حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل سوم Apple Pencil پیش از معرفی رسمی، لو رفت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

دعوتنامه مراسم ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ اپل به صورت مشخصی به Apple Pencil اشاره داشت. با رمزگشایی از این دعوتنامه اپل به این نتیجه رسیدیم که آیپد در این مراسم پررنگ خواهد بود. حالا اما کارخانه شایعات برای ما محصول جذاب تری دارد! شما می توانید نسل سوم Apple Pencil را پیش از معرفی رسمی، ببینید.

نسل سوم Apple Pencil

ویدئویی که ادعا می شود مربوط به نسل سوم قلم اپل است، امروز به صورت آنلاین منتشر شد. نمای براق آن را نشان می دهد که گزارش قبلی می تواند صحیح باشد.

 

 

ویدئوی بسیار کوتاه ۴ ثانیه ای از حساب توییتر ileakeer که توسط 9to5Mac مشاهده شده است، یک قلم اپل نسل جدید را نشان می دهد که کاملاً براق شبیه مدل نسل اول است. با این تفاوت که دارای لبه مسطحی برای شارژ مغناطیسی هم هست، چیزی که در نسل دوم قلم اپل دیده بودیم.

طراحی براقی که قبلاً درز کرده بود هم نشان می داد اپل در حال بازگشت به طراحی براق Apple Pencil است. گزارش های دیگر از یک منبع متفاوت هم همین موضوع را تایید می کند.

نسل سوم قلم اپل - شایعه قبلی

نسل سوم قلم اپل – شایعه قبلی

مشخص نیست که چه ویژگی های جدیدی ممکن است در Apple Pencil نسل سوم ارائه شود، اما به نظر می رسد بیشتر از این که تفاوتی در ظاهر داشته باشیم، تفاوت ها بیشتر روی قسمت داخلی متمرکز است.

این ویدئو فاش شده به عنوان نشانه دیگری از قریب الوقوع بودن عرضه نسل سوم اپل پنسل است. احتمالاً هفته آینده در مراسم “Spring Loaded” اپل در کنار مدل های جدید iPad Pro معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ کاربر آیپد هستید؟ Apple Pencil را برای آن می خرید؟ فکر می کنید نسل سوم این گجن باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی بد استایل و ضخیمه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)