حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro با سیستم خنک کننده فن ۲ گانه ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | لنوو

اولین نسل گوشی های گیمینگ لنوو با نام “Lenovo Legion Duel” حدود ۷ ماه پیش معرفی شد. این برند حالا به دنبال ارایه جانشین آن با نام لژیون ۲ پرو است. با پوستر رسمی منتشر شده، مشخص می شود که گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro با سیستم خنک کننده فن ۲ گانه ارایه خواهد شد. به هر حال دنیای گوشی های گیمینگ عجیب شده است، مثلا ۲ روز پیش برای شما نوشتیم که گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 با ۱۸ گیگابایت حافظه رم دیده شده است و حالا گوشی گیمینگ لنوو با ۲ فن خنک کننده!

گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro

به گزارش Gsmarena، امروز لنوو با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی Weibo، به گوشی آتی در خانواده Legion اشاره کرده است. علاوه بر ویژگی جذاب فن خنک کننده ۲ گانه فعال، مدیر کل Lenovo همچنین رسما تأیید کرده است که این دستگاه ‘Lenovo Legion 2 Pro’ نامیده می شود.

گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro

گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro

این تیزر وقتی به طور تقریبی ترجمه می شود عبارت زیر به دست می آید:

“سیستم خنک کننده با ۲ فن قابل تنظیم”

لنوو همچنین تأیید می کند که Legion 2 Pro از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام پشتیبانی می کند. هنوز هیچ اشاره ای به زمان معرفی شدن این گوشی وجود ندارد و فقط می دانیم که بهار رونمایی می شود.

در پست هفته گذشته، مدیریت Lenovo قول داد که این گوشی “یک بسته پُر ویژگی” است و هنگامی که صحبت از جنبه بازی گوشی های هوشمند می شود، هیچ کاستی را تحمل نخواهد کرد. این تلفن ممکن است با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز وارد بازار شود.

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 با ۱۸ گیگابایت حافظه رم دیده شد

انتظار می رود گوشی جدید خانواده Legion حداقل یک باتری 5000 میلی آمپری را ارایه کند کند. سایر مشخصات مورد انتظار حافظه UFS 3.1 و حافظه LPDDR5 است.

نظر شما چیست؟ از سیستم فن خنک کننده ۲ گانه استقبال می کنید؟ به هر حال هر چه گوشی خنک تر باشد، عملکرد بهتری ارایه می کند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

نگو بعد دو سال اینبارم برامون گیمیک داری لنوو! 🤔🤦‍♂️
پارسال که با اون گیمیک شارژر اطلاعات خوره ها رو هم حتی پیچوندی توهم…
امسال چه دروغ 13ای داریم رو خدا بخیر کنه… 🤦‍♂️

Milad7

عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)