حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A22 5G سامسونگ با دایمنسیتی ٧٠٠ در گیک‌بنچ دیده شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

دیروز بود که به رندرهای گلکسی A22 5G سامسونگ سلام کردیم؛ گویا امروز نوبت آن رسیده است تا نگاهی به نتیجه گیک‌بنچ این گوشی نیز داشته باشیم و ببینیم سامسونگ از چه تراشه‌ای در این گوشی بهره گرفته است.

گلکسی A22 5G سامسونگ در گیک‌بنچ

رندرهای نهایی گلکسی A22 5G سامسونگ با دوربین اصلی سه‌گانه‌، دوربین سلفی تکی تعبیه شده در ناچ قطره‌ای و حسگر تشخیص اثرانگشت واقع شده روی فریم کمی پیش توسط ایوان بلس و دیگر افشاگران Voice منتشر شده بود.

 

به سامسونگ گلکسی A22 5G سلام کنید!

 

امروز وقت دیدار با نتیجه گیک‌بنچ Galaxy A22 5G است؛ به گزارش Mysmartprice، تست گیک‌بنچ این گوشی، در نسخه ۵.۴.٠ بنچمارک مذکور، انجام شده است. به سراغ صفحه گیک‌بنچ می‌رویم تا ببینیم چه جزئیات بیشتری را از این گوشی می‌توانیم به دست آوریم.

نتیجه گیک بنچ Galaxy A22 5G

نتیجه گلکسی A22 5G در گیک‌ بنچ

ابتدا از امتیازات کسب شده شروع می‌کنیم؛ گوشی 5G جدید سامسونگ در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۵۶٢ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ١,٧۶۵ را کسب کرده است که برای گوشی اقتصادی سامسونگ، نتیجه‌ مناسبی محسوب می‌شود.

نسخه تست شده سامسونگ Galaxy A22 5G در گیک‌ بنچ، از سیستم‌عامل اندروید ١١ به صورت پیش‌فرض به همراه ۶ گیگابایت حافظه‌ رم بهره می‌برده است. طبق این اطلاعات، تراشه گلکسی جدید، ساخت مدیاتک بوده و همان دایمنسیتی ٧٠٠ می‌باشد که از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند و لیتوگرافی ٧ نانومتری ساخت TSMC دارد.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

سامسونگ همچنان خبر رسمی از رونمایی این گوشی نداده است اما هر روز خبرهای بیشتری از Galaxy A22 5G درز می‌کند؛ انتظار داریم این گوشی، لقب ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ را به خود اختصاص دهد و این قابلیت را برای بازار گوشی‌های ارزان‌تر نیز به ارمغان بیاورد.

با توجه به این مشخصات، رندرهای لو رفته و برخی از مشخصات گفته شده در پست قبلی، چه نظری در مورد Galaxy A22 5G دارید؟ چه برچسب قیمتی برای این گوشی منطقی است؟ آیا سامسونگ می‌تواند استراتژی بازار پایین رده‌ها را تغییر دهد و راه ورود 5G به گوشی‌های ارزان‌تر سامسونگ را هموار کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اکانت فیک صدرا مخملی را هم زدید؟ دهنتون سرویس =))

Milad7

اکانت فیک ص د ر ا م خ م ل ی را هم زدید؟ دهنتون سرویس =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️