حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Lords of the Fallen – نبرد در میان آتش

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | موبایل

بازی Lords of the Fallen جدید و جذاب در سبک اکشن می‌باشد که به تازگی توسط استودیوی بازی سازی CI Games برای اسمارت فون های همراه طراحی و منتشر شده است. این بازی دارای نسخه PC نیز بوده که در سال ۲۰۱۴ و توسط دو استودیوی سی‌آی گیمز و دِک ۱۳ ساخته و منتشر شده است. بازی‌های سبک اکشن دارای حال و هوای خشنی هستند که در آنها باید به نبردهای مختلف و در مکان‌های منحصربه‌فرد پرداخت. طرفداران این سبک بسیار بوده چرا که این نوع بازی‌های می‌توانند هیجان را بالا برده و آدرنالین بسیاری ترشح کنند. سختی نیز در آنها تا حدودی جذابیتی خاص دارد که شما را آزار نمی‌دهد. Lords of the Fallen دارای گیم پلی جذابی است که می‌تواند برای مدتی با شما همراه شده و سرگرمتان کند. گرافیک مناسب در کنار صداگذاری جذاب توانسته خروجی خوبی از این بازی حاصل نماید. مراحل متعدد و چالش برانگیز در کنار دشمنان سرسخت شما را دچار مشکل خواهد کرد. پیروزی در این بازی به سادگی به دست نخواهد آمد و برای آن باید تلاش و دقت بسیار کرد.

[aparat id=”piKAG”]

هر مرحله در لوکیشنی مخصوص به خود استارت خواهد خورد جایی که پس از کشتن دشمنان سر سخت و شرور و با تمام خستگی باید به نبرد با بأس یا غول مرحله رفته و او را نیز از پا درآورید. سیستم یا کنترل مبارزات به صورت ساده‌ای طراحی شده است شما با کشیدن انگشتتان روی صفحه در جهت مختلف به دشمن ضربه وارد می‌کنید و با لمس کردن قسمت‌های راست یا چپ صفحه نیز می‌توانید از ضربات دشمن جاخالی دهید. سپری نیز در وسط صفحه تعبیه شده که می‌توانید با کمک آن با استفاده از سپر یا سلاحتان ضربه دشمن را دفع کنید. در مجموع سه کاراکتر بیشتر نخواهید داشت که می‌توانید یکی را از میان آن‌ها انتخاب و بازی را آغاز کنید. در پایان هر مرحله یک سری کوئست خاص در صفحه نمایان خواهد شد که با جمع آوری آنها می‌توانید پول کسب کرده و ابزارهای بیشتری را خریداری نمایید. در آخر باید گفت از یک بازی که با قیمت ۱۰ دلار و حجمی حدود ۱ گیگابایت عرضه شده است انتظار بیشتری داشتیم اما به غیر از موارد منفی بقیه بازی به خوبی طراحی و رندر شده است.

ویژگی های کلیدی بازی Lords of the Fallen :

  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. سه کاراکتر برای انتخاب و بازی
  3. لوکیشن های مختلف برای نبرد
  4. دشمنان سرسخت و جسور
  5. استفاده از جادو در نبرد ها
  6. صداگذاری بی نظیر و شنیدنی
  7. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  8. گرافیک خیره کننده و عالی

بازی Lords of the Fallen هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ نمره است. برای دانلود بازی Lords of the Fallen برای اندروید و آیفون، آیپاد و آیپد به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

download game

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی