حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده ردمی ۱۰ به زودی عرضه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات

ردمی سری محصولات مقرون به صرفه در کارنامه شیائومی است. محصولات این شرکت سال گذشته با سری Redmi 9 که شامل ۵ مدل بود، گسترش یافت. اما امسال اوضاع چطور رقم خواهد خورد، مشخص نیست. با این حال وب سایت 91mobiles ادعا می کند که به زودی اولین ارائه سری Redmi 10 در هند و به زودی برگزار می شود. خانواده ردمی ۱۰ یکی از محصولات بسیار محبوب برند ردمی خواهد شد.

خانواده ردمی ۱۰

به گفته این منبع احتمالا طراحی گوشی هوشمند از Redmi Note 10 مشابه با دیگر دستگاه های جدید این برند در نظر گرفته شده است، اما مشخصات آن البته ساده تر خواهد بود. خانواده Redmi 10 دارای نمایشگرهای FullHD+ و همچنین پوسته اختصاصی MIUI مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهند بود.

پیش از این شنیدیم که قیمت آن احتمالا ۱۳۴ دلار باشد. اما این برای بازار هند است و خیلی مشخص نیست که کدام مدل می تواند چنین برچسب قیمت را بدست آورد. البته با توجه به قیمت آن می توان حدس زد که این یک گوشی در مدل پایه چنین قیمتی دارد. اگر به یاد داشته باشید قیمت خانواده ردمی نوت ۱۰ از ۱۶۵ تا ۳۰۳ دلار بود.

قیمت خانواده ردمی نوت ۱۰ مشخص شد: از ۱۶۵ تا ۳۰۳ دلار برای هند

با این حال فعلا اطلاعات نسبتا مبهم است، مشخصات کمی وجود دارد و کاملاً مشخص نیست که این شرکت قصد دارد چند مدل از سری Redmi 10 را ارائه دهد.

می دانیم که Redmi در حال آماده سازی برای ارائه دادن یک گوشی گیمینگ مبتنی بر مدیاتک Dimensity 1200 است. این سازنده رسماً اعلام کرده است که اولین نمایش آن تا دو هفته دیگر برگزار می شود. خیلی عجیب است که ردمی توانسته تا به امروز اطلاعات مربوط به آن را مخفی نگاه دارد و تا به امروز هیچ اطلاعاتی درباره ظاهر، مشخصات و قیمت آن وجود ندارد. فقط حدسی وجود دارد که می گوید شاید شارژر ۶۷ واتی روی آن باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی ۱۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)