حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی موتو جی ۶٠ و موتو جی ۴٠ فیوژن مشخص شد: ٣١ فروردین ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

موتورولا به عرصه رقابت بازگشته است و با عرضه گوشی‌های جدید، می‌خواهد حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد؛ با همین هدف، تاریخ معرفی موتو جی ۴٠ فیوژن و موتو جی ۶٠ مشخص شد.

موتو جی ۴٠ فیوژن و موتو جی ۶٠

رندرها و برخی مشخصات احتمالی دو گوشی مورد بحث ما، قبلاً لو رفته بودند و در ترنجی، نتیجه‌ گیک‌ بنچ و شایعاتی را در موردشان خوانده بودیم. 

موتو جی ۴٠ فیوژن و موتو جی ۶٠ با تراشه‌ اسنپدراگون ٧٣٢ جی در گیک بنچ دیده شدند

حالا حساب رسمی توئیتر موتورولا در هند، تاریخ معرفی موتو G40 فیوژن و موتو G60 را برای روز ٢٠ آوریل (٣١ فروردین) اعلام کرد و در ادامه‌، پوسترهای رسمی آن‌ها را با ذکر برخی از مشخصات رسمی‌، منتشر کرد.

پوستر رسمی موتو جی ۶٠ و موتو جی ۴٠ فیوژن

پوستر رسمی موتو جی ۶٠ و موتو جی ۴٠ فیوژن

همان‌طور که تصاویر این پوسترها را مشاهده کردید، هر دو گوشی از تراشه اسنپدراگون ٧٣٢جی با حداکثر فرکانس کاری ٢.٣ گیگاهرتزی و نمایشگر ۶.٨ اینچی از نوع IPS LCD با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و پشتیبانی از محتوای HDR10 رونمایی خواهند شد. اما بر خلاف شایعات، تفاوت کلیدی موتو G40 فیوژن با موتو G60 در بخش سیستم دوربین است، جایی که سنسور اصلی موتو G60 از سنسور اصلی با وضوح ١٠٨ مگاپیکسلی به جای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

هر دو گوشی نیز از سیستم دوربین سه‌گانه‌ استفاده می‌کنند که احتمالاً دو دوربین دیگر، دوربین‌های ماکرو و فوق عریض هستند. همچنین رندرهای رسمی هر دو گوشی در این پوسترها مشاهده می‌شود که طراحی نهایی‌شان را تأیید می‌کند. البته موتو G60 در دو رنگ و موتو G40 فیوژن در یک رنگ عرضه می‌شود. عرضه رسمی Moto G40 Fusion و Moto G60 از طریق فروشگاه FlipKart در هند و روز ٣١ فروردین آغاز خواهد شد.

نظرتان در مورد عملکرد موتورولا در سری Moto G چیست؟ کدام گوشی از این سری را می‌پسندید؟ بین موتو G40 فیوژن و موتو G60 کدام را انتخاب می‌کنید؟ فکر می‌کنید این دو گوشی، رقیب چه گوشی‌هایی خواهند بود و قیمت‌شان چقدر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

پیشاپیش مشخصه که استقبال خاصی ازش نمیشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️