حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی گوشی گیمینگ ردمی مشخص شد: ٧ اردیبهشت ١۴٠٠

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ردمی

مدتی قبل، ردمی از سری K40 خود با مشخصات بسیار خوب نسبت به قیمت رونمایی کرد؛ جدیدترین تیزر منتشر شده از سوی این برند، حاکی از رونمایی گوشی گیمینگ ردمی از سری K40 است.

گوشی‌های سری Redmi K40

نزدیک به ٢ ماه قبل بود که ردمی، مراسمی برای رونمایی از سری K40 خود برگزار کرد؛ سری Redmi K40 با تمرکز بر ارائه برخی از مشخصات پرچمداران و قیمت مناسب، تعادل بسیار خوبی را در بازار موبایل چین به وجود آورد؛ برای مطالعه پست معرفی Redmi K40 و دو برادر بزرگ‌ترش، روی عبارات مشخص شده کلیک کنید.

اما ببینیم ردمی چه برنامه دیگری برای سری K40 دارد.

گوشی گیمینگ ردمی از سری Redmi K40

قبل از رونمایی رسمی سری Redmi K40، انتظار می‌رفت این برند رسماً از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کند اما این اتفاق رخ نداد، تا اینکه بالأخره، این برند چینی پوستری رسمی از محصول جدیدش به اشتراک گذاشت؛ حال بیایید نگاهی به این پوستر داشته باشیم.

گوشی گیمینگ از سری ردمی K40

در مطلبی از Gizmochina، ردمی امروز تیزر گوشی جدیدش را با محوریت گیمینگ در شبکه‌های مجازی چینی، از جمله ویبو، منتشر کرده است. در این تیزر، عبارت Gaming Enhanced Version درج شده است که به بهینه سازی‌های گیمینگ انجام شده در این گوشی به وسیله همکاری با شرکت‌های بازی‌سازی به ارمغان آمده است. در وهله اول، رندری از گوشی گیمینگ ردمی K40 مشاهده می‌شود؛ ماژول دوربین این گوشی، بیضوی شکل است و در آن سه سنسور مختلف جای گرفته‌اند. به نظر می‌رسد با قرارگیری خط آنتن روی فریم این گوشی، ردمی تصمیم به استفاده از فریم فلزی در این گوشی گرفته باشد. دوربین سلفی تکی گوشی گیمینگ سری K40 در حفره نمایشگر مرکزی قرار خواهد گرفت؛ دقیقاً مانند دیگر گوشی‌های سری Redmi K40. لوگوها و خطوط ایجاد شده در قاب پشتی این گوشی، به طراحی گیمینگ آن اشاره دارند. اما ببینیم در تصویر بعدی، چه اتفاقی در این گوشی می‌افتد!؟

حالت مخصوص گوشی گیمینگ ردمی

در این تصویر، می‌بینیم که ردمی با قرار دادن کلید مخصوصی روی فریم، قابلیت مخصوصی را به گوشی گیمینگ‌اش اضافه کرده است.
با روشن شدن این قابلیت، تریگر‌های گیمینگ فعال می‌شوند و کاربر می‌تواند با استفاده از این کلید‌های مخصوص، گیمینگ حرفه‌ای‌تری را روی موبایل تجربه کند. همچنین فعال‌سازی این ویژگی، در قسمت بالا و پایین ماژول دوربین نوعی LED را روشن می‌کنند تا گوشی ظاهر جذاب‌تری را به خود بگیرد. اکنون به برخی از مشخصات احتمالی این گوشی می‌پردازیم.

مشخصات احتمالی

گوشی گیمینگ ردمی به عنوان اولین‌ گوشی این برند با محوریت عملکرد گیمینگ رونمایی می‌شود و برای انجام چنین وظیفه‌ای، از تراشه پرچمدار دایمنسیتی ١٢٠٠ بهره‌ می‌برد؛ تراشه‌ای ۶ نانومتری با هسته‌‌های A78 و حداکثر فرکانس کاری ٣ گیگاهرتزی

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

همچنین سنسور اصلی دوربین این گوشی، وضوح ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت و انتظار می‌رود این سنسور ساخت سونی و مدل IMX682 یا IMX686 باشد که پیش از این، در بسیاری از گوشی‌های شیائومی به کار رفته بودند.
نمایشگر اولین گوشی گیمینگ این برند، همان نمایشگر استفاده شده در دیگر اعضای خانواده Redmi K40 خواهد بود؛ یعنی نمایشگری با پنل AMOLED E4 ساخت سامسونگ با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی که انتخاب بسیار خوبی برای یک گوشی گیمینگ است.
در آخر، احتمالاً باتری ۵٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی برای تأمین انرژی این گوشی در نظر گرفته خواهد شد و به دنبال آن، طبق تأییدیه 3C، ردمی قصد دارد شارژری با توان ۶٧ واتی در جعبه این گوشی قرار دهد. تمام این مشخصات احتمالی هستند و هیچکدام قطعی نیستند، اما احتمال به وقوع پیوستن این مشخصات بسیار بالاست.

نظر شما در مورد گوشی گیمینگ سری Redmi K40 چیست؟ فکر می‌کنید قیمت این گوشی در چه بازه‌ای باشد؟ این گوشی را انتخاب می‌کنید یا Realme GT Neo؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

اینو بر میدارم

ولی ای کاش از چیپ
SNAPDERAGON 870
استفاده میکرد

اما
1200
هم خیلی قویه
و نزدیک به 870
هست

mr.veyani

قیمت کم باشه تراشه دیگه زیاد مهم نیست
مثلا تو 300دلار
چه
1200

باشه چه
870
مهم نی چون قیمت بی نظیر هست

طراحی اینو خیلی دوست دارم

Taha

مدیاتک و کالاف و بهینگی؟
باید دید چه سوپرایزی داره ردمی.

AŁɪ

عالی 🤍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️