حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Mi 11 Lite 4G مشخص شد: کم‌تر از نسخه 5G

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شیائومی، عمر باتری

می ١١ لایت 4G، ارزان قیمت‌ترین گوشی در خانواده Mi 11 است که چند هفته پیش معرفی شدند؛ امروز عمر باتری Mi 11 Lite 4G نیز مشخص شد.

عمر باتری Mi 11 Lite 4G

خب قبل از هر چیزی بیایید نگاهی به مشخصات فنی این گوشی بیندازیم. همان‌طور که می‌دانید، باتری ۴٢۵٠ میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژر ٣٣ واتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است، یعنی همان پکیج استفاده شده در می ١١ لایت فایوجی! چند روز پیش در مورد عمر باتری Mi 11 Lite 5G برایتان گفته بودیم.

مشخصات می ١١ لایت

می ١١ لایت با مشخصاتی از جمله تراشه‌ ٨ نانومتری اسنپدراگون ٧٣٢جی، نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع AMOLED و ضخامت ۶.٨ میلی‌متری عرضه شد؛ در حقیقت این گوشی دقیقاً همان می ١١ لایت فایوجی است، ولی بدون پشتیبانی از اینترنت 5G و با تراشه‌ اسنپدراگون ٧٣٢جی!

مجموعه GsmArena در ادامه بررسی‌هایش، این بار Mi 11 Lite 4G را مورد بررسی قرار داده است و نتیجه‌های تست بازدهی باتری و شارژر این گوشی را به اشتراک گذاشته است؛ در ادامه با ما همراه باشید.

 

عمر باتری Mi 11 Lite 5G شیائومی مشخص شد

نکته موجود در این تست بازدهی باتری، این است که رفرش ریت به صورت ترکیبی تغییر کرده است.

عمر باتری Mi 11 Lite 4G

عمر باتری می ١١ لایت فورجی

در تست تماس ٣G، می ١١ لایت بیش از ٢۴ ساعت دوام آورده است که رقم قابل قبولی است. در تست بازپخش ویدئو که با حالت رفرش ریت 60 هرتزی انجام شده است، می ١١ لایت بازدهی در حدود ١۴:٣٠ ساعت داشته است که در مقایسه با بازدهی ١٧ ساعته در نسخه ۵جی، کم‌تر است؛ آیا تغییر تراشه در مصرف باتری، آن هم در هنگام پخش ویدئو، در این حد تاثیر دارد؟

حالا به سراغ تست وب‌گردی می‌رویم، رفرش ریت ٩٠ هرتزی در این تست فعال بوده و می ١١ لایت توانست کمی بیش‌تر از ١١ ساعت در این تست طاقت بیاورد و مشابه برادر بزرگ‌ترش عمل کند. و در حالت استفاده ترکیبی، نتیجه بازدهی ١٠٠ ساعته باتری می ١١ لایت به دست‌مان می‌رسد که نمره‌ای مناسب است و در بازه “عالی” قرار می‌گیرد. در نهایت باید گفت که انتظار ما نتیجه نزدیک‌تری بود، اما گویا تراشه اسنپدراگون ٧٣٢جی در می ١١ لایت، مصرف بیشتری از اسنپدراگون ٧٨٠جی در برادر گران‌تر این گوشی دارد. نوبت به تست شارژر این گوشی می‌رسد.

مقایسه عمری باتری می ١١ لایت با می ١١ لایت 5G

مقایسه عمر باتری می ١١ لایت فورجی و فایوجی

تست زمان شارژ Mi 11 Lite 4G

همان‌طور که گفتیم، شارژر می ١١ لایت توان ۳٣ واتی دارد و درون جعبه قرار گرفته است؛ ببینیم شارژر شیائومی در تست زمان شارژ چه می‌کند!

میزان شارژ تکمیل شده در نیم ساعت

میزان شارژ تکمیل شده در نیم ساعت

ابتدا در نتیجه به‌دست آمده در نیم ساعت را بررسی می‌کنیم؛ ۵٧ درصد از ظرفیت باتری در نیم ساعت پر می‌شود که این رقم تقریباً با نسخه ۵G این گوشی برابر است و گلکسی A52 با شارژر ٢۵ واتی و باتری ۴۵٠٠ میلی‌آمپرساعتی، تنها ۵ درصد کم‌تر شارژ شده است.

زمان میزان تکمیل ظرفیت شارژ باتری

زمان میزان تکمیل ظرفیت شارژ باتری

در زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری، ۶٧ دقیقه از زمان اتصال به شارژ گذشته است و با توجه به این شارژر، نتیجه‌ خوبی کسب شده است.

در جمع‌بندی، می ١١ لایت نتایج خوبی را کسب کرده است اما نسخه ۵جی آن در برخی موارد از جمله پخش ویدئو عملکرد باتری بهتری دارد.

 

نظر شما در مورد Mi 11 Lite 4G چیست؟ کدام گوشی از خانواده می ١١ لایت را می‌پسندید؟ آیا این نتایج پاسخگوی کاربری شما هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خب پردازنده نسخه فابوجی کم مصرف تره ، فایوجی هم کم کم دیگه میشه یه چیز مثل فورجی ، قبلا که تازه فورجی اومده بود گوشی زو میزاشتم رو 2جی تا باتری مصرف نکنه ولی به مرور زمان با اومدن چیپست های جدیدتر هیچ فرقی تو مصرف باتری دیده نمیشد

AL1K1NG

و اینکه تماس ۳جی تایم کمتری اورده نشون میده مودم ۵جی اسنپ۷۸۰ از مودم ۴جی اسنپ۷۳۲ پر مصرف تره

AL1K1NG

کامنت سعید کجا رفت؟!

ممد بمولا

سرعت شارژش پایینه واقعا
پوکو اف3 با شارژر یکسان و باتری بزرگتر تو نیم ساعت بالای 60 درصد شارژ میشه اما این 57 درصد
عجیبه!

Milad7

خوب ارزیابی میشه👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️