حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید اپل پادکست رونمایی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

اپل رسماً از ویژگی‌های جدید اپل پادکست پرده‌برداری کرد؛ در نسخه جدید اپل پادکست، امکان حق اشتراک‌ برای گوش دادن مستقیم به پادکست‌های جدید پادکسترهای معروف، فراهم شده است.

نسخه جدید اپل پادکست بسیار پیشرفته‌تر از قبل شده است

به گزارش 9to5mac، اپل در مراسم Spring Loaded خود از نسخه جدید سرویس پادکست خود با قابلیت خرید حق اشتراک‌ در مناطق مختلف رونمایی کرده است. اپل با پیاده‌سازی ایده‌های جدیدش در برنامه اپل پادکست، حالا توانسته است امکان تولید محتواهای اختصاصی خود را با همکاری پادکسترهای معروف و کمپانی‌های بزرگی از جمله Tenderfoot TV و Pushkin Industries و Radiotopia from PRX و NPR و The Los Angeles Times و The Athletic و Sony Music Entertainment و بسیاری از شرکت‌های دیگر، به دست بیاورد.

بخش آنالیز اپل پادکست برای پادکسترها

بخش آنالیز اپل پادکست برای پادکسترها

اپل می‌گوید این سرویس از ماه می (ماه آینده) به صورت رسمی خدمات ارائه پادکست‌هایش را در بیش از ١٧٠ کشور در مناطق مختلف جهان آغاز خواهد کرد. قیمت حق اشتراک‌های موجود، به انتخاب‌های شما در سبک پادکست‌های مورد علاقه‌تان بستگی دارد و حداکثر ۶ دستگاه از یک خانواده می‌توانند از این سرویس به صورت همزمان استفاده کنند. مبلغ پیش فرض خرید حق اشتراک‌ سالانه، معادل ١٩.٩٩ دلار در نظر گرفته شده است. با خرید حق اشتراک‌ این سرویس، دیگر هیچ‌گونه تبلیغی برای شما نمایش داده نخواهد شد و شما می‌توانید آزادانه و بدون مزاحمت، در این سرویس به گشت و گذار بین پادکست‌های مختلف بپردازید. در جدیدترین نسخه‌های سیستم‌عامل‌های اپل، قابلیت ذخیره پادکست نیز وجود دارد. اپل می‌گوید این بزرگ‌ترین تحول اپل پادکست در تاریخ‌اش است؛ تحولی که می‌تواند تهدید جدی برای سرویس پادکست‌های اسپاتیفای و دیگر رقبای اپل باشد!

نسخه جدید اپل پادکست

نظرتان در مورد نسخه جدید اپل پادکست چیست؟ آیا قیمت حق اشتراک این سرویس مناسب است؟ چه موضوعات پادکستی را بیشتر دنبال می‌کنید؟ آیا از پادکستر محبوب خود در این سرویس حمایت خواهید کرد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نمیدونم چرا حوصلم نمیشه پادکست گوش کنم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️