حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلم جدید اپل ممکن است با هدست ویژن پرو سازگار باشد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

درحالی‌که Apple Pencil درحال‌حاضر فقط با آیپدهای اپل سازگار است، گفته می‌شود که مدل بعدی این قلم ممکن است با هدست ویژن پرو نیز کار کند.

پشتیبانی قلم جدید اپل از هدست ویژن پرو

به گفته یک منبع آگاه، اپل به‌صورت داخلی یک Apple Pencil جدید با پشتیبانی از visionOS را آزمایش کرده است. این مورد به Apple Pencil اجازه می‌دهد تا با برنامه‌های طراحی ویژن پرو مانند Freeform و Pixelmator استفاده شود.

جزئیات خاصی در مورد این پروژه مشخص نیست، اما یک احتمال این است که کاربران بتوانند با Apple Pencil روی میز یا سطح صاف دیگری نقاشی کنند و این نقاشی در برنامه open visionOS ظاهر شود. این اساساً محیط اطراف فرد را به یک بوم نقاشی غول‌پیکر تبدیل می‌کند که با حساسیت به فشار و شیب کامل می‌شود.

پشتیبانی قلم جدید اپل از هدست ویژن پرو

پشتیبانی قلم جدید اپل از هدست ویژن پرو

شایعه شده است که یک قلم جدید اپل درکنار مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر در ماه آوریل عرضه می‌شود.

سازگاری Apple Pencil با ویژن پرو همچنین به سیستم‌عامل به‌روزشده نیز نیاز دارد، اما مشخص نیست که کدام نسخه ممکن است این پشتیبانی را اضافه کند. اولین نسخه بتای visionOS 1.2 احتمالاً در اوایل این هفته در دسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود اپل visionOS 2 را در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان 2024 WWDC خود در خردادماه معرفی کند. بااین‌حال، ممکن است اپل با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، سازگاری Apple Pencil را زودتر از معمول به ویژن پرو اضافه کند. درحالی‌که visionOS 2 در خردادماه معرفی می‌شود، انتظار نمی‌رود که زودتر از شهریور منتشر شود.

نظر شما درباره پشتیبانی Apple Pencil جدید از هدست ویژن پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی