حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل صرافی بایننس فقط بیت کوین و بایننس کوین را قبول دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

چانگ پنگ ژائو، موسس و مدیرعامل صرافی بایننس، یکی از معروف ترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان، در آخرین مصاحبه اش اظهار داشت که سبد دارایی های دیجیتال خود را تنها از بیت کوین و رمزارز صرافی خودش یعنی BNB تشکیل داده است. او چند ماه پیش لقب ثروتمندترین فرد دنیای کریپتو را نیز از آن خود کرده بود.

مدیرعامل صرافی بایننس تنها دو رمزارز را قبول دارد

آقای ژائو در اکانت توییتر خود اعلام کرد که در حال حاضر همه ارزهایی که در حساب ارزی خودش دارد حاوی مقداری بیت کوین است که در سال 2014 و با قیمت میانگین 400 تا 500 دلار خریداری کرده و همین طور رمز ارز بایننس کوین که ریسک و آسیب پذیری نسبتا بالاتری نسبت به بیت کوین دارد، اما به باور او بسیار ارزشمند است.

به نقل از cryptonews، او تمام آلت کوین های دیگر، از جمله اتریوم را رد کرده و در این رابطه می گوید که او وقتی برای تحقیق و تحلیل در مورد ارزهای دیجیتالی دیگر ندارد و لزومی نیز برای انجام این کار نمی بیند!

بایننس کوین

بایننس کوین

همچنین او در بخشی از صحبت هایش درباره رمزارز BNB می گوید: بسیاری از مردم هنوز نمی دانند که با استفاده از باننس کوین می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند. در مصاحبه ای که CZ با بلومبرگ انجام داده بود، وی اظهار داشت که نزدیک به 100 درصد از دارایی های او در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری شده است.

او همچنین ادامه داد:

من هیچ فیاتی ندارم و وسایل فیزیکی که من در اختیار دارم در مقایسه با کل دارایی من بسیار ناچیز است. بنابراین این یک تغییر بنیادی و اساسی در زندگی من است. من برای خرید فیات از ارزهای دیجیتالی که سرمایه گذاری کرده ام، استفاده نمی کنم، برای خرید خانه از رمزارزهایم استفاده نمی کنم. من فقط می خواهم دارایی دیجیتالی خودم را نگه دارم و همین طور در آینده قصدی ندارم ارزهای خود را به پول نقد تبدیل کنم.

او همین طور در مورد چگونگی علاقه مندی خود به بیت کوین صحبت کرد و ادعا کرد که وی در سال 2013 توسط بابی لی، مدیرعامل وقت سایت بیت کوین در چین و همچنین رون کائو، سرمایه دار بزرگ و معروف و شریکان لایت اسپید چین در بازی پوکر با مفهوم رمزنگاری آشنا شده است.

مدیر و موسس صرافی بایننس

مدیر و موسس صرافی بایننس

او از خاطرات خود در آن دوران می گوید:

لی و کائو به من گفتند، ژائو تو باید 10 درصد از سرمایه خالص خود را به بیت کوین تبدیل کنی، زیرا احتمال بسیار کمی وجود دارد که به سرمایه ات در آینده به صفر برسد و این 10 درصد را از دست بدهی. ولی احتمال بیشتری وجود دارد که این سرمایه گذاری 10 برابر و یا حتی بیشتر نیز بشود و سپس کل دارایی خودت را چندین برابر می کنی. در آن زمان من احساس کردم این پیشنهاد کاملا جدی است و می تواند زندگی من را تغییر دهد.

وی توضیح داد که پس از آن بود که وایت پیپر بیت کوین را دانلود کردم و خواندم. در آن زمان، محتوای آموزشی زیادی در فضای اینترنت وجود نداشت. من وایت پیپر را مطالعه کردم و خیلی سریع پی بردم که با دنیای  آینده مواجه شده ام.

مدیرعامل صرافی بایننس در آن زمان آپارتمان خود را فروخت و کار خود را رها کرد تا بتواند بیت کوین بیشتری بخرد و بعدا به بلاکچین اینفو که اکنون با سایت Blockchain.com شناخه می شود، پیوست و فقط بعد از یک سال فعالیت در این عرصه، نیاز به یک صرافی که بتواند خدمات ارزهای دیجیتال را به صورت گسترده ارایه کند را احساس کرد و پایه های صرافی بایننس را گذاشت.

ژائو ایمان داشت که بسیاری از اسباب و وسایل مثل خودرو یا خانه را خریداری می کنیم ولی این ها منابع و سرمایه های نقدینگی نیستند.

وی درباره خانه و خودرو و دیگر سرمایه گذاری ها می گوید:

مشکل خودرو ها و خانه ها این است که من باور ندارم آن ها قدرت نقدینگی داشته باشند و به محض خرید آن ها، نمی توانیم به راحتی آن ها را خرید و فروش کنیم. به جای آن ما می توانیم یک آپارتمان اجاره کنیم یا در هتل اقامت داشته باشیم. بنابراین، این به ما نقدینگی بسیار بیشتری می بخشد. صراحتا من از آن دسته آدم هایی هستم که به نقدینگی بسیار بیشتر از مالکیت دارایی ارزش می دهند. در واقع ترجیح می دهم هیچ چیزی را از این نوع در اختیار نداشته باشم.

 

شما در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید؟ چقدر با ایده ها و تفکرات مدیرعامل بایننس که اکنون به عنوان ثروتمندترین فرد دنیای کریپتو شناخته می شود، موافق هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی