حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی پنل جلویی ZTE Axon 30 Ultra را در تیزر های جدید ببینید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ZTE

کمپانی ZTE با اضافه کردن پسوند Ultra به جدیدترین پرچمدار خود یعنی Axon 30، به دنبال پیوستن به سامسونگ، شیائومی و دیگر سازندگان گوشی های هوشمند است. این پرچمدار قرار است دو روز دیگر و در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ معرفی شود. پس از انتشار شایعات و تیزر های رسمی از دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی، حال این شرکت در یک سری تبلیغات ویدیویی، طراحی پنل جلویی ZTE Axon 30 Ultra را به اشتراک می گذارد.

طراحی پنل جلویی ZTE Axon 30 Ultra

کمپانی ZTE در مجموعه ای از تیزر ها که در حساب کاربری Weibo خود منتشر کرده است، طراحی کلی گوشی Axon 30 Ultra خود و همچنین شماری از ویژگی های دوربین این پرچمدار را نمایان می کند.

تیزر اول

اولین تیزر، قدرت دوربین زوم پریسکوپی گوشی و بزرگنمایی متغیر آن از 0.5x تا 5x اپتیکال و 20x دیجیتال را نشان می دهد. این ویدئو همچنین صفحه خمیده گوشی را با یک سوراخ نمایشگر در قسمت وسط و بالایی آن نشان می دهد که شایعات پیشین مبنی بر ارائه نسل دوم دوربین های زیر نمایشگر توسط این کمپانی را رد می کند.

 

 

تیزر دوم

تیزر دوم همچنان به دوربین های عقب متمرکز است که برش مستطیلی قاب آن ها را نشان می دهد و با حالت نایت مود همراه است. در انتهای این ویدیو نیز، می توانیم نمای دستگاه را از جلو ببینیم.

 

 

تیزر سوم

در تیزر سوم اما، ما شاهد لرزشگیر قوی این گوشی در هنگام فیلمبرداری در شرایط نوری ضعیف هستیم. همچنین در ادامه این تیزر، به حالت Super Moon Ultra دوربین ZTE Axon 30 Ultra نیز اشاره می شود. عکاسی از اجرام آسمانی برای ما چیز جدیدی نیست چرا که سایر سازندگان گوشی های هوشمند نیز، نسخه خاص خود از این ویژگی را برای ثبت عکس های تا حدودی با کیفیت از ماه دارند. با این حال، به نظر می رسد ZTE Axon 30 Ultra، این حالت را به سطح بالاتری می رساند.

 

 

نحوه کارکرد حالت Super Moon Ultra

به گزارش gizmochina، کمپانی ZTE در این تیزر، نحوه کارکرد حالت Super Moon Ultra روی دستگاه را به نمایش می گذارد. این شرکت اعلام می کند که این مدل به هماهنگی چند دوربین متکی است تا وضوح ماه و محیط پیرامون آن را کاملاً به ارمغان بیاورد. گفته می شود با ارائه این الگوریتم، تصاویری ثبت می شوند که باعث می شود مهتاب کامل ماه نمایان شود آن گونه که چشم انسان قادر به دیدن آن است.

البته طبق آنچه که این تیزر ها نشان می دهند،‌ نحوه عکاسی از ماه با سایر گوشی های هوشمندی که این توانایی را دارند متفاوت است؛ به گونه ای که آن ها سعی در بزرگنمایی با کیفیت از ماه و ثبت عکس بدون نویز و با رنج دینامیکی بالا هستند؛ در حالی که در روش ZTE، به جای آنکه شما به ماه نزدیکتر شوید،‌ ماه به شما نزدیک می شود. شاید روی کاغذ هر دوی این عبارت ها یکی باشند، اما با دیدن دوباره تیزر، متوجه منظور ما خواهید شد.

دیگر مشخصات ZTE Axon 30 Ultra

از دیگر مشخصات مورد انتظار این گوشی علاوه بر دوربین های اصلی قدرتمند و سلفی ۴۴ مگاپیکسلی آن، می توان به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888، صفحه نمایش ۶.۹ اینچی اولد با رنگ های ۱۰ بیتی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، باتری 4500 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات و MyOS مبتنی بر اندروید 11 اشاره کرد.

تیزر گوشی ZTE Axon 30 از یک سنسور کمکی به همراه دوربین سه گانه حکایت دارد

نظر شما راجع به پنل جلویی ZTE Axon 30 Ultra و طراحی کلی دستگاه چیست؟ به نظر می رسد کمپانی ZTE با توجه به کیفیت پایین عکس های سلفی ثبت شده توسط Axon 20،‌ ریسک استفاده مجدد از دوربین زیر صفحه نمایش را کنار گذاشته و به ارائه راه حل معمول و روتین تر سوراخ نمایشگر متکی شده است.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تو تیزر که خیلی خوب اومده.
فقط ببینیم تو واقیعت چند مرده حلاجه.😁😎

S AH

این یک سقوطه
زیر نمایشگر خیلی نوآورانه تر بود

Auroro

منظورتو از سقوط نمیفهمم

S AH

نوآوری نداره

meiyou

به پرچمدارای 2022 که امیدی ندارم ولی امیدوارم پرچمدارای 2023 یه فکری برای این بیرون زدگی و تعداد دوربین ها بکنن

M.Y

نترس بدتر میشه…

afsoon

برآمدگی دوربین رو

Milad7

به نظر گوشی خوبی میاد منتظر عرضه ی رسمی و بررسی ها میمونیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی