حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی و مشخصات گوشی OPPO K۹ توسط این شرکت مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

پیش از این گزارش شده بود که اوپو ممکن است گوشی جدیدی را در سری K خود معرفی کند. امروز اما، این شرکت به طور رسمی و در حساب Weibo خود اعلام کرد که گوشی هوشمند OPPO K۹ را در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ معرفی خواهد کرد. اکنون، مشخصات OPPO K9 توسط مجوز آنلاین JD.com نشان داده شده است.

گوشی OPPO K۹

تیزر منتشر شده توسط سازنده گوشی های هوشمند چینی تأیید می کند که این تلفن هوشمند از دوربین سه گانه بهره می برد و پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات را ارائه می دهد. همچنین لیست سایت مجوز محصولات آنلاین JD نیز برخی از جزئیات مانند حافظه رم و گزینه های ذخیره سازی تلفن را نشان می دهد.

اگر نگاهی به جزئیات فاش شده توسط لیست JD.com بیندازیم، می بینیم که گوشی OPPO K۹ از یک نمایشگر با سوراخ مخصوص جایگیری دوربین سلفی در سمت چپ و بالای صفحه برخوردار است. این دستگاه از یک دوربین سه گانه با یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می برد.

همچنین ۸ گیگابایت رم به همراه 128 و یا 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه، اندروید ۱۱ را خارج از جعبه اجرا کند. از آنجا که در پشت و کنار گوشی هیچ سنسور اثر انگشت فیزیکی دیده نمی شود، می توانیم انتظار عرضه آن با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را داشته باشیم.

گوشی OPPO K۹

گوشی OPPO K۹

مشخصات گوشی جدید اوپو

از لحاظ اتصالات، انتظار می رود گوشی OPPO K۹ پشتیبانی از دو سیم کارت، 5G ،Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac ،GPS، بلوتوث و جک صوتی 3.5 میلی متری را ارائه دهد. چند روز پیش نیز، ما شاهد تلفن جدید اوپو با شماره مدل PEXM00 در گواهینامه TENAA بودیم. انتظار می رود این گوشی همان OPPO K۹ باشد. قدرت پردازشی این گوشی نیز احتمالا توسط پردازنده اسنپدراگون ۷۶۸جی ۵G تأمین شود.

ابعاد این دستگاه 159.1×73.4 میلی متر و ضخامت آن نیز ۷.۹ میلی متر می باشد. انرژي این گوشی نیز ممکن است توسط یک باتری دو سلولی 2100 میلی آمپر ساعتی تامین شود. همانطور که اوایل امروز توسط اوپو تأیید شد، K۹ با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات ارائه می شود. این شرکت حتی اشاره کرده است که با 5 دقیقه شارژ دستگاه می توان تا 2 ساعت با آن کار کرد.

قیمت OPPO K۹ 5G حتی به صورت آنلاین و پیش از عرضه رسمی مشخص شده است. این گوشی هوشمند با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 1999 یوان (حدود ۳۰۷ دلار) قیمت دارد. نسخه رده بالاتر با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ممکن است با قیمت 2299 یوان به فروش برسد.

ایربادز Enco Buds رسماً معرفی شد: اقتصادی و با ارزش!

نظر شما راجع به طراحی و مشخصات گوشی OPPO K۹ چیست؟ باید تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت منتظر ماند و دید اوپو چه ویژگی های دیگری برای این گوشی تدارک دیده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مشخصات خوبی داره به نظر میرسه گوشی خوبی از کار در بید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی