حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحقیر بایننس توسط صرافی آمریکایی کوین بیس در توییتر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

صرافی بایننس یکی از محبوب ترین صرافی های بازار ارزهای دیجیتال، توسط بزرگ ترین رقیب خود یعنی صرافی آمریکایی کوین بیس در توییتر تحقیر شد. در صفحه رسمی صرافی کوین بیس در توییتر متنی منتشر شده است که مستقیما بایننس را مورد هدف قرار داده است.

تحقیر بایننس توسط صرافی آمریکایی کوین بیس

صرافی بایننس به رهبری Changpeng Zhao (ملقب به CZ)، که یک مدیر فن آوری کاریزماتیک که از تبلیغ توکن در توییتر و مصاحبه های رسانه ای خودداری می کند، بهره مند است. بایننس از زمان تأسیس در سال 2017 تا به امروز، رقبای خود را پشت سر گذاشته است. این شرکت، مانند صنعتی که در آن فعالیت می کند، تا حد زیادی موفق به فعالیت خارج از محدوده نظارت دولت شده است. بایننس دارای یک دفتر در سنگاپور است اما می گوید فاقد دفتر مرکزی است

اما دیروز کوین بیس در توییتی اعلام کرد:

این پلتفرم معاملاتی با افتخار هرگز هک یا تعطیل نشده است و امن ترین مکان برای خرید و فروش رمزارزها می باشد.

توییت صرافی کوین بیس

توییت صرافی کوین بیس

به نقل از u.today، توئیت صرافی کوین بیس پس از آن صورت گرفت که سازمان مالی (Financial Conduct Authority) از انجام هر گونه فعالیت در صرافی بایننس توسط سایت این صرافی در انگلستان جلوگیری کرد. Binance که در سال 2019 (1398) هک شد، اکنون با بررسی شدید نظارتی ناظران کشورهای انگلیس، کانادا، ژاپن و… روبرو شده است و همه این کشورها در هفته گذشته با این صرافی برخورد و اقدامات شدیدی انجام دادند.

اما در آن سوی داستان نظر CZ کاملا متفاوت است. از دید مدیر عامل بایننس این گزارش تنها به دلیل ترس و تردید در بازار منتشر شده است. سخنگوی صرافی بایننس، جسیکا یونگ در بیانیه ای که به صورت ایمیل به خبرگزاری های سراسر دنیا ارسال شده است گفت:

ما تعهدات قانونی خود را بسیار جدی می گیریم و به طور مشارکتی با نهادهای نظارتی و اجرای قانون درگیر می شویم. این شرکت در مورد موارد خاص یا سوالات اظهار نظر نمی کند. ما سخت کار کرده ایم تا یک برنامه انطباق قوی ایجاد کنیم که شامل اصول ضد پولشویی و ابزارهای استفاده شده توسط موسسات مالی برای شناسایی و رسیدگی به فعالیت های مشکوک باشد.

به نظر شما جنگ پنهان آمریکا و چین در صنعت رمزنگاری، در نهایت به سود کدام کشور خاتمه می یابد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی