حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر آیفون ۱۳ پرو مکس قاب دوربین بزرگتر آن را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، رندر

طبق روال هر سال انتظار می رود که اپل مجموعه آیفون های جدید خود را در انتهای سه ماهه سوم میلادی معرفی کند. با نزدیک شدن به زمان مورد انتظار، شایعات و رندر های این دستگاه ها توسط وبلاگ نویسان مطرح به بیرون درز می کند. حال طبق جدیدترین اطلاعات، رندر آیفون ۱۳ پرو مکس را می بینیم که قاب دوربین بزرگتر و ضخامت بیشتر آن را نشان می دهد.

رندر آیفون ۱۳ پرو مکس

به نقل از macrumors، اخیراً یوتیوبر معروف، EverythingApplePro، ابعاد آیفون 13 پرو مکس را فاش کرده است. پس از مقایسه این گوشی با مدل نسل قبل خود، مشخص شد که ضخامت بدنه آیفون 13 پرو افزایش یافته و برآمدگی ماژول دوربین آن نیز ضخیم تر شده است. گفته می شود آیفون 13 پرو مکس احتمالاً به علت استفاده از سنسورهای بزرگتر و لرزشگیر اپتیکال بهتر، با یک سیستم دوربین جدید عرضه خواهد شد که ضخامت آن 0.87 میلی متر بیشتر از آیفون 12 پرو مکس فعلی بیرون زده است.

رندر آیفون ۱۳ پرو مکس

رندر آیفون ۱۳ پرو مکس

علاوه بر این، ضخامت کلی دستگاه نیز طبق رندر های CAD آن، 0.25 میلی متر افزایش یافته است. ماژول دوربین آیفون ۱۳ پرو ۳.۴۱ میلی متر بلندتر و ۴.۸۱ میلی متر پهن تر خواهد بود. همچنین پیش از این رندر های آیفون ۱۳ مینی را دیدیم که چینش مورب دوربین دوگانه را نشان می داد که قاب دوربین آن بر خلاف ۱۳ پرو مکس،‌ کوچکتر از نسل پیشین خود خواهد بود.

رندر CAD آیفون ١٣ مینی را ببینید!

پیش از این، گزارش شده بود که ابعاد بدنه سری آیفون ۱۳ دقیقا مطابق با سری آیفون ۱۲ خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می رود ماژول دوربین از نظر جایگیری لنز ها نیز تغییراتی را به خود ببیند.

طبق گفته Ming-chi Kuo، اپل در آینده تصمیم به افزایش مگاپیسل دوربین آیفون های خود دارد،‌ موضوعی که حدود ۴ سال است در گوشی های اندرویدی شاهد آن هستیم،‌ بنابراین این افزایش سایز قاب دوربین و ضخامت آن،‌ با توجه به ارتقا دوربین ها چندان دور از ذهن نیست.

همچنین طبق شایعات پیشین،‌ سری جدید آیفون ۱۳ پرو با نمایشگر ProMotion و با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز و پردازنده قدرتمندتر Apple A15 در ماه شهریور معرفی خواهد شد.

ناچ آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی حدودا ۳۰ درصد کوچکتر از نسل فعلی خواهد بود

نظر شما راجع به آیفون ۱۳ پرو مکس و قاب دوربین بزرگتر آن چیست؟ این افزایش ضخامت دستگاه را با فرض بهتر شدن کیفیت دوربین آن می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

دوره ی طراحیهای سمی

Milad7

دیگه بزرگترش نکن که گندش در میاد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی