حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب های رسمی و جدید آیفون ۱۱ پرو به همراه آیپد و اپل واچ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

اپل برای محصولات خود قاب ها و بندهای متنوع جدیدی را معرفی کرده است. قاب های رسمی و جدید آیفون ۱۱ پرو به همراه آیپد و اپل واچ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

قاب های رسمی و جدید آیفون ۱۱ پرو

قاب های رسمی و جدید آیفون ۱۱ پرو

قاب های رسمی و جدید آیفون ۱۱ پرو

قاب های جدید اپل برای خانواده آیفون ۱۱، آیپد پرو و بندهای جدید اپل واچ همزمان با رونمایی از مک بوک ایر 2020 و آیپد پرو جدید معرفی شدند.

در حالی که توجه‌ها روی آیپد پرو و مک بوک ایر 2020 اپل است، این کمپانی از برخی لوازم جانبی جدید نیز برای برگی محصولاتش رونمایی کرده است. این لوازم شامل بندهای جدید برای اپل واچ، قاب های جدید اپل برای خانواده آیفون 11 و تبلت‌های آیپد می‌شوند.

قاب‌های سیلیکونی جدید آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو در رنگ‌های کاکتوسی، گریپ فروتی و آبی موج دریایی عرضه خواهند شد. برای مدل آیفون 11 پرو مکس نیز قاب‌های چرمی فولیو جدیدی طراحی شده که در رنگ‌های قرمز توت‌فرنگی، آبی عمق دریایی و سبز طاووسی عرضه خواهند شد.

آیپد پرو 12.9 اینچی نسل چهارم اکنون صاحب یک قاب هوشمند فولیو جدید شده است، در حالی که آیپد 10.2 اینچی (نسل هفتم) و آیپد ایر (نسل سوم) نیز قاب‌های فولیو جدیدی را در دو رنگ کاکتوسی و آبی موج دریایی دریافت کرده‌اند.

مورد بعدی، بندهای جدید سازگار با تمام نسل‌های اپل واچ است که از مکانیزم بسته شدن یکسان دکمه‌ای برخوردارند. قیمت این بندهای سیلیکونی 50 دلار است.

در اینجا بندهایی با برند Sport Loop و Nike نیز وجود دارد که 50 دلار قیمت دارند. البته اگر ظاهر شکیل‌تری می‌خواهید، می‌توانید بند 150 دلاری Leather Loops را انتخاب کنید.

و اما گران‌ترین گزینه، بندهای 300 دلاری Hermes Leather هستند.

نظر شما درباره قاب ها و بندهای جدید اپل برای محصولات چیست؟ بله! گران است!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

آقای عطا یی a41 معرفی شده پوشش بدید

نیما عرفانی

درسته گرونن اما لوازم جانبی و کاورهایی که توسط خوده کمپانی تولید میشن در بالاترین سطح کیفیت و متریال قرار دارن ، همچنین دقت در جزئیات باعث میشه کاملاً دیوایس و گجت مدنظر رو در بر بگیره .
این نکته رو از قاب اسمارت الجی و هواوی بهش پی بردم .
وقتی تصویر اصلی مطلب رو دیدم ، داشتم تصور میکردم داشتن به آیفون ۱۱ پرو مکس با همچین کاور چرمی ، چه لذت و پرستیژی می‌تونه داشته باشه 🙂.

Milad7

از اینا هرچی بخوای داخل ایران خودمون هست =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)