حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتورولا Moto G40 این ماه معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، موتورولا

جدیدترین شایعات به ما می گوید که دستگاهی با اسم رمز داخلی موتورولا Ibiza برای مصرف کننده با نام Moto G40 در هند معرفی خواهد شد. این دستگاه یک نمونه اقتصادی با اسنپدراگون ۴۸۰ خواهد بود. این تراشه از 5G پشتیبانی می کند و می تواند موتو جی ۴۰ را به ارزان ترین گوشی 5G این برند تبدیل کند.

گوشی موتورولا Moto G40

طبق اطلاعات جدید منتشر شده در mysmartprice، موتورولا می خواهد گوشی Moto G40 را در ماه جاری میلادی معرفی کند. این تلفن هوشمند چندین بار در وب سایت های مختلف Geekbench مشاهده شده است. Motorola Moto G40 گوشی اقتصادی 5G جدید این برند خواهد بود. طبق مشخصات فاش شده، این دستگاه می تواند با Snapdragon 480 عرضه شود. این دستگاه همچنین در Geekbench با شماره مدل XT2137-2 مشاهده شد. این لیست نشان داد که این دستگاه با ۶ گیگابایت رم همراه خواهد بود. موتورولا هنوز تأیید رسمی در مورد ارائه Moto G40 را اعلام نکرده است.

مشخصات Snapdragon 480

مشخصات Snapdragon 480

موتورولا Ibiza  در چندین وب سایت صدور گواهینامه مشاهده شده است. این گواهینامه ها لیست مشخصات اصلی گوشی های هوشمند آینده را نشان می دهد.

طبق این اطلاعات دستگاه مذکور از پردازنده مرکزی با اسم رمز SM4350 استفاده می کند و روی مادربرد Holi ساخته شده است. گزارش اخیر همچنین نشان داد که دستگاه با دوربین سه گانه از جمله دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ارائه می شود. در کنار آن همچنین با یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ (s5k5e9) و سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی OmniVision همراه خواهد شد.

در جلو، این دستگاه با یک بریدگی قطره طور برای قرار دادن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی ارائه می شود. این گوشی از یک نمایشگر HD+ با وضوح صفحه نمایش 1600 در 720 پیکسل بهره می برد. علاوه بر این، نمایشگر ممکن است با رفرش ریت ۹۰ هرتز ارائه شود.

همچنین شایعه شده است که دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپری را ارائه کرد. خبر خوب دیگر این است که با اندروید ۱۱ پیش فرض عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر موتو G40 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

هواوی پتنت جدید ساعت هوشمند را اعلام می کند!

هواوی ثبت اختراع جدید طراحی ساعت هوشمند مشابه TalkBand B6 را اعلام کرد

در تاریخ 29 ژانویه ، به گفته ارائه دهنده داده Qichacha ، Huawei حق ثبت اختراع طراحی “ساعت” مشابه Huawei TalkBand B6 را دریافت کرد.

ارائه در پتنت نشان می دهد که بدنه ساعت خمیده است و صفحه از صفحه نمایش انعطاف پذیر منحنی استفاده می کند.

در پایین ساعت یک مجموعه سنسور با یک ضربه کوچک وجود دارد ، اما هیچ الکترود شارژ وجود ندارد.

قسمت جلویی ساعت باریک است ، یک دکمه در سمت راست و دو دکمه متقارن در پایین ، چپ و راست وجود دارد.

طراحی مشابه Huawei B6 است که صفحه نمایش باریک تری نسبت به Huawei WATCH FIT دارد.

Huawei B6 دارای طراحی جداشدنی است که هنگام برداشتن آن را به یک هدست بلوتوث تبدیل می کند و می توان از دکمه مکانیکی متقارن در قسمت پایین قاب برای برداشتن خود باند استفاده کرد.

در پایین Huawei B6 هیچ الکترود شارژ وجود ندارد زیرا از اتصال داخلی C-C برای شارژ استفاده می کند.

اختراع ثبت شده در 22 مه ، “این محصول در درجه اول برای زمان بندی ، گام شمار ، اندازه گیری داده های فیزیکی و ارتباطات استفاده می شود.”

هواوی می گوید TalkBand B6 می تواند ضربان قلب ، اکسیژن خون ، حالت خواب را اندازه گیری کند و مدیریت سلامت قلب را برای تشخیص آریتمی ، فیبریلاسیون دهلیزی و غربالگری زود هنگام ضربان دارد.

Huawei TalkBand B6 در تاریخ 30 ژوئیه 2020 منتشر شد.

persepolis

Xiaomi Shows off Quad-Curved Waterfall Display Concept Smartphone With Under-Display Camera, No Ports or Buttons

https://uupload.ir/filelink/wKEa4gwJ0zKo/4hph_tech.z007_1612527097.mp4

Mahdi

اصلا درک نمیکنم صفحه نمایش ۶.۵ اینچ به بالا چرا کیفیتش رو اچ دی میزارن؟ خب مرد مومن اگه کیفیتش رو اچ دی میزاری گوشی رو کوچیک بزن

Milad7

ببینیم چه میکنه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)