حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۶ بازی آیفون که حتما باید نصب و بازی کنید

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | بازی، معرفی برنامه

در این مطلب به معرفی ۶ بازی آیفون می پردازیم که بهترین بازی های iOS محسوب می شوند و در سبک های مختلف می توانند برای مخاطب جذاب و سرگرم کننده باشد. بازی هایی که در این مطلب معرفی می کنیم در صدر محبوب ترین بازی های اپ استور قرار دارند.

۶ بازی آیفون که بهترین بازی های iOS محسوب می شوند

هر ساله بازی های زیادی برای گوشی های آیفون و پلتفرم iOS ساخته و عرضه می شوند که برخی از آن ها موفق و برخی دیگر نیز به محبوبیت خاصی دست پیدا نمی کنند. تنوع زیاد بازی ها باعث شده است تا انتخاب از میان گزینه های موجود سخت شود و به نحوی نتوانیم بهترین بازی آیفون مورد نظر خودمان را پیدا و بازی کنیم. در این مقاله قصد داریم به صورت کوتاه ۶ بازی که بهترین بازی های آیفون به حساب می آیند را معرفی کنیم.

در این مطلب سعی شده تا بازی هایی به سبک های استراتژی، اکشن، معمایی، داستان محور یا ماجراجویی برای سلیقه های مختلف معرفی شود.

 

بازی Jetpack Joyride ، بازی آیفون اکشن

اگر می خواهید متوجه گذر زمان نشوید و یک بازی بدون نیاز به اینترنت را انجام دهید، بازی Jetpack Joyride باید تجریه کنید. Jetpack Joyride یک بازی بی پایان از نوع دونده است که توسط تیم بازی Fruit Ninja ساخته شده است، یکی از اعتیاد آورترین و محبوب ترین بازی هایی که تا به حال منتشر شده است.

شما به عنوان Barry Steakfries بازی خواهید کرد (این در واقع نام شخصیت بازی است) ، و هدف شما این است که تا جایی که می توانید در لایه های دشمن قرار بگیرید و آن ها را از بین ببرید. همه این کارها را فقط با ضربه زدن روی صفحه انجام می دهید و گیم پلی بسیار روان و خوبی دارد که از آن لذت می برید.

بازی Jetpack Joyride

بازی Jetpack Joyride – بهترین بازی های ios

اصلا فریب ساده بازی را نخورید. Jetpack Joyride در واقع بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور است. بسیاری از ماموریت ها، سلاح ها و نیرو های قدرتمند وجود دارند که می توانید برای فاصله های دور استفاده کنید و این فقط باعث می شود که به بازی ادامه دهید. از اژدها گرفته تا ربات های غول پیکر و بسیاری از جت پک های جالب، همیشه چیزی برای نگه داشتن یک بازی جذاب و تازه وجود دارد.

لینک دانلود بازی Jetpack Joyride

 

بازی Journey ، بازی آیفون ماجراجویی

اگر از علاقه مندان به بازی های آینده طور هستید ، احتمالا نام بازی Journey را شنیده اید. این یکی از زیباترین بازی هایی است که در سال های اخیر عرضه شده است و اکنون می توانید آن را به صورت آفلاین در آیفون خود بازی کنید.

همه چیزهایی که در سفر است ارزش این را دارد که تجربه کنید. از تصاویر شگفت انگیز گرفته تا موسیقی متن این بازی که جوایز بسیاری را کسب کرده است و بازی آرامش بخش و گیم پلی فوق العاده روان که لذت بخش است. شما به عنوان یک کاوشگر تلاش خواهید کرد تا بفهمید چه اتفاقی برای یک تمدن باستان افتاده است. هرچه در بازی جلو بروید، اطلاعات بیشتری درباره آن ها در ویرانه های شهر پیدا خواهید کرد.

بازی Journey

بازی Journey – بهترین بازی های iOS

این بازی کاملا خطی است، اما همچنان می توانید فقط با بازی و بررسی جزئیات، داستان را کاوش کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنید. بعلاوه ، اگر نمی خواهید این سفر را به تنهایی تجربه کنید، پس از آنلاین شدن می توانید با یک مسافر تصادفی دیگر از سراسر جهان همراه و هم سفر شوید. می توانید بازی را با شخص دیگری تجربه کنید یا خودتان به تنهایی آن را انجام دهید.

بازی Journey علی رغم اینکه تقریبا یک بازی ۱۰ ساله است، اما یک ماجراجویی بی انتها است که عاشق آن خواهید شد.

لینک دانلود بازی Journey

 

بازی Chess ، بازی آیفون استراتژی

شطرنج یکی از محبوب ترین بازی های رومیزی در جهان است و بهترین قسمت آن این است که ورود به آن بسیار آسان است. بازی Chess برنامه ای برای Chess.com ، یکی از محبوب ترین وب سایت های شطرنج در جهان است.

شما می توانید در این برنامه به صورت آنلاین و آفلاین شطرنج بازی کنید. وقتی که دسترسی به اینترنت ندارید، شما می توانید با دسته ای از ربات های مختلف، با نسبت آسان تا سخت، تا برخی از بهترین گرند مسترهای همه زمان ها مانند هاکارو یا مورفی بازی کنید.

بازی Chess

بازی Chess – بهترین بازی های iOS

همچنین می توانید به تمرین بپردازید تا مهارت های خود را در این بازی افزایش دهید، دید خود را نسبت به بازی شطرنج بهبود بخشید یا حتی خود را در حالت بازی Solo Chess به چالش بکشید.

بهترین قسمت این است که شما می توانید بسیاری از کارهای جالب دیگر مانند پازل را انجام دهید و پس از آنلاین شدن با بیش از 40 میلیون کاربر دیگر بازی کنید.

اگر مینی سریال  را دیده باشید، قطعا پس از آن به این بازی علاقه بیشتری پیدا خواهید کرد.

لینک دانلود بازی Chess

 

مینی سریال The Queen’s Gambit و ۷ دانستی جالب درباره ملکه شطرنج ♟

 

بازی Limbo ، بازی آیفون استراتژی

اگر به بازی های ترسناک علاقه دارید، شک نکنید که باید Limbo را بازی کنید.

بازی Limbo یک بازی سوپر کلاسیک است که داستان بدون گفتن حتی یک کلمه در آن روایت می شود. شما یک جهان سیاه و سفید را کشف خواهید کرد، اما نمی دانید کجا هستید و هدف شما چیست. تنها چیزی که می دانید این است که باید ادامه دهید و در این راه از مرگ خودداری کنید.

بازی Limbo

بازی Limbo – بهترین بازی های iOS

بازی Limbo بسیار سرگرم کننده است و حتی اگر طرفدار بازی های ترسناک نیستید، قطعا ارزش بازی را دارد. دنیای شوم همراه با داستان وهم انگیز پشت همه اینها Limbo را به یکی از بهترین بازی های موجود در اپ استور تبدیل می کند.

لینک دانلود بازی Limbo

 

بازی BADLAND ، بازی آیفون ماجراجویی

بازی BADLAND یک بازی کلاسیک دیگر در اپ استور است و یک بازی آفلاین فوق العاده است که حتما باید آن را امتحان کنید. BADLAND یک بازی ماجراجویی پیمایشی است که در آن شما به عنوان یک جنگل دوست کوچک بازی می کنید که به دنبال آن چه در دنیای کوچک آن می گذرد است. شما در یک دسته از سطوح مختلف پر از تصاویر زیبا و گیاهان و حیوانات منحصر به فرد، ماجراجویی می کنید. و البته تهدیدهای زیادی نیز در این راه وجود دارد. برای اینکه از طریق موانع مختلف عبور کنید، باید از قدرت های قدرتمند و ترفندهای مختلف خود استفاده کنید.

بازی BADLAND

بازی BADLAND – بهترین بازی های iOS

بهترین قسمت در مورد BADLAND این است که از ویژگی چند نفره آفلاین نیز برخوردار است. حداکثر چهار نفر می توانند از یک گوشی آیفون بازی کنند و با هم کار کنند تا در یک نسخه اصلاح شده از مبارزات تک نفره، از سطوح مختلف عبور کنند. و اگر قبلا خاطره خوبی از BADLAND داشته اید، می توانید نسخه دوم BADLAND 2 را نیز ادامه دهید، که همان گیم پلی عالی را به همراه برخی از ویژگی های جالب دیگر ارائه می دهد.

لینک دانلود بازی BADLAND

 

بازی Monument Valley 2 ، بازی آیفون ماجراجویی

بازی Monument Valley 2 نیازی به معرفی ندارد. این بازی در سال ۲۰۱۴ همه نگاه ها را به خود خیره کرد. در این بازی گیم پلی خارق العاده ای را با تصاویر جذاب و فضای هیجان انگیز برای شما به ارمغان می آورد. در Monument Valley 2 ، یک مادر و دخترش را از طریق یک سری معما کنترل می کنید تا از اسرار فضای داخلی و داستان آن چیزهای زیادی یاد بگیرید.

به جای اینکه فقط شخصیت Ro و دخترش را راهنمایی کنید، در واقع می توانید معماری ساختمان ها و مکان ها را در هر سطح تغییر دهید. هنگام کاوش در دنیای زیبایی که پر از دیوانگی است، می توانید سطح بازی را حرکت دهید، مسیرهای جدید را کشف کرده و به آن ها اجازه دهید با خیال راحت از مسیرهای امن عبور کنند.

بازی Monument Valley 2

بازی Monument Valley 2 – بهترین بازی های iOS

معماها چندان سخت نیستند، اما هر از گاهی پیچیده می شوند. خوشبختانه، شما می توانید بیش از حد از موسیقی متن شگفت انگیز و البته مناظر زیبا و گرافیک و گیم پلی فوق العاده بازی لذت ببرید.

Monument Valley 2 جانشین شایسته نسخه اول این بازی است و اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز در کنار زیبایی های بصری هستید، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

لینک دانلود بازی Monument Valley 2

 

شما به چه بازی هایی علاقه مندین؟ بازی های این لیست را بازی کردین؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون من کلا زیاد با گوشی بازی نمیکنم

Mehrdad021

اقای @رسول فروغی
لطفا درباره شبیه egg ns emulator مطلب قرار بدین . اولین شبیه ساز اجرای روان بازی های نینتندو سوئیچ روی اندروید !
روی Poco X3 با اسنپدراگون 732G میشه بازی های کنسولی رو راحت اجرا کرد .
خدایی هیچ سایتی به این شبیه ساز نپرداخته و با توجه به گیمر های زیاد ایرانی خیلی از این پست درباره شبیه ساز egg ns emulator استقبال میشه خیلی ….
هیچ آموزشی هم نیاز نیست فقط باید بازی های نینتندو سوئیچ رو با فرمت NSP دانلود و در مسیر زیر کپی کرد ! تامام
eggns/Games

خیلی عالیه خیلیییییییییییی . بازی هایش از تمام شبیه ساز های دلفین و PPSSP عالی تره .
مخصوصاً بازی فوتبالش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی