حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به سامسونگ گلکسی A22 5G سلام کنید!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | رندر، سامسونگ

سری Galaxy A، برای سامسونگ حائز اهمیت بسیار بالایی است چرا که این سری فروش بسیار بالایی را در رده‌های مختلف بازار موبایل برای سامسونگ رقم می‌زند؛ اکنون، رندر نهایی سامسونگ گلکسی A22 5G منتشر شده است.

سامسونگ گلکسی A22 5G، اولین پایین رده سامسونگ با اینترنت 5G

سال گذشته بود که سامسونگ از Galaxy A21 با دوربین اصلی چهارگانه ١۶ مگاپیکسلی و باتری ۴٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی رسماً رونمایی کرد. می‌توانید پست معرفی این گوشی را از طریق این لینک مطالعه کنید.

 

سامسونگ گلکسی ای ۲۱ با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

 

اکنون، نوبت رونمایی از جانشین این گوشی با نام Galaxy A22 5G است. در گزارشی از Mysmartprice، رندرهای نهایی سامسونگ گلکسی A22 با پشتیبانی از اینترنت 5G توسط ایوان بلس و دوستان افشاگرش در Voice در توییتر منتشر شده است. آیا سامسونگ طراحی جدیدی را برای این گوشی در نظر گرفته یا با همان طراحی‌های نسبتاً تکراری مواجه هستیم؟

رندر گلکسی A22 5G

رندر گلکسی A22 5G

پاسخ سوال قبلی، “بله” است! در این رندرها، گلکسی A22 5G از چند زاویه به تصویر کشیده شده است. در قاب جلویی، نمایشگر گوشی جدید Galaxy A با ناچ قطره‌ای Infinity-V سامسونگ طراحی شده است. حاشیه‌های احاطه‌‌کننده نمایشگر به جز در قسمت پایین، نسبتاً نازک هستند. در پایین گوشی، درگاه Type-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، میکروفون و اسپیکر مونو قرار دارند. همچنین در قسمت راست گوشی و روی فریم، حسگر تشخیص اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور و کلید‌های تنظیم صدا واقع شده‌اند. فریم و قاب پشتی گوشی نیز احتمالاً طبق معمول، از جنس پلاستیک خواهند بود. در پشت گوشی، شاهد اتفاق جدیدی نیستیم و تنها ماژول دوربین سه‌گانه مربعی و لوگوی سامسونگ دیده می‌شود. گفته می‌شود ضخامت گوشی معادل ٨.٧ میلی‌متر است.

رندر گلکسی A22 5G

مشخص نیست که این گوشی نسخه 4G داشته باشد یا خیر اما وجود نسخه 5G آن محتمل‌تر به نظر می‌رسد که خبر خوبی برای بازار پایین‌ رده‌‌های سامسونگ است و می‌توانیم برای اولین بار، شاهد پشتیبانی از اینترنت 5G در گوشی‌های سری Galaxy A2X باشیم.

نظرتان در مورد طراحی این گوشی چیست؟ آیا از Galaxy A22 5G خوشتان می‌آید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کاربران ترنجی: سلام علیکم.

سامسونگ: علیک السلام…….🙃

اینو هزار درصد مطمئنیم که نمایشگر ۷۲۰ میرنه فقط خدا کنه چیپستش اسنپ ۴۸۰ باشه. سمت مدیاتک نره.

این تعداد دیسلایک زیاد نشون دهنده اینکه بعضیا به اسنپ حسودیشون میشه. 😂💪🏼

Milad7

سلام بی سلام 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️