حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت بیت کوین بار دیگر از سطح ۶۰ هزار دلار عبور کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

امروز بار دیگر بیت کوین موفق شد از مقاومت ۶۰ هزار دلاری عبور کند و خود را به قیمت ۶۱۵۰۰ دلار رساند. دومین رمز ارز محبوب بازار یعنی اتریوم نیز توانست قیمت ۲۱۹۰ دلار را به ثبت برساند.

قیمت بیت کوین بالاتر از مقاومت ۶۰ هزار دلاری

پس از هفته ها خرید و فروش شدن بیت کوین در محدوده 52000 تا 60000 دلار، بالاخره این کوین توانست دوباره مقاومت ۶۰ هزار دلاری را بشکند و بالاتر از این سطح معاملات خود را دنبال کند. بیت کوین پس از رسیدن به حداکثر قیمت ۶۱۵۰۰ دلار، اندکی عقب نشینی کرد ولی درحال حاضر هنوز بالاتر از این سطح روانی باقی مانده است.

به نقل از coindesk، آخرین بار بیت کوین در اواسط ماه مارس (اوایل فروردین) به بالاترین حد خود رسیده بود. در همین حال، اتریوم، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ به لحاظ ارزش بازار، فقط چند روز پس از شکست مقاومت 2100 دلاری، برای اولین بار تراز 2200 دلار را لمس کرد. در حالی که مشخص نیست که آیا این اتفاق تاثیر مستقیمی بر قیمت بیت کوین داشته است یا نه، ولی باید یادآور شد که چند روز قبل صرافی بزرگ آمریکایی کوین بیس، معاملات خود در نزدک (Nasdaq) را رسماً آغاز کرد.

قیمت BTC

قیمت BTC

 

توییت ایلان ماسک پس از رشد قیمت بیت کوین

پس از دقایقی از رشد بیت کوین و شکستن مقاومت 60 هزار دلار، ایلان ماسک بار دیگر در توییتر خبرساز شد. مدیرعامل تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس در توییتر خود نوشت: هرچه سریع تر پیش به سوی ماه !

این توییت باعث شد طرفداران بیت کوین با سرعت بیشتری اقدام به خرید کنند و ناگهان بیت کوین با جهش قیمت 1500 دلاری مواجه شد. گمانه زنی هایی در مورد آن که شرکت فضایی اسپیس ایکس (SpaceX) به دنبال تسلا ،قصد دارد بیت کوین به را به ترازنامه خود اضافه کند، به گوش می رسد. در پایان سال گذشته میلادی، ایلان ماسک در توییتر خود درباره احتمال خریدهای بزرگ بیت کوین، بازار بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده اشاره کرد. در هفته های بعد، شرکت خودروسازی تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین به ترازنامه خود اضافه کرد.

نظر شما درباره آینده قیمت بیت کوین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

۶۳ هزار دلار رو اگر رد کرد و تو پولبک بهش اگر زیر ۶۳ هزار نیامد میتونید به دید کوتاه مدت و هدف ۷۸ هزار دلار ۸۵ هزار دلار و ۱۰۰ هزار دلار ورود کنید .دیروز یک ملیارد دلار گری اسکیل خریداری کرده .میتونید رمز ارز سوشی اپ هم بخرید چون وال ها تقریبا ۹۱ درصد این رمز ها رو جمع کردن و فقط ۹ درصد دست خرد هاست .واسه ورود به رمز ارز ها بشدت احتیاط کنید چون ممکنه یهویی در یک شبانه روز برگردن و تا هشتاد درصد بریزن .پس بزارید مقاومت بیت شکسته و تثبیت بشه

Milad7

کاردانو هم برای خرید توصیه میشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی