حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 11 و Mi 9 SE ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | اندروید ۱۱، شیائومی

موتور آپدیت‌دهی شیائومی کم کم در حال راه افتادن است و گوشی‌های بیشتری در حال دریافت به‌روزرسانی‌های جدید رابط‌کاربری MIUI 12.5 هستند؛ اکنون آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 11 و Mi 9 SE برای این گوشی ها ارائه شده است.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 11

شیائومی Mi 11 در اواخر سال ٢٠٢٠ میلادی به عنوان اولین‌ گوشی با تراشه‌ اسنپدراگون ٨٨٨ پا به عرصه وجود نهاد و فروش خیلی خوبی را در بازارهای مختلف جهانی کسب کرد.

 

قیمت شیائومی Mi 11 مشخص شد: شروع از ۶۱۱ دلار

 

عرضه آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 11 بر پایه اندروید ١١ از مدتی پیش در چین آغاز شده بود؛ این به‌روزرسانی از نوع پایدار است. حجم دانلود این آپدیت، حدود ۴٧٠ مگابایت است و عرضه آن، یک ماه زودتر از موعدی که شیائومی تعیین کرده بود، آغاز شده است و به گفته برخی کاربران، مشکلات داغی و عملکرد، در این به‌روزرسانی تا حدودی بهبود یافته‌اند.

شیائومی Mi 11

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 9 SE

گوشی Mi 9 SE بیش از دو سال پیش با نسخه پیش فرض رابط‌کاربری MIUI 10، سیستم‌عامل اندروید ٩ و تراشه میان رده اسنپدراگون ٧١٢ معرفی شده بود.

 

شیائومی می ۹ اس ای (Mi 9 SE) با دوربین سه گانه، اسنپدراگون ۷۱۲ و حسگر اثرانگشت UD به قیمت ۳۰۰ دلار رسما معرفی شد

 

به گزارش Realmicentral، زمان انتشار دومین به‌روزرسانی نرم‌افزاری این گوشی رسیده است؛ آپدیت MIUI 12.5 گوشی Mi 9 SE قبلاً به صورت بتا در چین ارائه شده بود و پس از مدتی، کاربران این گوشی به‌روزرسانی پایدار و کامل را دریافت کردند. این به‌روزرسانی که بر پایه سیستم‌عامل اندروید ١١ است، حجمی حدود ٣.۵ گیگابایت دارد و کاربران از مدتی پیش در حال دریافت آن هستند.

نسخه فریمور این به‌روزرسانی “V12.5.1.0.RFBCNXM” می‌باشد. هم اکنون کاربران رام چین این گوشی می‌توانند به‌روزرسانی رابط‌کاربری MIUI 12.5 بر پایه اندروید ١١ را دانلود و نصب کنند تا از قابلیت‌ها و بهینه‌سازی‌های انجام شده در این نسخه برخوردار شوند. می‌توانید این به‌روزرسانی را به صورت مستقیم از این لینک دریافت کنید و با استفاده از یک دستگاه ویندوز، آن را روی Mi 9 SE خود اعمال کنید. انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی، شیائومی این آپدیت را برای کاربران Mi 9 SE در سراسر جهان منتشر کند.

 

نگاهی به ۷ قابلیت جدید رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی

 

نظرتان در مورد به‌روزرسانی رابط‌کاربری MIUI 12.5 چیست؟ آیا تجربه کارکرد با Mi 9 SE را داشته‌اید؟ می ١١ چطور؟ پشتیبانی نرم‌افزاری و نقشه راه ارائه آپدیت شیائومی در این نسل چگونه است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

این battery life
20 ساعت گذشته
بدون گیم، استفاده معمولی اینستا تلگرام وبگردی و دوربین با روشن بودن نت داده تمام مدت..
حالت 144 هرتز

comment image

Phone idle چیه؟

Amin B3DA

مقدار شارژی را نشون میده که تلفن بیکار (phone idle) بوده ینی مصرفی نداشتی و صفحه خاموش بوده. چون به هرحال اونم یه شارژی کم میکنه

ali.reza.9821

آپدیت اندروید برای گوشی میاد چطوری به شما اعلام کنیم؟

رسول فروغی

سلام از طریق پیج اینستاگرام ترنجی می تونید با ما در ارتباط باشید

ممد بمولا

کلی گوشی مونده بعد به می9 اس ای میده؟
عجب!
هنوز می9 اندروید 11 نگرفته!

ممد بمولا

شیا و آپدیت بی باگ؟
بعیده 🙂

Milad7

خیلی هم خوب. کسی اینجا mi11 نخریده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️