حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Axon 30 Ultra با مجموع دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ZTE

کمپانی زد تی ای در حال آماده سازی برای معرفی سری جدید گوشی های پرچمدار Axon 30 خود است. این شرکت چینی تاریخ معرفی این سری را رسما ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ اعلام کرده است. در کمتر از یک هفته مانده به مراسم معرفی، این شرکت تایید کرده است که گوشی ZTE Axon 30 Ultra با ۳ دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین کمکی ۸ مگاپیکسلی در مجموع ۲۰۰ مگاپیکسل را به ارمغان می آورد.

گوشی ZTE Axon 30 Ultra

هفته گذشته این شرکت تایید کرد در حالی که این گوشی هوشمند دارای سه لنز اصلی Trinity Triple می باشد، یک لنز چهارم  از نوع دوربین تله فوتو پریسکوپی نیز به آن ها کمک خواهد کرد. امروز ZTE مشخصات کامل دوربین های این گوشی را فاش کرده است که در زیر می بینید:

  • دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل با دیافراگم ۱.۶
  • دوربین اولتراواید ۶۴ مگاپیکسل
  • دوربین پرتره ۶۴ مگاپیکسل
  • دوربین تله فوتو پریسکوپی ۸ مگاپیکسل با بزرگ نمایی ۵ برابر

چیدمان این دوربین ها به احتمال زیاد مستطیلی خواهد بود که چهار لنز دوربین به همراه دو فلش در آن قرار می گیرد. برآمدگی دوربین نیز شباهت زیادی به گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ خواهد داشت. همچنین اگر مگاپیکسل دوربین ها را باهم جمع بزنید به عدد ۲۰۰ خواهید رسید که قبلا نیز تایید شده بود.

به نقل از gizchina، گفته می شود که دو گوشی ZTE Axon 30 Pro و مدل Ultra دارای دوربین های سلفی زیر صفحه نمایش نسل دوم هستند. این گوشی ها احتمالاً دارای یک صفحه نمایش 6.9 اینچی OLED با رنگ های 10 بیتی ، رفرش ریت 120 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 360 هرتز خواهند بود.

می توان انتظار داشت که چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ همراه با رم با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 جفت شود. سایر مشخصات مورد انتظار شامل دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی ، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 55 وات، MyOS مبتنی بر اندروید 11 است. انتظار می رود ZTE این مدل را با قیمت 1200 دلار روانه بازار کند.

 

به هرحال باید حدود یک هفته دیگر صبر کنیم تا شاهد مراسم رونمایی رسمی از این سری باشیم. نظر شما درباره گوشی ZTE Axon 30 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

بنظر من دوربین ۴۰ تا ۴۸ مگاپیکسل خوبه🤔
اینم برا ساپورت فیلم برداری ۸کا وگرنه همون ۱۲ سالاره
خدایی تو زمینه رزولوشن دوربین می۱۱ اولترا باب میل منه واقعا🤔
پ.ن:چرا انقد تو نمونه عکسای دگزو می۱۱ اولترا تو نور روز و زوم از میت ۴۰ پرو عقب تر بود😐بعد نمرش بیشتره😐😐

brbapapa

سال ۲۰۱۲ وقتی شرکت نوکیا Nokia 808 رو تولید کرد رئیس شرکت زایس که باهاش همکاری داشت گفت نهایت دوربین همون 40 مگاپیکسل کافیه برای گوشی‌ها و از اون بیشترش تصاویر فیک یا دچار اعوجاج میشن و تا امروز نوکیا ۸۰۸ بهترین تصاویر رو میگیره! بنظرم بعنوان ریاست شرکت کارل زایس تا امروز حرفش حرف کاملا درستیه.
جدای ظاهر Mi11U که سلیقه‌ایه دوربینی خوبی داره ولی بخاطر همون گشادی زیادی لنز گرچه تو شب تصاویرش خوب و روشن و واضحه ولی توی زور بخاطر جذب زیادی نور بیشتر تصاویرش یکم رنگ پریده‌تر میشن مثلا آسمون به وضوح خیلی جاها به سفیدی میزنه تا آبی.

Mahdi

همون ۵۰ مگاپیکسل کافیه به خدا 😕😕

Milad7

ببینیم در عمل چه میکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی