حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو خارج از مرکز یک آیفون ۱۱ پرو آن را ۳ برابر قیمت معمولش به فروش رساند!

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

درباره تبدیل تهدید به فرصت شنیده اید؟ این مثال بارز چنین نگاهی است. اگر مثلا من یک آیفون می داشتم که لوگو سیب گاز زده پشت آن خارج از مرکز بود، افسرده میشدم. آن سر دنیا اما لوگو خارج از مرکز یک آیفون ۱۱ پرو آن را ۳ برابر قیمت معمولش به فروش رساند!

لوگو خارج از مرکز یک آیفون ۱۱ پرو

در توییتی از Internal Archive می بینیم که یک iPhone 11 Pro که لوگوی سیب گاز زده روی قاب پشتی آن، خارج از مرکز قرار داشت؛ به قیمت ۲۷۰۰ دلار فروخته شد. این تقریبا ۳ برابر قیمت آن در بازار است.

چنین خطایی در کیفیت ساخت، آن هم کیفیت ساخت یک آیفون خیلی نادر است. در این توییت می بینیم که احتمال ۱ در ۱۰۰ میلیون را عنوان کرده است. هر چند من فکر می کنم احتمالش بیشتر باشد اما به هر حال این لوگو دیگر خیلی از مرکز خارج است!

با خاص شدن این آیفون، فروشنده باهوشش توانست تهدید را به فرصت تبدیل کند و آن را با حدود ۳ برابر گران تر از قیمت یک دستگاه آیفون ۱۱ پرو نو بفروشد.

فکر می کنید خریدار این آیفون واقعا چرا باید آن را خریده باشد؟ به هر صورت همانطور که شخصی کاور آلبوم جنگل آسفالت هیچکس را به قیمت معادل ۱۰ میلیارد تومان خرید، شاید این خریدار آیفون هم با این کار توانسته باشد حس خاص بودنش درون خودش را ارضا کند.

تا کنون پیش آمده که یک موبایل بخرید و مشکل کیفیت ساخت این چنینی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

منطقیه

چون تکه

Mahdi

این نفری که اینو گرفته چی بهش بگم ؟ امسال سال …‌

Milad7

پولت که اضافی باشه و ندونی چیکاش بکنی همین میشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)