حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک مدل ارزان تر Apple Pencil در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

در حالی که قلم در محصولات سامسونگ (و اکثر برندها به جز اپل) به صورت رایگان همراه با محصول ارایه می شود، اپل معتقد است که این ابزار جانبی باید به صورت جداگانه به فروش برسد. اپل پنسل (Apple Pencil) در نسل اول خود ۱۰۰ و در نسل دومش ۱۳۰ دلار قیمت دارد. امشب در شایعه‌ای می‌شنویم که یک مدل ارزان تر Apple Pencil در راه است.

مدل ارزان تر Apple Pencil با نام Marker

اگرچه مشتریان، محصولات اپل را دوست دارند اما گران بودن قیمت آنها موضوع غیرقابل انکاری است. این شرکت برای حل این وضعیت دستگاه های مقرون به صرفه ای مانند آیپد نسل دهم را عرضه کرده است، اما این کافی نیست. به عنوان مثال کاربران معتقدند که برای استفاده از تمام ویژگی ها، باید یک صفحه کلید جادویی (Magic Keyboard) و اپل پنسل (Apple Pencil) بخرند.

متأسفانه این ابزارهای جانبی بسیار گران هستند اما ظاهراً اپل در حال کار بر روی یک نمونه ارزان برای Apple Pencil است که این مشکل را از بین می برد.

قلم اپل (تصویر تزئینی است)

قلم اپل (تصویر تزئینی است)

طبق پستی در Weibo، پیش از این اپل برنامه عرضه مدل ارزان 50 دلاری Apple Pencil را کنار گذاشت، حتی با این که محصول مذکور وارد تولید انبوه شده بود. ظاهراً این نسخه از Apple Pencil دارای سازگاری با آیفون هم بوده و همچنین یکی از شکایات بزرگ در مورد iPad نسل دهم را حل می کرد.

همانطور که می‌دانید، آی‌پد ارزان‌قیمت اکنون از USB-C استفاده می‌کند، اما قلم اپل طریق پورت لایتنینگ شارژ می‌شود که کاربران را ملزم به خرید یک دانگل 9 دلاری اضافی می‌کند.

این منبع می‌گوید که اپل یک قلم جدید با اسم رمز “Marker” در دست ساخت دارد که قصد داشته آن را در رویداد ماه سپتامبر خود معرفی کند. طبق گزارش ها، اپل قیمتی در حدود 49 دلار را برای این لوازم جانبی در نظر گرفته است که آن را به طور قابل توجهی ارزان تر از نسل اول و دوم اپل پنسل می کند.

طبیعتا قیمت ارزان هم باعث می شود برخی از ویژگی ها را از دست بدهیم. اپل پنسیل ارزان ظاهراً دارای فناوری سنجش فشار یا باتری داخلی نبوده است. به جای آن، این شرکت تراشه ای را توسعه داد که برای تغذیه قلم از طریق صفحه نمایش استفاده می شود. ما قبلاً این فناوری را در مدل‌های S-Pen سامسونگ دیده‌ایم.

علاوه بر این، قلم جدید با آیفون سازگار خواهد بود. متأسفانه سایر مدل های اپل پنسل روی صفحه نمایش گوشی کار نمی کنند. این می تواند آزاردهنده باشد، به خصوص با توجه به اندازه آیفون پرو مکس. اگرچه شایعات خوب هستند، اما هنوز هیچ اطلاعیه یا صحبت رسمی برای اپل پنسیل ارزان وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مدل ارزان تر اپل پنسل می تواند محبوب شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)