیت کوین می گوید و به رسانه JTBC گفت که بسیاری از مردم در حال سرمایه گذاری در بازار رمزنگاری هستند اما این کار پراضطراب و خطرناک است. هیچ یک از مصاحبه شوندگان فوق فاش نکردند که دقیقا با سرمایه گذاری در کدام رمزارزها توانسته اند چنین سودهایی را بدست آورند.

طبق گزارش اخیر Bitcoin.com، بازار ارزهای دیجیتال در کره جنوبی همچنان بازار پررونقی را تجربه می کند. برحسب تحقیقات، مردم این کشور در بازار کریپتو روزانه حدود 7 میلیارد دلار از تاریخ 12 دی ماه 99 تا 7 اسفند 99 خرید و فروش کرده اند.

نظر شما درباره بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ شما در این بازار سرمایه گذاری کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

الان اینا رفتن ی دست کت و شلوار خریدن دارن پکیج تحلیل بیت کوین تو اینستا میفروشن😂😂

Milad7

دوتا ارزبهتون معرفی میکنم که پتانسیل رشد خوب دارن خودتون هم بررسی کنید:

#CELO
#RLY

Mahdi

تنکیو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی