حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 4G هواوی میت ۴٠ پرو و میت ایکس ٢ با کایرین ۹۰۰۰ روانه بازار می شوند!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

هوآوی مدتی پیش از گوشی‌های جدید خود با پشتیبانی از اینترنت 5G پرده برداشت؛ گویا اکنون، نسخه 4G هواوی میت ۴٠ پرو و دیگر گوشی‌های 5G در چین رونمایی شده‌اند.

نسخه 4G هواوی میت ۴٠ پرو و میت ایکس ٢ به بازار می آید

نسخه 4G هوآوی میت ۴٠ پرو و گوشی‌های دیگری که پیش‌تر در نسخه 5G رونمایی شده بودند، امروز به صورت رسمی در چین معرفی شد.

بر اساس گزارشی از Gizmochina، هوآوی طی مدت گذشته، از گوشی Mate 40 Pro، نوا ٨ پرو و گوشی منعطف Mate X2 رونمایی کرد و توانست عملکرد مناسبی در بازار گوشی‌های گران‌تر داشته باشد؛ اما به ظاهراً هوآوی تصمیم به عرضه نسخه 4G این سه گوشی گرفته است تا کاربران بیشتری را تحت شعاع قرار دهد.

 

فروش بیش از 4.5 میلیون دستگاه از هوآوی Mate 40 Pro در چین

 

با توجه به این موضوع، هوآوی سال گذشته بیان کرده بود که دیگر تمام گوشی‌هایی که در چین عرضه می‌کند مجهز به اینترنت 5G خواهد بود و دیگر هیچ گوشی بدون این فناوری در کشور خانه هوآوی رونمایی و عرضه نخواهد شد. اما به نظر می‌رسد که تحریم‌های وضع شده علیه هوآوی، زهر خود را به هوآوی ریخته‌اند و این برند مجبور به نقض حرف خود شده است.

هنوز مشخص نیست که چگونه پشتیبانی از اینترنت 5G در تراشه Kirin 9000 محدود شده است؛ اما به نظر می‌رسد هوآوی با انجام این کار، کمی از هزینه‌های تولید این محصولات را کاهش داده و می‌خواهد آن‌ها را با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه کند.

 

کالبدشکافی پردازنده کایرین ۹۰۰۰ هوآوی؛ اولین پردازنده ۵ نانومتری با مودم 5G در دنیا

 

همچنان خبری از جزئیات تکمیلی این گوشی‌ها، از جمله قیمت و یا آغاز فروش در دسترس نیست و هوآوی تنها به ایجاد صفحه رسمی نسخه 4G هوآوی میت ۴۰ پرو و دیگر گوشی‌های این لیست، اکتفا کرده است؛ در صورت ارائه اطلاعات بیشتر از سوی هوآوی، آن را در ترنجی پوشش می‌دهیم.

نسخه 4G میت ۴٠ پرو و نوا ٨ پرو و میت ایکس ٢

نسخه 4G گوشی‌های میت ۴٠ پرو، نوا ۸ پرو و میت ایکس ٢

نظرتان در مورد این کار هوآوی چیست؟ به نظرتان چه دلیلی پشت این موضوع است؟ آیا حذف اینترنت 5G از گوشی‌ها، سبب کاهش قیمت چشمگیری می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مشکلی نداره کایرین ۹۰۰۰هنوزم از پس همه کارها بر میاد 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️