حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ویوو X60 Pro Plus مشخص شد: بهتر از نسخه پرو

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | عمر باتری، ویوو

ویوو X60 Pro Plus، پرچمدار امسال ویوو است که از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد؛ اکنون عمر باتری Vivo X60 Pro Plus مشخص شده است و می‌خواهیم به تست بازدهی باتری این گوشی داشته باشیم.

عمر باتری ویوو X60 Pro Plus

پیش از این نگاهی به عمر باتری ویوو X60 Pro با باتری ۴٢٠٠ میلی‌آمپرساعتی‌اش داشتیم که در بخش وب‌گردی نتایج خوبی را ثبت نکرده بود؛ اما در بخش پخش ویدئو، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد.

عمر باتری ویوو X60 Pro مشخص شد

ویوو X60 Pro Plus مانند برادر کوچک‌ترش، از باتری ۴٢٠٠ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که یکی از کم ظرفیت‌ترین باتری‌های استفاده شده برای پرچمداران رقیب محسوب می‌شود. همچنین این گوشی از شارژر ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آیا باتری این پرچمدار می‌تواند از پس تأمین انرژی آن بر بیاید؟

نتیجه تست بازدهی باتری Vivo X60 Pro Plus

نتیجه تست بازدهی باتری ویوو X60 Pro Plus

در تست‌های Gsmarena، بازدهی ٩١ ساعته در حالت ترکیبی برای این گوشی به ثبت رسیده است که نسبت به برخی پرچمداران، عملکرد بهتری در این حالت محسوب می‌شود و بنابراین، این عمر باتری در بازه “خیلی خوب” قرار می‌گیرد. در حالت تماس 3G نیز، حدود ٢۴ ساعت عمر باتری، کاملاً قبول است. تست وب گردی ویوو ایکس ۶٠ پرو پلاس با حالت رفرش ریت ١٢٠ هرتزی انجام شده است و در این حالت نیز به بازدهی باتری حدود ١١:٣٠ ساعته در حالت وب گردی به ثبت رسیده است و با فعال‌سازی رفرش ریت ۶٠ هرتزی، این عدد تا یک ساعت بیشتر خواهد بود. در آخر، نوبت به تست پخش ویدئو می‌رسد؛ در این تست رفرش ریت ۶٠ هرتزی فعال بوده و نتیجه ١٩:١٧ ساعته به دست آمده است.

به نظر می‌رسد ویوو توانسته با همان ظرفیت باتری توانسته است با سخت‌افزار مشابه، بهینگی بیشتری را در X60 Pro Plus فراهم کند و به همین دلیل، شاهد بهتر بودن عمر باتری ویوو X60 Pro Plus نسبت به Vivo X60 Pro هستیم. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری چهار گوشی ویوو X60 Pro Plus، ویوو X60 Pro، شیائومی Mi 11 و گلکسی اس ٢١ پلاس آمده است.

مقایسه عمر باتری Vivo X60 Pro Plus

مقایسه عمر باتری Vivo X60 Pro Plus

همان‌طور که می‌بینید، بیشترین پیشرفت نسخه پرو پلاس نسبت به نسخه پرو، در میزان زمان ماندگاری در حالت ترکیبی ثبت شده است. در ادامه، به بخش شارژر و تست زمان شارژ Vivo X60 Pro Plus می‌رویم.

شارژر ویوو X60 Pro Plus

شارژر ویوو X60 Pro Plus مانند برادر کوچک‌ترش در جعبه موجود است؛ اما توان شارژر این گوشی ۵۵ وات است که بیشتر از شارژر ٣٣ واتی برادرش است.

میزان ظرفیت پر شده باتری در نیم ساعت

میزان ظرفیت پر شده باتری Vivo X60 Pro Plus در نیم ساعت

در ٣٠ دقیقه اول تست، باتری ۴٢٠٠ میلی‌آمپرساعتی ویوو ایکس ۶٠ پرو پلاس تا ٨۴ درصد شارژر می‌شود که عدد خیره کننده‌ای است و شارژر ۵۵ وات، توانایی خوبی در سرعت شارژ این پرچمدار دارد.

زمان شارژ کامل ویوو X60 Pro Plus

زمان شارژ کامل Vivo X60 Pro Plus

در قسمت شارژ کامل، ویوو X60 Pro Plus در زمان ۴٢ دقیقه پس از اتصال به شارژر، به شارژ کامل می‌رسد که رقم نسبتاً خوبی برای گوشی پرچمدار ویوو است.

به نظرتان نتایج کسب شده توسط پرچمدار ویوو چگونه هستند؟ عملکرد باتری این گوشی نسبت به ظرفیت ۴٢٠٠ میلی‌آمپرساعتی‌اش چگونه است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

در یک کلام رضایت بخش!

Milad7

اوه اوه حواسم نبود این کلمه فیلتره =)) رفت برای تایید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️