حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت بیت کوین به ۶۴ هزار دلار رسید، رکوردشکنی ها ادامه دارد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | رمزارز

در ادامه رشد صعودی ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین بار دیگر رکورد جدیدی را ثبت کرد و پس از عبور از مقاومت ۶۰ هزار، خود را به قیمت ۶۴ هزار دلار رسانده است. هم زمان با بیت کوین سایر آلت کوین های محبوب بازار نیز با رکوردشکنی های جدید قیمتی همراه بوده اند.

رکوردشکنی قیمت بیت کوین در سطح ۶۴ هزار دلاری

چندین ارز دیجیتال محبوب و رده بالای لیست از لحاظ حجم بازار، هم زمان با یک رالی وحشتناک کریپتویی به بالاترین قیمت های جدید خود رسیده اند. بیت کوین برای اولین بار در تاریخ در تمام صرافی‌ها از سطح ۶۴,۰۰۰ دلار گذشت و کاردانو بالاخره خود را به سطح ۱.۵ دلار رساند. بزرگ ترین آلت کوین بازار، اتریوم نیز به شدت به سطح ۲,۴۰۰ دلار نزدیک است و می تواند به زودی این سطح را تاچ کند.

دیگر آلت کوین های بازار نیز مانند ریپل توانستند خود را به سطح ۲ دلاری نزدیک کنند که این قیمت از سال ۲۰۱۸ سابقه نداشته است. رمزارز ترون نیز باره دیگر توانست سقف قیمتی خود را در 0.15 دلار تاچ کند اما موفق به شکست قیمت آن برای دومین بار نشد و از این سطح ریجکت شد. برای دریافت ۳۰۰ ترون رایگان از طریق نصب کیف پول ترون لینک می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

ماجرای ۳۰۰ ترون رایگان با نصب کیف پول TronLink چیست؟

 

به نقل از u.today، رمزارزهای VET،FTT و DCR نیز در میان ارزهایی هستند که به رکورد جدید رسیده‌اند. ارزش کل بازار اکنون به ۲.۲۴ تریلیون دلار رسیده است و به این معناست که تنها یک تار مو با عبور از ارزش بازار اپل فاصله دارد. یکی از دلایل اصلی رشد کل صنعت کریپتو به دلیل لیست شدن کوین بیس در بورس نزدک ایالات متحده است که امروز اتفاق می‌افتد.

کوین بیس می تواند بزرگ ترین عرضه عمومی برای یک شرکت تکنولوژی باشد و حتی از غول رسانه های اجتماعی فیس بوک نیز پیشی بگیرد.

 

بانک مرکزی آمریکا می گوید “بیت کوین یک حباب است”

بر اساس نظرسنجی ماه آوریل بانک مرکزی آمریکا، ۷۴ درصد مدیران و فعالان در بازارهای سرمایه بر این باور هستند که بیت کوین در یک حباب قرار دارد. بر اساس تحقیقات انجام شده، فقط ۱۶ درصد از پاسخ دهندگان نظر مخالف دارند، در حالی که ۱۰ درصد باقیمانده آن ها هیچ پاسخی را ارائه ندادند.

این نکته قابل توجه است که، تنها 7 درصد از سرمایه گذاران بر این باورند که بازار سهام ایالات متحده، شاخص  S&P 500  پس از رسیدن به 4000 واحد برای اولین بار در 4 آوریل (15 فروردین) و با وجود ثبت قله های جدید، در یک حباب است. بانک مرکزی آمریکا گزارشی تند و تیز علیه بیت کوین را منتشر کرد است  که در آن به بی ارزش بودن ذخیره سرمایه در این مقوله اشاره کرده و همچنین جایگاه بزرگ ترین ارز رمزنگاری شده را به یک ابزار حدس و گمان کاهش می دهد.

بیت کوین حباب است

بیت کوین حباب است

مایکل هارتنت (Michael Hartnett)، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری بانک آمریکا نیز، در اوایل ماه ژانویه و پس از نزول بیت کوین به 40،000 دلار، آن را “مادر تمام حباب ها” توصیف کرد. این در حالی است که بیت کوین در اوایل امروز، پیش از اولین عرضه عمومی تاریخی کوین بیس (Coinbase) در بورس اوراق بهادار آمریکا، به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۶۴۵۰۰ دلار رسید. این یعنی بیش از ۸۰۰ درصد رشد صعودی نسبت به ماه آوریل سال گذشته میلادی.

نظر شما درباره قیمت بیت کوین چیست؟ آیا همچنان می تواند به رشد خود ادامه دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بسوزه پدرت ، زمان ارزونی میخواستم بگیرم آشنا معتبر هم داشتم ، ولی گفتم ریسک نکنم 😑

afsoon

سقف تاریخی و مقاومت تاریخی خودش رو با قدرت شکست .حجم سیو سود بشدت پایین اومده و هجده درصد خریدار ها مستقیم وارد کیف پول خودشون کردن و نمیخان بفروشن .واسه خرید امروز زوده .از ساعت چهار صبح تا ده صبح فردا اگر زیر ۶۳ هزار دلار بیت نیامد سنگین ورود کنید .هدف اول هفتاد و شش هزار دلار هدف دوم صد هزار دلار .به نظرم این بار تثبیت کنه .

Milad7

به نظر میرسه امسال ارزهای دیجیتال رشد خوبی بکنند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی