حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ZTE رسما از گوشی Axon 30 Ultra 5G با سه دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی کرد

نوشته

2 سال قبل | 12 دیدگاه | ZTE، برترین‌های ترنجی

بالاخره پس از انتشار شایعات و تیزر های متعدد،‌ کمپانی کهنه کار ZTE رسما از گوشی Axon 30 Ultra 5G در کنار دو دستگاه دیگر از سری 30، Axon 30 و Axon 30 Pro، رونمایی کرد. نسخه Ultra این سری، بر روی امواج ترند پیشرفت دوربین گوشی های هوشمند سوار شده و ترکیب قوی ای را در این زمینه ارائه می دهد. البته که سایر مشخصات این گوشی نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه کرده اند. حال با ما همراه باشید تا نگاهی به ویژگی های Axon 30 Ultra 5G بندازیم.

گوشی Axon 30 Ultra 5G

با جذاب ترین قسمت این گوشی هوشمند یعنی دوربین آن آغاز می کنیم. Axon 30 Ultra 5G از یک برجستگی جزیره ای دوربین برخوردار است که دوربین های چهارگانه خود را در آن جای داده است. این دوربین ها شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع IMX686 با دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال می باشد. یک دوربین 64 مگاپیکسلی دیگر نیز وجود دارد، با دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی معادل 35 میلی متر که متاسفانه از لرزشگیر پشتیبانی نمی کند، ZTE این سنسور را “superhuman” نامگذاری کرده است که البته کاربرد دقیق آن هنوز مشخص نشده است؛ و سومین مورد که باز هم ۶۴ مگاپیکسلی می باشد و این بار به لنز فوق عریض با زاویه دید ۱۲۰ درجه اختصاص می یابد.

دوربین چهارم نیز یک لنز تله فوتو به سبک پریسکوپ با یک سنسور 8 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر و پشتیبانی از زوم اپتیکال ۵x و هیبرید ۱۰x می باشد. برخلاف Axon 20 5G که از یک دوربین سلفی نه چندان با کیفیت در زیر نمایشگر بهره می برد، Axon 30 Ultra 5G از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به سبک دیگر گوشی های هوشمند و در سوراخ نمایشگر استفاده می کند. سایر جزئیات دوربین نیز شامل، ضبط ویدیو 8K/30fps، حالت نایت مود و عکاسی از ماه می شود.

دوربین گوشی Axon 30 Ultra 5G

دوربین گوشی Axon 30 Ultra 5G

صفحه نمایش،‌ پردازنده و باتری

Axon 30 Ultra 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی +FHD با پنل اولد و نسبت نمایشگر به بدنه بالا می باشد که مانند پنل پشتی خود، با یک لایه Gorilla Glass 5 محافظت می شود. این نمایشگر همچنین از +HDR10 و رنگ های ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی می کند. سرعت نوسازی آن بسته به نوع کاربرد نمایشگر و مقدار مصرف باتری آن ​​60 هرتز، 90 هرتز، 120 هرتز و 144 هرتز می باشد. همچنین سرعت پاسخگویی به لمس ۳۰۰ هرتز نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

نمایشگر گوشی Axon 30 Ultra 5G

نمایشگر گوشی Axon 30 Ultra 5G

به نقل از theverge، این گوشی همچنین از یک پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه حافظه رم ۸ گیگابایت LPDDR5 و فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت UFS 3.1 در حالت پایه برخوردار است که در مدل های دیگر می توان حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت را نیز خریداری کرد. سیستم عامل این دستگاه نیز اندروید ۱۱ بوده که با پوسته اختصاصی ZTE یعنی MyOS 11 ارائه می شود.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به یک باتری بزرگ 4600 میلی آمپر ساعتی، به همراه شارژ سریع 66 وات و یک اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر برای باز کردن قفل بیومتریک نام برد.

قیمت و زمان عرضه

قیمت این گوشی پرچمدار با توجه به نسخه های مختلف آن به شرح زیر می باشد؛

8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی (719 دلار)
12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی (765 دلار)
16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی (1021 دلار)

در حال حاضر، Axon 30 Ultra 5G یک گوشی قدرتمند و با مشخصات جذاب به نظر می رسد. اگر چه هنوز صحبتی در مورد زمان عرضه آن نشده است، با این حال شاهد یک رقیب سرسخت برای پرچمداران دیگر سازندگان گوشی های هوشمند هستیم.

گوشی ZTE Axon ۳۰ Pro با سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی می شود

نظر شما راجع به Axon 30 Ultra 5G و مشخصات آن چیست؟ به نظر می رسد کمپانی ZTE از اشتباهات خود درس گرفته و جانشین Axon 20 5G را با مشخصات جذاب و طراحی معقول تری ارائه کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلیم عالی.
فقط مونده قیمت.
کاش یکیم دوربینش زیر نمایشگر بود چون قبل معرفی میگفتن به احتمال قوی دوربین زیرش باشه که نشد.

Mahdi

روزنامه ، روزنامه ، یه خبر مهم
دکسومارک امتیاز دوربین اگزینوس بنفش های سری اس۲۱ رو داد ۱۱۶ واسه هر دو هم اس۲۱ و هم اس۲۱ پلاس

mostafa3

امتیاز فیلمبرداری چقدر ضعیفه 😐
زوم 1.1 ایکس s21 بهتر از
زوم 10 ایکس 21 ultra مگه میشه خدا مگه میشه 😭

Mahdi

کار نشد نداره 😂

اونجا دگزامتازون است.
برندی که با شماره حساب و پول کار میکند….😁😉🙃

m.b

یعنی بعضی مطالب نویسنده ها رو آدم میخونه کیف میکنه… واقعاً سطح سایت رو بردید بالا… احسنت… کمتر مطلبی هست که ترنسلیت و غلط املایی توش موج نمیزنه… مطالب آقا نیما که تازه به جمع ما پیوستن هم خیلی با دقت نوشته شده… با همین جدیت ادامه بدید همیشه حواسمون به زحماتتون هست…
_____
گوشی خیلی خوبیه… ترند دوربین های برابر از بعضی لحاظ واقعاً خوبه… مثلاً در سوییچ بین دوربین های مختلف اختلاف رنگ زیادی دیده نمیشه… پردازش آسونتره… و میشه برای سایر نقاط جزئی وقت گذاشت و بهینه کرد…
اما از طرفی ممکنه در بعضی موارد ایراداتی هم داشته باشه… چون بعضی سنسور ها با استفاده خاص خودشون شناخته شده هستن و برای استفاده های دیگه بهینگی کامل و لازم رو ندارند…
به نظرم دورانش رسیده که دیگه گوشی ها 3 دوربینه یا حتی دو دوربینه بشند… چون اعمال دوربین ها داره باهم ادغام میشه کم کم و سونی و شیائومی اینکار رو شروع کردن…

S AH

الآن تیکه انداختی دیگه..؟!

m.b

به کی؟😕🙁

AŁɪ

گوشی واقعا قابل احترامی هست طراحیشم ابهت خاصی داره

Mahdi

امتیاز می۱۱ هم اومد ۱۲۰

ممد بمولا

خیلیم عالی

Milad7

مشخصات و قیمت خوبی داره و کاملا حس یک گوشی لوکس را هم به کاربر منتقل میکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی