حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE AXON 30 PRO اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ با دوربین زیر نمایشگر

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ZTE

ZTE سال گذشته اولین گوشی با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش را با نام ZTE Axon 20 معرفی و عرضه کرد. نی فی، رئیس واحد تجاری ZTE ، رسما اعلام کرده بود که گوشی ZTE Axon 30 Pro 2021 در راه است. اگرچه بسیاری بر این باورند که این مدل مجهز به فناوری پیشرفته دوربین زیر صفحه خواهد بود، اما خبر رسمی در این زمینه وجود ندارد.

گوشی ZTE AXON 30 PRO

طبق خبری که در gizchina منتشر شده است، سری جدید گوشی ZTE Axon 30 Pro 2021 گواهینامه هایی را کسب کرده است. این گواهینامه ها نشان می دهند که این مدل از شارژ سریع 55 وات پشتیبانی می کند. این گوشی باید در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود و ممکن است اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ باشد که دارای دوربین زیر صفحه است.

گوشی ZTE AXON 30 PRO

گوشی ZTE AXON 30 PRO

در نمایشگاه MWC شانگهای امسال، ZTE یک راه حل کاملا جدید را برای دوربین های زیر صفحه نمایش به نمایش گذاشت که دارای تکنولوژی به مراتب پیشرفته تر نسبت به سری قبلی است. براساس فناوری نسل قبلی، تراکم پیکسل صفحه نمایش به 400ppi افزایش می یابد اما در تکنولوژی جدید تصویربرداری از محیط واضح تر و با جزییات بیشتر همراه خواهد بود.

البته علاوه بر ZTE امسال، سامسونگ، شیائومی و سایر تولیدکنندگان نیز احتمالا محصولاتی با دوربین زیر صفحه نمایش را معرفی خواهند کرد و باید منتظر ماند تا تکنولوژی به کار رفته در محصولات سایر شرکت ها را نیز مشاهده کنیم.

 

کیفیت دوربین سلفی زیر نمایشگر گوشی ZTE Axon 20 چطور است؟

 

گوشی های با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش کم کم جای خود را در میان محصولات شرکت ها باز خواهند کرد و به نظر می رسد سال ۲۰۲۳ سال شکوفایی این نوع تکنولوژی ها لقب بگیرد.

نظر شما درباره دوربین های سلفی زیر صفحه نمایش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

دوستان نظرتون در مورد این لب تاب چیه ایا خوب هست یان Hp zbook g2 17
Cpu i7 n4 mq
Ram 16gb
Vga 4gb nvidia
Hdd 750 gb

Auroro

پیشرفتش قابل تحسینه

Milad7

اوایل گوشی های خوبی نمیساخت، به مرور داره بهتر و بهتر میشه🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی