حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پانزدهمین دوره توکن سوزی BNB به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار انجام شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | رمزارز

صرافی بایننس امروز با سوزاندن ۱.۱ میلیون عدد رمزارز بی ان بی، پانزدهمین رویداد سوزاندن بایننس کوین را تکمیل کرد. این کوین ‌ها ارزشی بالغ بر ۵۹۵ میلیون دلار داشتند! اگرچه تعداد کوین های از گردش خارج شده در مقایسه با چندین دوره گذشته توکن سوزی BNB به طور قابل توجهی کاهش یافته است، اما ارزش کلی توکن های سوزانده شده چندین برابر شده است.

پانزدهمین دوره توکن سوزی BNB

در بیانیه صرافی بایننس که امروز منتشر شد، آمده است که این شرکت پانزدهمین دوره سوزاندن فصلی بایننس کوین را مطابق با برنامه ریزی های قبلی با موفقیت به پایان رسانده است.
تعداد کوین های از بین رفته برابر با 1،088،888 کوین است. جالب اینجاست که این چهارمین بار است که مقدار کمتری نسبت به رویداد های قبلی برحسب تعداد سوزانده شده است. در مرحله پیشین حدود 3 میلیون ششصد هزار بایننس کوین سوزانده شده بود.

بایننس

بایننس کوین

به نقل از cryptopotato، در عین حال قیمت بایننس کوین رشد قابل توجهی را تجربه کرده و توانست بالاترین سطح قیمتی جدید خود را طی دوران حیاتش ثبت کند. این صرافی اظهار داشت که در پانزدهمین امحای بایننس کوین معادل 595.3 میلیون دلار از چرخه ارزی خارج کرده است.
این صرافی معروف در وایت پیپر این توکن تعهد داده است که توکن اختصاصی اش را به ارزش درصد مشخصی از سود سه ماهه خود خریداری و نابود کند که تا جایی که می تواند میزان توکن در گردش این رمزارز را به میزان 100 میلیون کاهش دهد. پس از آخرین رویداد توکن سوزی، میزان کوین در گردش بایننس کوین به عدد 154.5 میلیون خواهد رسید.

توکن سوزی

توکن سوزی” به فرآیند حذف دائمی تعداد مشخصی از توکن ها از شبکه بلاکچین گفته می شود. وقتی صرافی بایننس BNB را در سال ۲۰۱۷ راه اندازی و معرفی کرد، متعهد شد نیمی از کل توکن های آن، که معادل ۱۰۰ میلیون BNB می‌شود را بسوزاند. بایننس از سود خود برای خرید بایننس کوین در بازار آزاد استفاده می کند و سپس توکن های خریداری شده را می سوزاند. کاهش عرضه، به طور کلی باعث افزایش قیمت آن می شود و به نفع صاحبان آن است. بایننس هر سه ماه یک بار، توکن های بی ان بی را بر اساس حجم معاملات سه ماهه قبلی می سوزاند.

موسس بایننس

موسس بایننس

توکن BNB از ابتدای سال میلادی تاکنون از نظر قیمت، بهترین عملکرد را داشته است. این رمزارز با قیمت زیر 40 دلار در اوایل سال 2020 خرید و فروش میشد که به سرعت توانست به سطوح قیمتی بالاتری دست پیدا کند. بایننس کوین در اوایل این هفته به بالاترین سطح قیمتی خود در 640 دلار دست پیدا کرد.

اگرچه در این چند روز این رمزارز بیش از 100 دلار افت قیمت داشته است و در حال حاضربا قیمت 530 دلار خرید و فروش می شود، اما هنوز هم حدود قیمت بی ان بی 1200 درصد از ابتدای سال تا به امروز رشد کرده است.

نظر شما درباره توکن سوزی BNB چیست؟ آینده قیمت این توکن را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

افسون ارز ارزون چی بخرم؟ که یکی دو هفته‌ای بازده داشته باشه؟

afsoon

بازدهی یکی دو هفته که که باید بشینم تمامش رو تکنیکال خطاطی کنم .ولی ایاس خوبه .سمت دوج نرو حتی اگر دیدی روزی سیصد درصد داره رشد می‌کنه .البته امروز خریدمش روی بیست و سه و الان روی بیست و هشت با شش درصد سود فروختم .فعلا نزولی بودن بازار بیشتر هست تا صعودی بودنش .

afsoon

رمز ارزREEF از نظزتکنیکالی و جاذبه رشد میتونه یه رشد خیلی خوب داشته باشه .ولی با سفته بازی .حالا اینجوری بشه یا نشه نمیدونم .ولی قیمتش مفت هست

Milad7

‼️‼️ یک توییت باعث ریزش ۲۸۸ میلیارد دلاری بازار شد!!!!

🔸یک خبر تاییدنشده از وزارت خزانه‌داری آمریکا با مضمون «تعقیب قضایی سازمان‌های مالی که با ارزهای دیجیتال پول‌شویی می‌کنند» موجب سرعت‌‌بخشیدن به کاهش قیمت ارزهای دیجیتال شد.

🔸این تیتر خبری منفی امروز از یک حساب مرموز توییتری با نام کاربری FXHedge منتشر شد. جیک چروینسکی، از اعضای تیم کامپاند در این باره گفت که این توییت به نظر صحیح نمی‌رسد چرا که پرونده‌های مربوط به موارد پول‌شویی در حیطه وزارت دادگستری قرار می‌گیرد.

🔸طی ریزش امروز بازار، بیش از ۲۸۸ میلیارد دلار در کمتر از یک ساعت از ارزش بازار کاسته شد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی